Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

7 timer siden, Paranomia skrev:

Åh, Ida :heart: Herregud som jeg hater og elsker den grisen nå :D Hun er så kuuuul - men hun kunne funnet på noe annet kult enn akkurat dette :lol: 

Jeg fikk et innfall om at det var på tide å dusje henne, så jeg hiver 30kg gris inn i dusjen og ynker meg fordi det ikke var fryktelig godt for ryggen. Skrubber henne ren og pen og smører henne inn med litt fete kremer og babyolje. 
Etter hun er ferdig å dusje og spise godbitene sine vil hun ut, så jeg tenker hun må på do - derfor slipper jeg henne ut. Så løper hun - og da mener jeg løper mot høysenga si (hun har samlet alt høyet hun har funnet og laget en seng/hule) og graver seg så dypt inni hun bare klarer. Så mye jobb for ingenting, for nå er hun sikkert like møkkete eller enda verre, hun er jo som en vandrende limtube med babyolja og de fete kremene. 
Men det stopper ikke der, nå får jeg henne ikke inn igjen :lol: Har prøvd å lokke henne med godteri, pellets, mais, alt mulig rart men hun vil ikke ha noe av det (med mindre jeg legger det foran henne, da tar hun det). Tar jeg på henne begynner hun bare å hyle. Så hun ligger og furter fordi jeg dusjet henne :lol: 
Med tanke på naboene kan jeg ikke bare ta henne under armen og bære henne inn heller selv om det frister mest. Hører de noen hyle så høyt som en gris hyler klokka 03 på natta tror jeg vi får politiet på besøk :sleep:

Hadde det ikke vært for at hun ramponerer alt hadde jeg bare gått og lagt meg, men jeg må virkelig ha henne inn så ikke alt der ute er ødelagt når jeg står opp i morgen :P 

Litt mye meninger i det dyret der noen ganger :sleep: 

Slutt nå, jeg ønsker meg en gris! :wub:

Jeg har vært på et sånt møte der jeg håpet at ingen skulle spørre om noe jeg ikke visste. Til mitt forsvar var jeg bare standin for den personen som egentlig skulle vært der. Og en lærer har jo selvsagt full oversikt over hver eneste av skolens elever? :rolleyes: Det gikk helt greit da, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere @Raksha biltrøbbel er sjeldent gøy men dette dere har vært gjennom er jo helt drøyt. Godt det løste seg, jeg har heiet på dere hele veien :cheerleader:

Ble så stille her i går etter at labben ble kjørt hjem, at vi (bikkjene og meg) sovna i en haug på sofaen. Hadde fyrt i peisen for første gang denne høsten og dro ut sovedelen på sofaen og der ble vi :yawn::lol: Glemte antibiotika-pilla til App og Billie demonstrerte hvor lenge en valp kan holde seg så lenge vi bare purker og sover...Nå er jeg så våken og bobler over av kreative turforslag. Været tar jo kaka med den blåeste himmelen og sola skinner for harde livet. Atter en fantastisk dag!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Kat84* skrev:

Det er i det minste en viss fare for at det kan bli et interessant og spennende møte :D:lol: 

Det har faktisk vært veldig interessant :lol: Nå har jeg hatt en liten lunchpause, men skal straks fortsette møtet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst misset en påmeldingsfrist mens jeg har vært fokusert på pappa på sykehuset (og han er der enda, til tross for at de sa tirsdag kveld at det ble utskriving i går, så da får de vel en viss respons på det de forsøker nå. Eller at de leter etter noe som ikke lar seg finne). 

Så da får jeg vel dobbeltsjekke noen andre frister, og melde på der det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte hvor viktig det var å ha noe energi i kroppen før man trente. Eller, det vil si, jeg har vel aldri kjent så kraftig på det siden jeg aldri har trent systematisk før. En brødskive kl 7:30 var visst ganske oppbrukt da jeg gikk på tredemølla kl 12:30. Long story short så holdt jeg på å falle ned trappen i treningssenteret etter trening, og vurderte seriøst å vente 15 minutter på bussen for å slippe å gå de 8 minuttene hjem. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
53 minutter siden, Bjornal skrev:

Brr, det er kaldt. Handla motor og kupévarmer til bilen i dag, skal installere til uka. Gikk greit med bensinbil som fikk stå å gå i 10 min, helt annen historie med diesel...

