Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

Hjemme, det er helg og vi skal bare kose oss.

Fikk spandert middag på meg siden jeg vant i lp igår- det var deilig. 

Prima er sliten, jeg er sliten, så nå er det bare å slappe av, og se gullrekka på NRK.( og da tenker jeg alltid på Symra&Pipping, som er så glad i mord og mysterier)(som går på tv2 el).

Synes programmet Det store spranget er litt koselig jeg da, så jeg sitter her og koser meg.

Blir dessert senere i kveld, med litt godis. 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Tror Hottie har fått slag eller noe sånt jeg, solstikk? Hun er helt tullerusk i dag, fikk fullstendig løpekick på morgenturen i dag, løp som en idiot rundt på tunet før vi kunne gå inn, gakkene gidder jo ikke flytte seg så de står bare der de er og sier "skvaaaaaak!" i en meget indignert tone når hun kommer for nært. Etter det har hun drept ei pappeske i gangen og litt div, og maser! :o  Vi merker jo stort sett ikke at vi har Hottie i hus så dette er egentlig litt mystifistisk. 

 

Ikke hørt noe fra svigermor så da regner jeg med at beardis utgår. :( 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pixie skrev:

Her også. Kjøpte 3 + 2 digre hyllesystemer å sette opp på "kontoret" dvs roterommet, sparte nesten 1000 kr på at det var Family-tilbud med 30 % rabatt. Nå hastespiser jeg lunsj før vi henter Uno hos svigers og jeg går tur hjem med ham mens gubben tar bilen og fikser middag. 

Man får mye for pengene på IKEA, de skal ha for det (selv om jeg ikke får noe sånn rabatt engang *ler*). 

27 minutter siden, Pixie skrev:

Tror jeg har en liten nyrestein på gang...

Urk... Håper det ikke utvikler seg! 

Har jeg børstet Yasmine - eller halve Yasmine. Hun er litt søt da, for hun ligger og skal "kose" når jeg holder på, skal slikke litt på meg, strekke seg, vri seg... Jeg tror MULIGENS hun kjeder seg :lol: 

Er det et sånt fantastisk lys ute!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Havna utpå på IKEA... bilen ble fylt med to lamper, ei gulvmatte, et ullpledd, et stuebord og en diger kommode - til den nette sum av knapt 3000 kr :aww:. Nå har jeg montert bordet og den ene lampa (bordlampe). Taklampa blir det verre med - den trenger en lang ledning sånn at jeg kan få strøm i den - også må jeg fundere litt på hvordan jeg skal feste den i taket. Sikkert ikke noe hokus pokus, men det var så innmari mye ledning... mon tro om jeg bare kan kappe den av og feste ledningsendene i festet igjen? Jaja... det blir vel ei råd. 

Nå har jeg spist middag - restemiddag fra i går... fort gjort i hvert fall :D 

Hahaha, hva var det jeg sa - har du malt veggene, så vurderer en plutselig tak, gulv, vinduer, nye tepper og gardiner, og alt annet :D

Nå skal jeg tenne masse kubbelys og telys, og lese korrektur på medlemsbladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Hahaha, hva var det jeg sa - har du malt veggene, så vurderer en plutselig tak, gulv, vinduer, nye tepper og gardiner, og alt annet :D

Nå skal jeg tenne masse kubbelys og telys, og lese korrektur på medlemsbladet.

Det baller veldig fort på seg ja... og alt sammen bare pga en ny sofa :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Siri skrev:

Man får mye for pengene på IKEA, de skal ha for det (selv om jeg ikke får noe sånn rabatt engang *ler*). 

Alle kan melde seg inn i Ikea Family, det er gratis :ahappy:

Tror det går greit, har drukket masse vann i dag. Jeg lever jo stort sett på kaffe og pepsi max, så det er ikke uventet sånn sett. Ikke så ille at jeg går i kne, men ubehagelig nok å rusle rundt på Ikea med. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Siri skrev:

Det baller veldig fort på seg ja... og alt sammen bare pga en ny sofa :lol: 

Og sofaen var vel dyr nok i utgangspunktet, uten alt det ekstra :lol: 

 

Jeg har hatt lyst til å legge meg siden jeg kom hjem i dag.... tror det blir ganske tidlig kveld her i dag :yawn: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tanker og klemmer alle sammen. :wub: 
Rockusen er hjemme igjen, lå i 8 timer med drypp hos dyrelegen. Heldigvis en del piggere nå! Viser til og med interesse for mat, men det der teite fôret vi fikk med fra dyrelegen er ikke så interessant, gi meg noe skikkelig med masse kjøtt i sier han selv tror jeg. 
Så nå er det bare å krysse fingrene for at antibiotika ++ virker over helga, og at han holder på det han spiser/drikker selv. 
Så dårlig som han var i dag tidlig skal han i hvert fall slippe å bli igjen, uansett hvor hardt det blir for meg. Man føler seg virkelig som en bøddel når tiden er der for å vurdere det utenkelige. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rocket skrev:

Tusen takk for tanker og klemmer alle sammen. :wub: 
Rockusen er hjemme igjen, lå i 8 timer med drypp hos dyrelegen. Heldigvis en del piggere nå! Viser til og med interesse for mat, men det der teite fôret vi fikk med fra dyrelegen er ikke så interessant, gi meg noe skikkelig med masse kjøtt i sier han selv tror jeg. 
Så nå er det bare å krysse fingrene for at antibiotika ++ virker over helga, og at han holder på det han spiser/drikker selv. 
Så dårlig som han var i dag tidlig skal han i hvert fall slippe å bli igjen, uansett hvor hardt det blir for meg. Man føler seg virkelig som en bøddel når tiden er der for å vurdere det utenkelige. 

Så bra han er bedre :) Hva feiler det ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pringlen skrev:

Så bra han er bedre :) Hva feiler det ham?

Vanskelig å si helt sikkert, kan være kreft som er utløsende, veggene i galleblæren var ikke helt normale og leveren var hoven. Uten biopsi så vet vi ikke sikkert. Galleblæren er opp mot dobbelt så stor som den burde være, blodprøvene viser unormale verdier av noen enzymer som tyder på leversvikt. Tannkjøttet og øynene hadde også en gulaktig farge i dag tidlig. 
Spydd siste dagene, ikke klart å holde på noe omtrent og rett og slett blitt veldig dehydrert, derfor drypp så lenge som mulig idag. 
Kan ha sammenheng med cystene ved prostata, men kan også være helt urelatert. 

Finner forhåpentligvis ut mer eventuelt på mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rocket skrev:

Vanskelig å si helt sikkert, kan være kreft som er utløsende, veggene i galleblæren var ikke helt normale og leveren var hoven. Uten biopsi så vet vi ikke sikkert. Galleblæren er opp mot dobbelt så stor som den burde være, blodprøvene viser unormale verdier av noen enzymer som tyder på leversvikt. Tannkjøttet og øynene hadde også en gulaktig farge i dag tidlig. 
Spydd siste dagene, ikke klart å holde på noe omtrent og rett og slett blitt veldig dehydrert, derfor drypp så lenge som mulig idag. 
Kan ha sammenheng med cystene ved prostata, men kan også være helt urelatert. 

Finner forhåpentligvis ut mer eventuelt på mandag. 

Usj, hørtes ikke hyggelig ut. Satser på oppløftende melding til mandag da..:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kokospaniel skrev:

Noen som skal på utstillinga til BSBK på Bønes i morra? Jeg tenkte å prøve meg på litt pelsterapi...

Jeg skal ikke dit, men om du av og til er ledig på dagtid/ukedager så er vi alltid klar for nytt turterreng. Og Harly deler gjerne ut kjærleik. Med mye tunge! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Line skrev:

Hadde ikke noe å ha på meg i morra, så da sydde jeg meg en ny tunika :aww: Klippe litt hund også da kanskje?

Biiilde! (Jeg og vil kunne sånt :o ) 

 

Tung i rompa i kveld... får vel rote meg ut nå da, se om jeg får mekket litt mer på kaninbur i det minste.. nærmer meg slutten i avdeling en.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Toril skrev:

Siri har malt ei hel stue på "no time"....jeg har brukt uker på noen dørkarmer. Sånn er det å ha goooood tid :no:

Sånn går det når man har litt press på seg - og ikke orker å leve på en "byggeplass" :lol:. Men jeg lurer på om jeg skal krype til korset og kjøpe meg nytt stuebord i stedet for å pusse opp det gamle... jeg kjenner at det sitter litt langt inne å gå på det bordet nå altså :aww: 

Nå er hundene velstelte og pene igjen, dog ikke velduftende :aww: Også er de gode og mette, jeg har stappa meg med taxfreegodis - og tenker at det er skikkelig teit at Jula også har slike gode tilbud på godis, som tre poser Ahlgrens Bilar f eks :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kokospaniel skrev: Noen som skal på utstillinga til BSBK på Bønes i morra? Jeg tenkte å prøve meg på litt pelsterapi...

Jeg skal ikke dit, men om du av og til er ledig på dagtid/ukedager så er vi alltid klar for nytt turterreng. Og Harly deler gjerne ut kjærleik. Med mye tunge! [emoji14]

Strålende! Jeg kan noen ganger avspasere jobb. Søre Fana har mye fint turterreng hvis du vil utvide turområdene dine litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...