Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

Jeg har lyst å langtidssteke noe lammekjøtt med masse forskjellige rotgrønnsaker, og potetmos og rødvinssaus:drool: Og MASSE eplekake til dessert! 

I kveld blir det pizza, som gubben mekker. Egentlig så spurte jeg om vi kunne ha det jeg skisserte ovenfor, men fordi jeg var veldig sliten klarte jeg å missforstå "det kan vi":hmm: Trodde han sa vi kunne ha pizzaen som vi hadde planlagt, men så sa han vi kunne ha den over:icon_cry:Han ble like skuffet som meg da jeg kom hjem uten alle varene. Men du vet du er sliten når du missforstår sånt liksom :lol: Eller er det da man skal legge seg ned å gråte? :lol: ble en 2 timers dupp i alle fallsleeping-smiley-face.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Og @SFX glemt fortelle at jeg har fått over 100 år gammel poselen av min morfar. Minn meg på å aldri putte det i en oppvaskmaskin. Noe sier meg at du hadde elsket det om du så det :P Serviset altså, ikke oppvaskmaskinen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, SaraS skrev:

Menmenmen! Beardis er jo triveligste rasen som finnes!

Jaaaa jeg digger dem :wub:  Kommer definitivt til å være med i vurderingen nestegang jeg skal ha hund. Men for svigermor er det visst kun en rase som teller og det er samojed, da kom visst beardisen til kort. :(  Og siden hun insisterer på valp så blir det ikke hund der, for greit at jeg kan hjelpe dem med en eventuell ny hund, så sant den funker med våre hunder, men en valp blir altfor mye jobb, og svigerfar nekter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på apoteket og handlet steril skalpell, klorhexidin og Emla-plaster før i dag, så nå har jeg fått operert gubbens verkefinger. Den hadde nemlig begynt å bli for øm til at han kunne bruke Playstation-kontrollen skikkelig, det funker jo ikke når nye Forza er ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Her begynner den ikke før  5 okt :P 

Det er jo fordi dere skal mate ulven deres først :aww: 

------

ellers har jeg børsta hund i dag. Og hele de 5 minuttene, kanskje faktisk 10 også, så tenkte jeg på at nå ville @Siri bli stolt over hvor flink jeg er :lol: 

måtte jo prøve ny børsta mi, og du verden så effektiv den var.. Beste investeringa jeg har gjort :aww: så nå skal både hesten og elghunden til pers etterhvert :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma maser om at jeg må komme ned på besøk snart. Jeg er enig, men har det ganske travelt med skole fremover, og ingen sjans for noe langhelg. Lurer litt på hvorfor det er så vanskelig for dem å komme på besøk, men likevel forventer de at jeg skal besøke dem minst en gang i måneden. Det er ikke noe lengre reisevei for dem opp hit, og de trenger jo ikke reise hele familien på en gang. Hadde satt veldig pris på om de kom opp hit på besøk også av og til! Mulig mamma og lillebroren min kommer en tur når de har høstferie, men ingenting er sikkert enda. Krysser fingrene for det :)

 

Ellers fikk jeg fri fra praksis idag! :) Fikk melding av veileder idag tidlig at det var alltid så rolig på lørdagskveldene at jeg trengte ikke komme inn idag, kunne heller ta en vakt ekstra til uken. 

Hadde en veldig ubehagelig opplevelse igår, hvor jeg ble kjeftet ut av ene sykepleieren foran alle de andre, uten at jeg hadde gjort noe galt. Jeg ble helt satt ut og satt der med tårer i øynene etterpå.. Tror alle ble litt paff, for alle ble helt stille. Men veileder skulle ta en prat med henne idag. Skikkelig ubehagelig. Er spesielt en av sykepleierne der som virker veldig nedlatende ovenfor oss studenter, og finner alltid noe å klage på når vi prøver å hjelpe til. Håper jeg ikke har flere vakter sammen med henne :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Det er helt lov å spise smågodt før middag???

