Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Akkurat nå, LØJ skrev:

Kan noe finne litt turvilje for meg? :frantics:

Jeg fant den bakerst i skapet, så nå er det unnagjort og vi sitter atter enn gang i sofaen :lol:

C har kommet seg til Norge, så da er han ikke seint hjemme idag! :ahappy: Lurer på hva pent han har kjøpt til meg, han har avslørt Kinder, men han har visst kjøpt noe ikke spiselig og, og det er ikke lederhosen :teehe:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, JeanetteH skrev:

Det går framover med avlen da ja!!

Store framskritt, det der :D 

16 minutter siden, SFX skrev:

Dere er raddiser, ass!

Føler meg skikkelig vill og gæern :lol: 
Forresten... fotoshoot i morgen? Jeg fikk brått behov for enda en tur til IKEA i dag... :aww: 

Har jeg montert lysbryter på den ene lampa mi... det tok meg bare et tre år å få fiksa det liksom :aww: Litt spenning i hverdagen da, det var samme farge på begge ledningene som skulle inn i bryteren... så da var det bare å ta en sjanse på at det ble riktig på første forsøk - og det ble det :D Håper jeg ikke har brukt opp dagens flaks :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Det øyeblikket en oppdretter av kelpie klarer skrive at hun "endelig" har fått en hund å trene med, for nå har hun en hannhund.

For tispene viste man aldri om ville jobbe eller ikke, og de fungerte ikke. Ikke likte hun alle heller av tispene sine.

Skal jeg nevne at alle de tispene har gått i avl? *face palm*

Oppskrift på hvordan ødelegge en rase.. Og nei... det var ikke facerape...

*fortsatt litt i sjokk*

ojsann... 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv morgen på valpeshow. Dro hjemmefra halv ni, ferdig og hjemme klokka tolv :D  BIR og BIG2 for Arne Foss, med følgende kritikk: "6 mnd, feminin. Trivelig helhet. Gode proporsjoner, utmerket uttrykk, korrekt bitt, velformet skalle, velformede øyne. Passe benstamme, bra poter. Fronten behøver ennå noe tid. Haronisk vinklet, ok halefeste. Meget gode sidebevegelser når hun kommer igang. Meget velstelt og lovende pels, meget trivelig temperament. Velpresentert. Har en meget typisk silhuett."

Og så hadde de kjempefine sløyfer :D 

14359147_10154009490976985_4489490813647

 

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Line skrev:

Effektiv morgen på valpeshow. Dro hjemmefra halv ni, ferdig og hjemme klokka tolv :D  BIR og BIG2 for Arne Foss, med følgende kritikk: "6 mnd, feminin. Trivelig helhet. Gode proporsjoner, utmerket uttrykk, korrekt bitt, velformet skalle, velformede øyne. Passe benstamme, bra poter. Fronten behøver ennå noe tid. Haronisk vinklet, ok halefeste. Meget gode sidebevegelser når hun kommer igang. Meget velstelt og lovende pels, meget trivelig temperament. Velpresentert. Har en meget typisk silhuett."

Og så hadde de kjempefine sløyfer :D 

14359147_10154009490976985_4489490813647

 

Gratulere med både plasseringer og super kritikk! :D 

Og ikke minst at du var tidlig ferdig :P Det er nesten like imponerende ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Jeg synes du skal gå og banke på døra til naboen og servere ham et stykke eplekake av hans egne epler - og bare se på ansiktsuttrykket hans :lol: 

Bør jeg da si ifra om at jeg var i hagen hans og plukket midt på natta, eller late som ingenting og la han tro jeg er verdens beste nabo? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annik skrev:

Bør jeg da si ifra om at jeg var i hagen hans og plukket midt på natta, eller late som ingenting og la han tro jeg er verdens beste nabo? :lol:

Det kommer helt an på hvor lenge du har tenkt at dere skal være naboer, og hvordan forholdet dere i mellom allerede er :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

God plan.

:D 

1 time siden, SFX skrev:

Du har bare blitt hekta på femkronerspølsene deres, du!

Hysj..... egentlig er det kanelbollene som trekker *sikle*

1 time siden, Line skrev:

Effektiv morgen på valpeshow. Dro hjemmefra halv ni, ferdig og hjemme klokka tolv :D  BIR og BIG2 for Arne Foss, med følgende kritikk: "6 mnd, feminin. Trivelig helhet. Gode proporsjoner, utmerket uttrykk, korrekt bitt, velformet skalle, velformede øyne. Passe benstamme, bra poter. Fronten behøver ennå noe tid. Haronisk vinklet, ok halefeste. Meget gode sidebevegelser når hun kommer igang. Meget velstelt og lovende pels, meget trivelig temperament. Velpresentert. Har en meget typisk silhuett."

