Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

14 minutter siden, laikamor skrev:

Forresten noen som har gode løsninger med tanke på Bh under en slik kjole? Ser jo sikker ikke så pent ut med BH-stropper synlig. Men med ganske store bryst så ser jeg ikke for meg at stroppeløse bher vil funke helt heller.. Er ikke så erfaren kjenner jeg, så jeg vet ikke helt hvilke alternativer som finst :P

 

Du får kjøpt halterneck-BH på Change.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sliten, trodde mandag skulle være min dag, men mamma og stefar kommer tilbake for å fikse lister. Tirsdag må jeg avgårde og de blir sikkert ikke ferdig i morgen. Onsdag kan kanskje være dagen min? :D  Sånn om noen lurte så er det en veldig viktig sak å diskutere om vi kan bruke den gamle stygge messingplata under ovnen videre eller om vi skal kjøpe en ny. :aww:  Spurte om de kunne kjøpte med det, men det var skrekkelig vanskelig - så det blir spennende å se.

 

Lage meg en skikkelig usunn pizza, drikke kaffe til jeg finner litt ork til å få litt mer av stua på rett kjøl så vi hvertfall ser konturene av hvordan stua blir - tror det blir bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, laikamor skrev:

Forresten noen som har gode løsninger med tanke på Bh under en slik kjole? Ser jo sikker ikke så pent ut med BH-stropper synlig. Men med ganske store bryst så ser jeg ikke for meg at stroppeløse bher vil funke helt heller.. Er ikke så erfaren kjenner jeg, så jeg vet ikke helt hvilke alternativer som finst :P

 

Man har jo sånne bher som har stropper som man kan lage kryss over ryggen på - avtagbare lange stropper. Ellers finnes det sånne som man setter på stroppene på ryggen så de går i kryss - som en liten hempe...

Nå er jeg nesten litt irritert på deg og @Caroline - så mye fint de hadde på den butikken. Falt pladask for to kjoler... sukk og sikle...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kaja skrev:

Vrangbord er hat. Jeg virkelig hater det. De blir alltid kortere enn oppskriften tilsier... :P Jeg har bestemt meg for at jeg ikke får legge fra meg strikketøyet idag før bolen er 20 cm (halvegs til der jeg skal sette i ermer). Det er typ 3 cm igjen og jeg begynte i går. (influensa gir strikketid!)
I går strikket jeg 8 timer i strekk, da klarte ikke armene mine mer. Jeg er skitstøl fra klatring på torsdagen også :lol: Denne jakken ser jeg hvertfall en ende på. 

 

Er sånn alternativ vrangvord på den genseren her, en omgang rett og en omgang vrang. Fikk prøvd den på meg nå uten ermer og tror ikke det blir siste jeg strikker av den her typen altså. Kjempefin fasong :D kommer til å passe utmerket som jobbgenser :) Nå er det bare de langdryge ermene igjen - siden man strikker ovenfra og ned går det heldigvis raskere og raskere, mindre og mindre masker

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

På fredag løp jeg rundt med tre happy kids på 7, 12 og 14. Både lyd og aktivitetsnivået var meget høyt.

Lørdag og søndag har jeg vært sammen med mitt 7 mnd gamle tantebarn.

Nå er en gammel tante sliten, nå. Heldigvis har jeg sluppet å underholde bikkja mi i tillegg, hun kommer ikke hjem før i morgen kveld og akkurat nå er jeg veldig fornøyd med det, for jeg skal ikke røre en finger resten av kvelden eller morgendagen før jobb.:P:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bellare skrev:

En stykk veldig sliten kvalp på utstilling i dag :lol: Nesten litt overraska over kor roleg og avslappa ho var, sjølv om det var litt skummelt når vi skulle inn i hallen. Kanskje ikkje så rart, for der var griseglatt for dei firbeinte. Men note to self; ta med bur når ho skal på si første utstilling i november. Ellers må eg vel slepe ho rundt i ringen :teehe:

Er fint med ein stille og roleg kveld (forhåpentlegvis) utan for mykje kvalpefakter. No ligger i vert fall ho og bruningen og purkar og søv :D 

14650674_10157459012535468_2232096070248

Mannen forelsket seg helt i lille valpen! Han ville ta henne med hjem :P 
Sorry, jeg var ganske klein, blir alltid det når jeg treffer hunder jeg kjenner igjen, men ikke aner hvordan eiere ser ut!

 

Ellers har vi hatt en super dag i dag! Lille troll fikk exc med CK og res.cert! Forventet en blå, så dette var gøy :D
Følge vårt fikk flat rød på den ene og ble BIR og BIG1 med sin groenendael! Det var høy jubel i salen! :D Vi har hatt en super bra dag i dag! Nå var det deilig å komme seg hjem i egen sofa! :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laikamor skrev:

Forresten noen som har gode løsninger med tanke på Bh under en slik kjole? Ser jo sikker ikke så pent ut med BH-stropper synlig. Men med ganske store bryst så ser jeg ikke for meg at stroppeløse bher vil funke helt heller.. Er ikke så erfaren kjenner jeg, så jeg vet ikke helt hvilke alternativer som finst :P

 

Med korsett vil du få mye støtte under brystene, da kan du slippe stroppene. Ellers er det vanskelig å finne halterneck eller stroppeløs som sitter godt over tid med store bryster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen forelsket seg helt i lille valpen! Han ville ta henne med hjem [emoji14] 
Sorry, jeg var ganske klein, blir alltid det når jeg treffer hunder jeg kjenner igjen, men ikke aner hvordan eiere ser ut!


