Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

16 minutter siden, Wachita skrev:

Ja, er parfyme i den. Så sikkert ikke så bra å bruke den når du har masse sår. Men Aloe Lotion er uten parfyme og fin å bruke til sårene er grodd, for så å gå over til propolis for å unngå flere sprikker og sår :)
Jeg bruker propolis så fort jeg kjenner jeg begynner å bli litt tørr på hendene, uavngegig av årstid egentlig, for det er en fryktelig deilig krem å bruke :P  

Takk for tips, kan godt hende jeg hadde liket kremen en annen årstid :lol:  skal ha den i bakhodet :)

4 minutter siden, Pringlen skrev:

Tidligere hadde jeg fæl hud om vinteren. Tørr og sprukken og j***. Det forsvant totalt når jeg begynte å ta tran, faktisk. Tipper andre omega 3 produkter/oljegreier fungerer på samme måte.

Er den en ting jeg ikke er flink til så er det å ta tran :P men spiser mye fet fisk da, får jo i meg litt omega 3. men ja, bør begynne å bli flinkere.

Akkurat nå, tutle skrev:

Det siste kunne jeg fortalt deg :aww: Men du får ha masse god bedring, og håper på knirkefri rekonvalesens!

Mye tips her nå, men kan foreslå mentolatum-krem :P

Den skal jeg se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

6 timer siden, Betty skrev:

Akkurat nå er jeg bare trist og lei meg på vegne av hjemkommunen min Andøya, og jeg håper at ting ender seg i årene fremover. :no:

Hva skjer der da? :| Jeg ser forresten fjorden på Andøya fra barndomshjemmet mitt (på Bremnes, Kvæfjord) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia når folk sitter og diskuterer bruk av bur med åpen dør (som hundeseng) med seg selv. Alle er enige, men alle forsvarer også sin "burbruk" som om noen skulle ha klaget på det, eller overhodet brydd seg. Skulle noen ha reagert på bikkjesengene deres, måtte det jo være interiørpolitiet, eller noe :P

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, Pringlen said:

Hva er greia når folk sitter og diskuterer bruk av bur med åpen dør (som hundeseng) med seg selv. Alle er enige, men alle forsvarer også sin "burbruk" som om noen skulle ha klaget på det, eller overhodet brydd seg. Skulle noen ha reagert på bikkjesengene deres, måtte det jo være interiørpolitiet, eller noe :P

Jeg syns det er veldig interessant når folk som alltid har holdt tordnende taler mot all bruk av bur og høylydt kritisert alle, inkludert de som har en veldig begrenset burbruk, plutselig går i forsvar for bruk av bur..selvfølgelig med åpen dør.:innocent: (utrolig stygg hundeseng da - så ja - interiørpolitiet burde nok uttale seg om ingen andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stine skrev:

Hva skjer med verden nå!?!? Trump kan jo ikke vinne, det er jo helt absurd!

 

4 timer siden, enna skrev:

Jeg syns det er veldig interessant når folk som alltid har holdt tordnende taler mot all bruk av bur og høylydt kritisert alle, inkludert de som har en veldig begrenset burbruk, plutselig går i forsvar for bruk av bur..selvfølgelig med åpen dør.:innocent: (utrolig stygg hundeseng da - så ja - interiørpolitiet burde nok uttale seg om ingen andre)

Jeg er burmotstander ,  men er for bruk av bur med åpen dør .  Det er ikke noe jeg bruker per dags dato , men for hunder som f.eks trenger en tydeligere "friplass" pga små barn eller egne redsler er det et nyttig verktøy .  Da blir det hulen til hunden ,  ikke fengslet .  Forskjellen på lukket og åpen dør er selvfølgelig formidabel .  

 

 

Når du står opp og sjekker nyhetene om valget og blir nummen i hodet. Erre mulig .  Jeg skjønner at det er noe vesentlig jeg ikke har skjønt ... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snoffe skrev:

Er det parfyme og sånn i den? For når huden min er sår og sprukken som nå så blir jeg overfølsom mot omtrent alt. Akkurat nå kan jeg bare bruke spenol på hendene liksom, alt annet får jeg utslett av og hovner opp. Vinteren er en fantastisk tid for huden min altså:sheldon::lol: 

Den her er en av få jeg kan bruke, jeg har også hud som reagerer på alt av parfyme. Fins også i ekstra fet krem, supert til føtter eller ekstra tørr hud.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante meg at de der meningsmålingene ikke var å stole på når jeg hørte hvordan man regnet dem ut..  i en meningsmåling spør man jo noen mennesker, ikke alle. Så har man diverse regneregler for å regne ut hva meningsmålingen ville ha gittom man hadde spurt alle. Og her har de fleste meningsmålingene blitt beregnet veldig feil - de bruker mye historikk inn (hva har de  stemt i de tidligere valgene) i regnestykket men dette valget har jo ingen sidestykke, det var veldig galt å tro at det kunne sammenliknes med tidligere valg.

Vi får se, det er en kongress som skal holde den amerikanske presidenten i skinnet, Den har jo tidligere svinebundet Obama så han knapt fikk gjort noe. Så får man bare håpe at det er valgt inn "fornuftige" republikanere i kongressen, siden republikanerne har flertall.

Jeg husker vi var like redde den gangen Ronald Reagan ble president, og det overlevde man. Så jeg håper all angst og bekymring er grunnløs.. men er ikke sikker. Da børsene fallt da Trump ledet meningsmålingene forrige uke, så ser man hvor engstelig resten av verden er for at dette skulle bli utfallet. Gjennomfører han bare noe av det han har sagt, feks enorme skattekutt, reforhandling av handelsavtaler osv tror jeg det amerikanske folk skal få det forferdelig tungt. Jobbene i rustbeltet forsvant pga moderne teknologi, ikke pga handelsavtaler.  Jaja, krysser fingre for at det blir bra allikevel. Trøsten må jo være at Trump slår meg ikke som en mann som holder løfter.. på godt og på vondt!

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pringlen skrev:

Hva er greia når folk sitter og diskuterer bruk av bur med åpen dør (som hundeseng) med seg selv. Alle er enige, men alle forsvarer også sin "burbruk" som om noen skulle ha klaget på det, eller overhodet brydd seg. Skulle noen ha reagert på bikkjesengene deres, måtte det jo være interiørpolitiet, eller noe :P

 

7 timer siden, enna skrev:

Jeg syns det er veldig interessant når folk som alltid har holdt tordnende taler mot all bruk av bur og høylydt kritisert alle, inkludert de som har en veldig begrenset burbruk, plutselig går i forsvar for bruk av bur..selvfølgelig med åpen dør.:innocent: (utrolig stygg hundeseng da - så ja - interiørpolitiet burde nok uttale seg om ingen andre)

Jeg ler veldig godt inni meg når heg ser noen antibur-folk plutselig har hivd seg på trenden med å ordne "køyeseng" til hundene.. sette ei sprinkelseng opp ned, ta bort noen spiler og ha seng både inni og oppå taket.. men så ordner de dør på på åpningen :lol:

men neida, det er jo ikke bur :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pixie skrev:

Den her er en av få jeg kan bruke, jeg har også hud som reagerer på alt av parfyme. Fins også i ekstra fet krem, supert til føtter eller ekstra tørr hud.

Takk, den skal jeg sjekkr ut :ahappy:

 

Nei, altså hva skal man si om hva som har hendt.. Tragisk er vel det beste ordet, jo og skremmende..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...