Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Dere er så negative! Se for dere Trump og Putin i samme rom og skal bli enige om et par ting.. Det er jo ikke sånn at det er fare for en ny verdenskrig liksom :aww: 

Hjelpes.... :shocked:

 

......har jeg fyrt i peisen, fryktelig kaldt her. Må finne nytt dekken  til Lykke, hun har jo vokst ut av begge vinterdekkene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Valp har hele tida tilbudt sitt ved eller mellom fot, så nå klikker jeg for det. Det artige blir da å se hvor lenge det tar før han fatter rare klikkerlyden i bukselomma mi. Han trenger litt hjernebruk den der. 

I går laga de fartshumper i vegen utenfor, så da trente vi på det bråket. I dag er det septikkbil lengre uti gata som lager rar lyd. 

Tenkte meg en bygdetur med bur i bilen og prøving av vinterdekken. Det skal jo bli varmere på vestlandet utover nå, men da kommer jo regnet i stedet...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pringlen skrev:

Hva er greia når folk sitter og diskuterer bruk av bur med åpen dør (som hundeseng) med seg selv. Alle er enige, men alle forsvarer også sin "burbruk" som om noen skulle ha klaget på det, eller overhodet brydd seg. Skulle noen ha reagert på bikkjesengene deres, måtte det jo være interiørpolitiet, eller noe :P

Nettopp. Det der er jo bare helt komisk. :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Nei så morro da, å våkne til at begge de to jeg skulle holde foredrag med på pårørendeskolen i kveld er syke.:P Jaja, jeg får gjøre så godt jeg kan.

Og da jeg våknet til sms om at "favoritten din vant", tenkte jeg åh, heldigvis, men så viste det seg jo at det var bare tull.............Så da jeg så nyheten om at Donald Trump er ny president i USA, så trodde jeg først det var en forferdelig spøk...men det var det ikke.:|:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snoffe skrev:
10 timer siden, Snoffe skrev:

Takk for tips, kan godt hende jeg hadde liket kremen en annen årstid :lol:  skal ha den i bakhodet :)

Er den en ting jeg ikke er flink til så er det å ta tran :P men spiser mye fet fisk da, får jo i meg litt omega 3. men ja, bør begynne å bli flinkere.

Den skal jeg se på :)

Takk for tips, kan godt hende jeg hadde liket kremen en annen årstid :lol:  skal ha den i bakhodet :)

Er den en ting jeg ikke er flink til så er det å ta tran :P men spiser mye fet fisk da, får jo i meg litt omega 3. men ja, bør begynne å bli flinker

Go-Omega-3_produkt_zpstzik55cj.png

Jeg bruker denne :D Kjempegod på smak :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
4 timer siden, Mud skrev:

 

Jeg er burmotstander ,  men er for bruk av bur med åpen dør .  Det er ikke noe jeg bruker per dags dato , men for hunder som f.eks trenger en tydeligere "friplass" pga små barn eller egne redsler er det et nyttig verktøy .  Da blir det hulen til hunden ,  ikke fengslet .  Forskjellen på lukket og åpen dør er selvfølgelig formidabel .  

 

Ja jeg og. Jeg liker ikke bur brukt som en oppbevaringsboks. I utgangspunktet ville jeg ikke hatt bur i hus i det hele tatt. Men Aragon legger seg under ting hvis han ikke har tilgang på det. Små hjørnebord, eller godt inni et hjørne osv. Så han har bur uten dør. 
Og når gutta er alene har han hele soverommet mitt for seg selv. Og Sjef har hele gangen og kjøkkenet. Bur til ham er ikke vits. I følge Mattilsynet skal han jo ha større kvadrat enn det minste soverommet her :P 


Og jeg trodde det var en spøk når jeg våknet til nyheten om at Donald Trump er president. Altså... en mannsjåvinistisk skattesnyter som har mobbet alle han har kommet over.... Det skal ikke være mulig! 
Og så håper jeg litt at det viser seg at det hele bare er en strategi fra hans side for å faktisk komme inn i presidentrollen, for så å komme med noe fornuftig. Må bare klamre meg til håpet om det. For hvis det er den virkelige presidenten vi har sett i dette valget så er alt håp ute faktisk. 

Og jeg har hatt Nico & Vinz på hjernen siden nyheten kom.... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen verden, velkommen på toget til h... ?

Altså, jeg håper han ikke får gjort så mye f... skap, da spesielt ikke utenrikspolitisk. Om han gjør ting vanskeligere for folk i eget land merker jeg at jeg ikke bryr meg så voldsomt om når de er så lure at de stemmer på fyren. Selv om jeg har flere bekjente der borte som absolutt ikke fortjener en slik president. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

55? Høh, det passer jo på ingen av dem... Eller, det kan være sønn da, han er vel ca 50 nå. JP?

Da tror jeg kanskje at det er et annet navn du tenker på? Jeg vet at han har en voksen sønn, men ikke at denne sønnen holdt på med hundeting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Da tror jeg kanskje at det er et annet navn du tenker på? Jeg vet at han har en voksen sønn, men ikke at denne sønnen holdt på med hundeting.

Neida, det var Ravlum, De bodde ved froskedammen og hadde harabikkje, når jeg vokste opp. Men det kan jo være flere Ravlum :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hunden har det for godt når den største lidelsen til Liz var at hun ikke fikk sove i sofaen de 10 minuttene jeg brukte på å bytte tepper og støvsuge den. Måtte tuppe henne ned igjen 4 ganger. Like snurt hver gang: sover ikke på gulvet tenk!!!! 

.....lurer jeg på hva jeg skal finne på. Jeg kunne tenkt meg dra i hallen å trene, men så har jeg ikke kjøpt medlemskap enda for jeg brukte det meste av overskuddspenger på guttetassen og resten må bli hvor det er. Lønn kommer i morgen eller på fredag. Men jeg vil trene i dag!! *blir sur* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Tiden går litt sakte nå :aww: Også er jeg sulten... Kanskje jeg skal fikse noe å spise. Hjelper å skrive sånt her inne :aww: For egentlig så orker jeg ikke å lage noe, men siden jeg skriver det her så må jeg gjøre det for jeg vil jo ikke lyve heller :aww: 

Du må da spise. Noe annet er frekt for oss som ikke klarer.  Hilsen hun som kastet opp fire-fem ganger om dagen i fire dager og endelig klarer å holde på maten.  

:blink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Du må da spise. Noe annet er frekt for oss som ikke klarer.  Hilsen hun som kastet opp fire-fem ganger om dagen i fire dager og endelig klarer å holde på maten.  

:blink::D

Da skal jeg spise, bare sånn at folk som ikke klarer å holde på maten skal bli lykkelig :aww::lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...