Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

Kryss fingrene for oss, nå drar vi på klubbmesterskap i LP, og håper Foenix lærte noe av det uoffisielle stevnet sist helg. Vi skulle liksom trene masse denne uka, også har det blitt mest pappa og sykehus, gitt. Men jeg må ut av huset, kan ikke bare sitte her og grunne. Så da skal Foenix gjøre sitt beste, og jeg skal forsøke på det samme. Vi har i hvert fall alltid moro i ringen sammen.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

10 minutter siden, SFX skrev:

Kryss fingrene for oss, nå drar vi på klubbmesterskap i LP, og håper Foenix lærte noe av det uoffisielle stevnet sist helg. Vi skulle liksom trene masse denne uka, også har det blitt mest pappa og sykehus, gitt. Men jeg må ut av huset, kan ikke bare sitte her og grunne. Så da skal Foenix gjøre sitt beste, og jeg skal forsøke på det samme. Vi har i hvert fall alltid moro i ringen sammen.

Lykke til!

 

Vært en tur hos naprapaten og fiksa på ryggen igjen, nussa litt på hesten og nå skal jeg pakke til hyttetur. Kjenner at fjellet i dette høstværet ikke blir feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbragt dagen i stallen med niese :) Veldig koselig, har ridd og hoppet (wow 40 cm - men hesten sa iiiik heele 40 cm...). Stabeist av en hest, men veldig søt :) 

Nå nisløving før jeg skal ha miljøtrening på klubben - sykt lite lyst til det faktisk... men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på de nye LP reglene, er blitt strengere ja. Kanskje jeg skal utsette hele LP2 debut..

Nei, nå må jeg ta en cowboystrekk, er ikke bare bare med feber. Godt at Prima synes en hviledag var helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal-skal ikke melde på meg og Pøbel på uoffisielt Rallystevne? En kan bruke godbiter som lokkemiddel der, sant? :lol: Jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg gir meg ut på, men ... hmhm! Jeg har et par dager til å tenke på!

Men jeg vet hva flesteparten i god sonenånd vil si ... meeen? Jeg har jo generelt ikke helt peiling på hva jeg kanskje begir meg ut på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bananen skrev:

Skal-skal ikke melde på meg og Pøbel på uoffisielt Rallystevne? En kan bruke godbiter som lokkemiddel der, sant? :lol: Jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg gir meg ut på, men ... hmhm! Jeg har et par dager til å tenke på!

Men jeg vet hva flesteparten i god sonenånd vil si ... meeen? Jeg har jo generelt ikke helt peiling på hva jeg kanskje begir meg ut på!

Men da lærer du da :D 

@SFX Du får spørre @Siri om hun ikke har en kondomdress å låne deg :P 

Hjemme - straks skifte og ut på tur bort til gamlingene for å hente den firbeinte gamlingen :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Æsj, jeg dobbeltsjekket, og båndtvangen var ikke opphevet i dag som jeg trodde - vi må vente til 12. oktober. 6. oktober var i fjor. Det er jo bare noen dager til, men jeg ville gå løs i dag.

Så kjipt at du ikke fikk gå løs i dag da                 :P 

2 timer siden, SFX skrev:

Lurer på om jeg må kjøpe silkedekken de bruker på springere for å få pelsen til å legge seg før han skal i ringen framover :D Eller en kondomdress?

Kondomdress!!! Gå for kondomdress :D 

1 time siden, Stine skrev:

Tuva kan bli med i den gjengen :sleep: Hun fikk gå løs ned bratteste partiet på fjellturen vår idag siden jeg hadde nok med meg selv, og jeg fikk hjertet i halsen når hun heiv seg utfor med liv og lyst... Null sperrer oppi hodet hennes.