Det er alltid lov å spise smågodt når man har blitt voksen :aww: 

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Nå kommer du nesten til å bli stolt av meg: Jeg har arvet 4 kasser med julepynt, det inkluderer da fult jule service med kopper og alt.

Dette... er..... skummelt...

:lol: 

1 time siden, Malinka skrev:

Lurer på om jeg er engasjert når guttungen lukker døren.... :icon_redface::whistle::lol: 

:lol::lol: 

1 time siden, Krutsi skrev:

ellers har jeg børsta hund i dag. Og hele de 5 minuttene, kanskje faktisk 10 også, så tenkte jeg på at nå ville @Siri bli stolt over hvor flink jeg er :lol: 

Er schempestolt av deg :D 

59 minutter siden, MarieR skrev:

AN angrer jeg på at jeg spiste opp sjokoladen min i går :fish:

Amatør... man har alltid NOK sjokolade i skapet... ALLTID :aww: 

51 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg har bakt konfektkake til i morgen :aww: med kreeeeem og Daim.. Og jeg gleder meg som en liten unge :D og jeg håper de jeg har invitert sier nei, for da kan jeg spise mer enn det som passe seg :aww: 

:teehe:

56 minutter siden, Line skrev:

Oh sjokolade! Jeg har en pose Bridgeblanding... :D 

Jeg har vært på utenlandstur... jeg har uante mengder av det meste :D 

28 minutter siden, Line skrev:

Og så ble jaggu Rosenborg seriemestre også, suveren dag! :D 

Åheiåheiåheiåhåååååå!

:vin:

Det var kanskje ikke sååå lurt å montere kommode med et glass rødvin innabords... Det gikk sååå fint, trodde jeg, inntil jeg skulle sette inn skuffene. Da var det veldig trangt for de skuffene gitt, men jeg hadde visst snudd to lister feil vei... Gudskjelov var det enkelt å rette opp i :D Nå har jeg den feite kommoden på badet... den passet skitdårlig der, men er himla praktisk :lol: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet helt vanlig i sofaen min, og det er farlig her i huset. Her bor nemlig en valp som kan fly, og den er rask... Så han kom seilende og planta en tann i øret mitt, som ble dratt langs hele bruskkanten på vei ut. Så blodet rant, og det er skitvondt nå. Dunker og koker. Stivkrampevaksina ble tatt for fem år siden. Da skulle den holde da? Den har jo bitt maaaaaange ganger dette bikkjespetakkelet, men da har jeg ikke tenkt på vaksine siden det er så overfladiske sår. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Jeg har sittet helt vanlig i sofaen min, og det er farlig her i huset. Her bor nemlig en valp som kan fly, og den er rask... Så han kom seilende og planta en tann i øret mitt, som ble dratt langs hele bruskkanten på vei ut. Så blodet rant, og det er skitvondt nå. Dunker og koker. 

Jeg tror du hadde for få hull i øret, han tenkte nok at du trengte mer pynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tommy skrev:

Det her er en så ***** dårlig idé og jeg kommer til å angre noe vanvittig to minutter etter den er postet, men... Trang til å få det ut til noen av en eller annen grunn.

*fjernet*

Jeg rakk bare å lese noen få setninger før jeg ble forstyrret, og etterpå var det borte. Men kanskje det var godt å hvertfall få skrevet det, selv om kanskje ingen rakk å lese det? Stor klem hvertfall. Og jeg håper du har det bra nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tommy skrev:

Det her er en så ***** dårlig idé og jeg kommer til å angre noe vanvittig to minutter etter den er postet, men... Trang til å få det ut til noen av en eller annen grunn.

*fjernet*

Rakk aldri å lese det men sender :hug:likevel. Om du trenger noen å lufte til kan du fint sende PM, jeg har vært gjennom, med på og sett det aller meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...