Åh, jeg er så lei av å måtte gå ut døra 15 minutter før jeg egentlig må kjøre til jobb for at frontruta skal bli isfri om morgenen! Dieseldraug, så i 15 min forpester jeg gata med masse eksos :aww: Motor og kupèvarmer er jo genialt! Neste bil blir wag, og et viktig krav er webasto med fjernkontroll.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg dobbeltsjekket, og båndtvangen var ikke opphevet i dag som jeg trodde - vi må vente til 12. oktober. 6. oktober var i fjor. Det er jo bare noen dager til, men jeg ville gå løs i dag.

Glam har fått en runde på trimmebordet, så han har fire nyklippede poter og en gjennomgredd pels. Det ble en bæsjepose full av pels på en hund jeg hele tiden tenker at NÅ må han være nedrøytet. Nå ser han snart ut som om han har fått elektrisk støt, for dekkhårene står rett ut uten støtte fra underulla. Lurer på om jeg må kjøpe silkedekken de bruker på springere for å få pelsen til å legge seg før han skal i ringen framover :D Eller en kondomdress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

I dag ble det hele 3 timers tur ute i marka :)
Fantastisk nydelig vær, og jeg fant et nydelig sted helt for meg selv :) Ja, jeg er litt sær sånn at jeg liker å ha ting for meg selv :aww: 
Så da fikk Sjef løpe løs lenge. Merket også det at han står i fare for å slå seg i hjel en ikke så veldig vakker dag. 
Han har null sperrer, så han tar et byks og VIPPS så var han nede i en grøft. Heldigvis landet han mykt i mose og vann, men da stoppet hjertet hos meg en liten stund :blink: 

Jeg tok masse bilder, men får ikke lagt ut noe fordi minnekortleseren har bestemt seg for at den ikke skal funke på noen PC'er. Og kameraet er for gammalt til å koples til PC, fordi det finnes ikke programvare som er kompatibelt med nyere Windows enn Windows 7. 
Jaja.. Ender vel opp med å skaffe ny minnekortleser på mandag :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, *Kat84* skrev:

I dag ble det hele 3 timers tur ute i marka :)
Fantastisk nydelig vær, og jeg fant et nydelig sted helt for meg selv :) Ja, jeg er litt sær sånn at jeg liker å ha ting for meg selv :aww: 
Så da fikk Sjef løpe løs lenge. Merket også det at han står i fare for å slå seg i hjel en ikke så veldig vakker dag. 
Han har null sperrer, så han tar et byks og VIPPS så var han nede i en grøft.
Heldigvis landet han mykt i mose og vann, men da stoppet hjertet hos meg en liten stund :blink: 

Jeg tok masse bilder, men får ikke lagt ut noe fordi minnekortleseren har bestemt seg for at den ikke skal funke på noen PC'er. Og kameraet er for gammalt til å koples til PC, fordi det finnes ikke programvare som er kompatibelt med nyere Windows enn Windows 7. 
Jaja.. Ender vel opp med å skaffe ny minnekortleser på mandag :aww: 

Han er ikke den eneste..:sleep: Hilsen Nemi.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Han er ikke den eneste..:sleep: Hilsen Nemi.

Det er faktisk min store skrekk det der. 
Det er bare et par år siden en oppdretter mistet sin Beauceron på akkurat den måten. Så jeg er livredd den manglende bakkekontakten deres. 
Men i 99,99999% av tilfellene så går det jo bra! Men usj.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WelshenNemi skrev:

Han er ikke den eneste..:sleep: Hilsen Nemi.

Tuva kan bli med i den gjengen :sleep: Hun fikk gå løs ned bratteste partiet på fjellturen vår idag siden jeg hadde nok med meg selv, og jeg fikk hjertet i halsen når hun heiv seg utfor med liv og lyst... Null sperrer oppi hodet hennes.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det er faktisk min store skrekk det der. 
Det er bare et par år siden en oppdretter mistet sin Beauceron på akkurat den måten. Så jeg er livredd den manglende bakkekontakten deres. 
Men i 99,99999% av tilfellene så går det jo bra! Men usj.... 

Nemi rygget utfor en foss/stup hun.. Ramlet flere meter ned på stein.. Gikk på et eller annet vis bra heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid vært veldig fascinert av New Orleans, men nå er jeg nesten enda mer sikker på at det er ett sted jeg bør reise :lol: 

Ser en reality fra nødetatene som jobber natt der, og 3 forskjellige etater skylder på fullmånen for nattens aktiviteter. Bare må dit jeg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...