Pingle.... jeg gikk med 8-beinstrekk ned de bakkene... jeg trenger kanskje ikke å si at jeg var så støl etterpå at jeg vurderte om jeg måtte gå baklengs ned trappene på jobb :aww: 

40 minutter siden, SFX skrev:

Kryss fingrene for oss, nå drar vi på klubbmesterskap i LP, og håper Foenix lærte noe av det uoffisielle stevnet sist helg. Vi skulle liksom trene masse denne uka, også har det blitt mest pappa og sykehus, gitt. Men jeg må ut av huset, kan ikke bare sitte her og grunne. Så da skal Foenix gjøre sitt beste, og jeg skal forsøke på det samme. Vi har i hvert fall alltid moro i ringen sammen.

Gudd løkk!!!

5 minutter siden, Line skrev:

 

@SFX Du får spørre @Siri om hun ikke har en kondomdress å låne deg :P 

:D Dessverre ble den kondomdressen gitt bort til noen som trengte den mer enn Babs :D 

Litt varmere i lufta i dag, nesten så jeg vurderte å sette meg på terrassen nå etter middag... men så var jeg så treig i ræva at jeg ikke gadd :). Nå skal jeg pakke litt i bilen til helgetur, Yasmine skal få en gjennombørsting (også fikk hun potestell litt tidligere i ettermiddag), Willy må vel nesten få være litt presentabel, han også - og da er det vel nesten bare å si god helg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Minnekortleseren vil fortsatt ikke fungere. 
Så da blir det ikke kjøpt noe slikt på Biltema og Clas Ohlson flere ganger! 2 ganger funket den. 2 ganger! :gaah:  

Ikke verdens undergang akkurat, men irriterende nok uansett :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Siri skrev:

 

Pingle.... jeg gikk med 8-beinstrekk ned de bakkene... jeg trenger kanskje ikke å si at jeg var så støl etterpå at jeg vurderte om jeg måtte gå baklengs ne

Klarte å fucke til quoten :lol: Vi gikk en annen rute enn dere gikk, så er ei ganske bratt røys vi måtte opp/ned :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Kryss fingrene for oss, nå drar vi på klubbmesterskap i LP, og håper Foenix lærte noe av det uoffisielle stevnet sist helg. Vi skulle liksom trene masse denne uka, også har det blitt mest pappa og sykehus, gitt. Men jeg må ut av huset, kan ikke bare sitte her og grunne. Så da skal Foenix gjøre sitt beste, og jeg skal forsøke på det samme. Vi har i hvert fall alltid moro i ringen sammen.

Lykke til!

Pannekaker og thaisuppe til middag i dag, det var smaskens.

Nydelig vær ute, og jeg har kjempelyst til å gå en skikkelig tur, men kneet har vært helt ubrukelig i hele dag! Jeg halta på jobben, da er det alvor! :( Men bare det blir bra igjen til neste uke når jeg har høstferie så skal jeg tilgi det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SFX skrev:

Æsj, jeg dobbeltsjekket, og båndtvangen var ikke opphevet i dag som jeg trodde - vi må vente til 12. oktober. 6. oktober var i fjor. Det er jo bare noen dager til, men jeg ville gå løs i dag.

Du har lov til å gå løs hele året du altså. Bare sånn i tilfelle du har misforstått noe :P

Lykke til på klubbmesterskap!

2 timer siden, WelshenNemi skrev:

Nemi rygget utfor en foss/stup hun.. Ramlet flere meter ned på stein.. Gikk på et eller annet vis bra heldigvis.

:o Det der er virkelig marerittet, godt det gikk bra! Hvorfor må hunder være så dumme ... Jepp, mine to er også med i den gjengen :sleep:

---

Fant en liten flått på Jessie i dag, fikk den av etter mye pirking fra min side og mye sprelling fra dens :x Håper det var årets siste, neste år blir det Bravecto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Emmy skrev:

:o Det der er virkelig marerittet, godt det gikk bra! Hvorfor må hunder være så dumme ... Jepp, mine to er også med i den gjengen

Ja jeg var sikker på at jeg hadde mistet henne for godt. Falt 2-3m tipper jeg, hvis ikke det var lenger, og rett på en steinhylle. Så senere at hadde hun falt en halvmeter lenger mot ene siden, så hadde hun falt ca 10m og rett i fjorden, uten mulighet til å få tak i henne. Hvis hun hadde overlevd fallet i utgangspunktet.. Er en grunn til at hun er forsikret for "alt":P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upps, hadde helt glemt at to kompiser skulle komme hit i helga [emoji38] De kjører fra Berlin i morgen tidlig så da er de her før jeg er ferdig på skolen. Rydde og vaske litt i kveld da kanskje! Det trengs for å si det mildt!
Men først skal jeg og bikkja ut og teste kondisen og knærne mine :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav :wub:   Mange klager, men fy søren så fornøyd jeg er med saksbehandleren min. 