Han er ikkje den einaste [emoji23]
Altså, no hadde eg ingen aning om kven du var, så veit ikkje kven det var kleinast for eg [emoji85]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 minutter siden, Line skrev:

Vel er jeg glad i lakris altså, men what the phuk?! Hvem betaler 2400,- for en adventskalender?!?!?! :blink: 

https://lakrids.no/collections/frontpage/products/luxury-liquorice-christmas-calendar

Oh my god! :o 
Jeg syntes det var latterlig dyrt med den derre juleølkalenderen til 1200 kroner :huh: 

Akkurat nå sitter jeg og ler litt av diskusjonen rundt fullcertordningen i en gruppe på Facebook :P Måtte sjekke den etter enkelte Papillonfolk heier på endring tilbake til gamle regler. Så mye rart å lese :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider



Han er ikkje den einaste [emoji23]
Altså, no hadde eg ingen aning om kven du var, så veit ikkje kven det var kleinast for eg [emoji85]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk


Det var først når jeg så Catania at jeg koblet deg [emoji14] så satt jo hele følge mitt rundt valpen! Ante ikke helt hva jeg skulle si, så lot vær å si så mye [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Det var først når jeg så Catania at jeg koblet deg [emoji14] så satt jo hele følge mitt rundt valpen! Ante ikke helt hva jeg skulle si, så lot vær å si så mye [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Haha! Ho vart i vert fall veldig glad for at nokon endeleg ville gi ho litt oppmerksomhet også, og ikkje kun dei ekle små [emoji12]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider



Haha! Ho vart i vert fall veldig glad for at nokon endeleg ville gi ho litt oppmerksomhet også, og ikkje kun dei ekle små [emoji12]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk


Hun var jo superherlig! Kunne godt tatt henne med meg hjem [emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hun var jo superherlig! Kunne godt tatt henne med meg hjem [emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Ho hadde sikkert lett blitt med om du hadde lokka med litt godis [emoji23]
Alle med snop, eller mat generelt, er hennar beste venner for livet... håplaust tilfelle [emoji57]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider



Ho hadde sikkert lett blitt med om du hadde lokka med litt godis [emoji23]
Alle med snop, eller mat generelt, er hennar beste venner for livet... håplaust tilfelle [emoji57]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk


Haha! Ja, hun fant jo godbitlommen relativt fort [emoji23] herlig jente!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kokospaniel skrev:

@laikamor Netty kan fikse det meste, men det blir dessverre fort dyrt

 

53 minutter siden, Pixie skrev:

Med korsett vil du få mye støtte under brystene, da kan du slippe stroppene. Ellers er det vanskelig å finne halterneck eller stroppeløs som sitter godt over tid med store bryster...

 

1 time siden, Line skrev:

Du får kjøpt halterneck-BH på Change.

Takk for tips, skal se om ikke jeg får kommet meg innom noen undertøysforretninger i løpet av uka. Har lett for å bli dyrt føler jeg, og jeg var egentlig ikke tenkt til å kjøpe meg kjole engang for bare et par dager siden :P I værste fall får det bli vanlig Bh under, selv om det ikke vil se så veldig pent ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, *Kat84* skrev:

Oh my god! :o 
Jeg syntes det var latterlig dyrt med den derre juleølkalenderen til 1200 kroner :huh: 

Akkurat nå sitter jeg og ler litt av diskusjonen rundt fullcertordningen i en gruppe på Facebook :P Måtte sjekke den etter enkelte Papillonfolk heier på endring tilbake til gamle regler. Så mye rart å lese :P  

Hvor mange svar har kommet på den tråden nå egentlig? Det engasjerer hundefolk i hvert fall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 minutt siden, Stine skrev:

Hvor mange svar har kommet på den tråden nå egentlig? Det engasjerer hundefolk i hvert fall :lol:

151 kommentarer, men garantert 10 ganger så mye kommentarer under kommentarene :lol:  

Kjente jeg ble litt provosert av hu puddeldama (tror det var det hun hadde) som så selvgod klarte å uttale at "hun gir ikke fra seg CERT ved dørene" så hun ville tilbake til den gamle ordningen sånn at hun kunne få alt selv :pinch: 

Virker som det er de som er mest opptatt av å ha mange småcert som engasjerer seg mest :P  

Jaja, hver sin lyst :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 minutt siden, Line skrev:

Nå har de jo laget en egen gruppe om temaet også...

Ja, ble lagt til i den når jeg sa hva jeg mente til papillonfolkene :lol:

Men jeg holder meg til regelen om å stikke hodet minst mulig frem i slike diskusjoner, og heller la Sjef tale for seg selv utseendemessig når vi er på utstilling :aww: 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...