Og så hadde de kjempefine sløyfer :D 

14359147_10154009490976985_4489490813647

 

Grattis :D 

9 minutter siden, Annik skrev:

Bør jeg da si ifra om at jeg var i hagen hans og plukket midt på natta, eller late som ingenting og la han tro jeg er verdens beste nabo? :lol:

Jaaaa, det er jo litt av moroa :lol: 

Har jeg pusset ferdig stuebordet, og lagt inn litt tremasse på diverse bordbein som har vært gjennom 6 valpeperioder :aww:. Så har det fått litt grunning på seg... Nå skal jeg mekke en lysbryter til, montere en kommode - og så dra på IKEA :D. Ehhhhh... og kanskje overføre noen kronasjer fra sparekontoen til brukskontoen... Den er visst ikke utømmelig, den brukskontoen min :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

De er himla gode de!! Vurderte å kjøre ens ærend innom Ikea på tur hjem i dag, etter kanelboller :lol: 

De er syyyykt gode, fatter ikke at det går ann å lage så gode kanelboller! :D Også er faktisk de grønnsaksbollene dems utrolig gode!

Mmmm, lenge siden jeg har spist leverpostei så jeg hadde nesten glemt hvor godt det er! Med litt majones og agurk :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Line skrev:

De er himla gode de!! Vurderte å kjøre ens ærend innom Ikea på tur hjem i dag, etter kanelboller :lol: 

Når sant skal sies, så kjente jeg bare den himla deilige duften av dem da jeg stod i betalingskø i går! :o 
I dag tror jeg det må bli med noen hjem også :aww: 

15 minutter siden, Stine skrev:

De er syyyykt gode, fatter ikke at det går ann å lage så gode kanelboller! :D Også er faktisk de grønnsaksbollene dems utrolig gode!

OK - det er avgjort! Jeg MÅ ha kanelboller :aww: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Effektiv morgen på valpeshow. Dro hjemmefra halv ni, ferdig og hjemme klokka tolv :D  BIR og BIG2 for Arne Foss, med følgende kritikk: "6 mnd, feminin. Trivelig helhet. Gode proporsjoner, utmerket uttrykk, korrekt bitt, velformet skalle, velformede øyne. Passe benstamme, bra poter. Fronten behøver ennå noe tid. Haronisk vinklet, ok halefeste. Meget gode sidebevegelser når hun kommer igang. Meget velstelt og lovende pels, meget trivelig temperament. Velpresentert. Har en meget typisk silhuett."

Og så hadde de kjempefine sløyfer :D 

14359147_10154009490976985_4489490813647

 

Kjempegrattis! Så gøy da! :)

Sara og jeg har vært på høstmarked på Rotvoll gård. Jeg kom hjem med et par økologiske såper (:teehe:). Men vi fikk med oss et kafébesøk med livat taffelmusikk da. Nå har jeg satt på en vaskemaskin og putta en lammestek i ovnen, og nå skal vi ut og klippe gress.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Siri skrev:

Når sant skal sies, så kjente jeg bare den himla deilige duften av dem da jeg stod i betalingskø i går! :o 
I dag tror jeg det må bli med noen hjem også :aww: 

OK - det er avgjort! Jeg MÅ ha kanelboller :aww: 

Nå er det nesten så jeg kjører på Ikea for å kjøpe kanelboller :lol: 

Men jeg får vel fortsette med skrivingen istedenfor, god flyt i den i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som syns kanelbollene på Ikea ikke er all that? 

i dag har valpene reist, så nå er det stille og rolig her. Det er like greit, for magen har vært kranglete i 2-3 dager nå, så jeg er dønn sliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Stine skrev:

Har en kamsteik i ovnen og der skal den stå i mange timer! Mmmmm, langtidstekt kamsteik med fløtegratinerte poteter, bernaise og god salat til middag :drool: Må gjøre litt stas på mannen som kommer hjem idag :heart:

Røkt svinekam? Det er knallgodt - har masse av det i frysern :D

Barnet sover, jeg burde gjøre noe fornuftig, men tror jeg invilger meg en "fridag" :ahappy: kan gjøre fornuftige ting etter legging, så det så. Okda, jeg skal planlegge middag, men det må man liksom gjøre uansett da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Pippin begynt å pipe av smerte igjen, med ujevne mellomrom og i ulike situasjoner. Jeg klarer ikke å finne ut hva som er vondt. Jeg får lov til å håndtere hele kroppen så det er vel noe innvortes. Han kan pipe når han reiser seg, rister på seg eller bare plutselig mens han går over gulvet. :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Line skrev:

Nå er det nesten så jeg kjører på Ikea for å kjøpe kanelboller :lol: 

Men jeg får vel fortsette med skrivingen istedenfor, god flyt i den i dag :) 

Du burde jo unne deg en slik etter dagens resultat :D 
Og jeg har overhodet ingen formening om de er himmels fantastisk, eller oppskrytt... men det LUKTER himla godt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raksha skrev:

åh duverden, aldri prøvd - men ser egentlig ut som det samme? Eller?  Mystisk, må sjekke om jeg finner i en butikk :lol: 

 

Kjøpte den kun pga 40% avslag :lol: Men det lukter skikkelig godt! Eneste forskjellen er sikkert bare at denne ikke er røkt :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...