En mnd igjen. :cheerleader:

 

 

Endret av Ozzy
Har ikke sagt noe til arbeidsplassen enda, så tok vekk noe :)
  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Stine skrev:

Klarte å fucke til quoten :lol: Vi gikk en annen rute enn dere gikk, så er ei ganske bratt røys vi måtte opp/ned :lol: 

Dårlig unnskyldning :lol: 

51 minutter siden, Stine skrev:

Er det mulig å få for mye frisk luft? Jeg er definitivt solbrent og helt kake i kroppen, horisontalt på sofaen resten av kvelden ja.... :D

Nope... man får aldri for mye frisk luft - men frisk luft har en deilig effekt på kroppen :D 

Har jeg ryddet og ordnet og pakket og kostet ut den verste sanda i bilen... Jeg burde strengt tatt ha vasket golv og tørket litt støv også, men det tror jeg glatt blir utsatt til neste uke :aww: Viktigere at hundene er presentable enn huset når man skal bort, sant? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Siri skrev:

Dårlig unnskyldning :lol: 

Nope... man får aldri for mye frisk luft - men frisk luft har en deilig effekt på kroppen :D 

Har jeg ryddet og ordnet og pakket og kostet ut den verste sanda i bilen... Jeg burde strengt tatt ha vasket golv og tørket litt støv også, men det tror jeg glatt blir utsatt til neste uke :aww: Viktigere at hundene er presentable enn huset når man skal bort, sant? 

Skikkelig deilig og! Sover som en unge om natta :ahappy:

Selvfølgelig er hundene viktigst :sleep:

Red: Det ble plutselig mye mer rosa ute :D

IMG_20161006_185042.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Stine skrev:

Skikkelig deilig og! Sover som en unge om natta :ahappy:

Selvfølgelig er hundene viktigst :sleep:

Red: Det ble plutselig mye mer rosa ute :D

IMG_20161006_185042.jpg

Haha. Jeg så det ute selv på sikkert samme tid som du og måtte ta bilde. Måtte til og med pause episoden jeg så på i Boardwalk Empire. :lol:

30155482265_2ccc4b304c_z.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Alltid vært veldig fascinert av New Orleans, men nå er jeg nesten enda mer sikker på at det er ett sted jeg bør reise :lol: 

Ser en reality fra nødetatene som jobber natt der, og 3 forskjellige etater skylder på fullmånen for nattens aktiviteter. Bare må dit jeg!! 

Mens jeg ikke likte byen når jeg var der for 16 år siden.... Kan ikke helt sitte fingeren på hva det var, men trivdes ikke der de dagene vi var der.... :ermm:

New York derimot, DIT skal jeg tilbake en dag.... :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LØJ skrev:

Gratulere @Raksha biltrøbbel er sjeldent gøy men dette dere har vært gjennom er jo helt drøyt. Godt det løste seg, jeg har heiet på dere hele veien :cheerleader:

 

Takk :ahappy: Drøyer den store feiringen til penger er der de skal være. Men nå er vi hvertfall veldig god vei :D 

 

Får ikke hengt med her jeg. Mamma og stefar har begynt på gulvet og fytti så glad jeg er for at jeg og Bonden ikke gjøv på det alene, nå er riktignok mamma og stefar ikke akkurat proffe gulvleggere men det her jaggu ikke vi heller... i denne farta så er vi ferdige til jul :aww: Neida, men starten tar tiiiid.. tipper de blir ferdige på lørdag kanskje. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...