Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Belgerpia skrev:

Du må enten henvende deg i sekretariatet FØR bedømmelsen starter, eller sende mail til utstilling@nkk.no  FØR utstillingen. Eller før rasen bedømmes. Du kan ikke komme i ettertid.

Vet det skal være før, så det var ikke spørsmålet. Spørsmålet er hvordan når man ikke er fysisk på plass :)
Skal jeg sende til NKK fordi om det er en annen arrangør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

1 time siden, MarieR skrev:

Sant, det kommer ikke til å bli bra i det hele tatt! Reid og Garcia klarer ikke å holde serien oppe alene,desverre ... Hvorfor må gode skuespillere og programledere absolutt denge løs på produsentene sine da?! :P

Ny jobb? :) 

Nå har jeg sett siste sesong som har blitt sendt på TV, og der er det bare han mørkhudete (dårlig med navn :p) som er borte.......?

22 minutter siden, Snøfrost skrev:

Vet det skal være før, så det var ikke spørsmålet. Spørsmålet er hvordan når man ikke er fysisk på plass :)
Skal jeg sende til NKK fordi om det er en annen arrangør?

Nei, send det til arrangør.. Vi har pleid å notert oss mailen, og så refundere vi pengene når utstillingen er ferdig og vi har sett at hundene har fått en IM.. Slik at noen ikke lurer til seg begge deler :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
22 minutter siden, enna skrev:

Det er slik man kommer seg videre. :sled:

Jepp. Kjenne og føle på hvordan det er i motsetning til å stenge av slik jeg har gjort før både i forhold til ham og annet. Det har ikke akkurat ført så mye godt med seg. Men likevel ikke gi etter. Heller tenke på det positive i det valget som er tatt :) 

Akkurat nå merker jeg hvor herlig det er å ha brukshund igjen etter mange år uten :D 
Sjef stod og kikket med laaange øyne på de få grammene som Aragon hadde latt være igjen på tallerkenen. Jeg sier vær så god flere ganger uten at han rører. Rykker litt i kroppen og viser tydelig at han har veldig lyst på. 
Han setter seg ned, og når jeg går bort gir han tegn til å gi labben. Og jeg sier gi labb. Og så får jeg ham i dekk, og så sier jeg vær så god igjen. Og må gjøre det flere ganger før han endelig tar det som er igjen. 

Det er så flott å ha en hund som faktisk VIL jobbe for belønningene, og faktisk lærer og dermed gjør det samme hva :D 
Aragon er herlig, og har en fantastisk personlighet. Men han er utrolig frekk når han får det for seg og er en sånn som gjør litt som han vil. På en veldig snill måte :P Litt sånn cheeky type :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Krutsi skrev:

Nå har jeg sett siste sesong som har blitt sendt på TV, og der er det bare han mørkhudete (dårlig med navn :p) som er borte.......?

Nei, send det til arrangør.. Vi har pleid å notert oss mailen, og så refundere vi pengene når utstillingen er ferdig og vi har sett at hundene har fått en IM.. Slik at noen ikke lurer til seg begge deler :P 

Stemmer det, ettersom han er sparket nå så blir han jo ikke skrevet ut før i løpet av neste sesong, i og med at de spiller inn den nå.

Fin kveldstur,  men jeg har virkelig ikke kjemi med huskyene til veninna mi. Trivelige hunder altså,  men så enspora da :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Det der er utilgivelig! Jeg husker jeg fikk skikkelig kjeft da jeg jobbet på NKK fordi jeg klarte å legge ei stamtavle for retur sammen med feil svarbrev på HD-avlesning i samme konvolutt - og det er jo ikke en gang hemmelig informasjon, hva slags diagnose en hund har fått. Stamtavla kom til rett person, men svarbrevet var feil. 

Og så bra at naboen ba om unnskyldning, og vil forsøke å gjøre det bedre. 

Det mest skremmende er den "never mind"-holdningen de hadde når jeg gjorde dem oppmerksom på hva de hadde gjort. Det var liksom "Å ja! Kan du sende det videre til rett vedkommende? Det står jo navn og adresse på brevet... :| 

Hun er datter til naboen, men hun er jo her av og til, så da er det greit å være trygg på at hunden hennes ikke er løs i oppgangen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
1 time siden, Snøfrost skrev:

Vet det skal være før, så det var ikke spørsmålet. Spørsmålet er hvordan når man ikke er fysisk på plass :)
Skal jeg sende til NKK fordi om det er en annen arrangør?

Nei, send til arrangør  - bare om det er int utstilling til nkk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Krutsi skrev:

Nå har jeg sett siste sesong som har blitt sendt på TV, og der er det bare han mørkhudete (dårlig med navn :p) som er borte.......?

Nei, send det til arrangør.. Vi har pleid å notert oss mailen, og så refundere vi pengene når utstillingen er ferdig og vi har sett at hundene har fått en IM.. Slik at noen ikke lurer til seg begge deler :P 

 

Akkurat nå, Belgerpia skrev:

Nei, send til arrangør  - bare om det er int utstilling til nkk :)

Takk begge to, det jeg regnet med var korrekt prosedyre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemi har ikke vist tegn til halting på flere uker nå, men tre dager på rad med 2-timers turer i skog og mark var visst for mye enn så lenge. Hun får ligge og slappe av hjemme imorgen med mamma mens jeg drar på NKK Lillehammer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnnikenK skrev:

Jeg er skikkelig snørrforkjøla og luktesansen er totalt fraværende. Men hundepromp trenger gjennom alt :x

:teehe:

Har vi fått besøk i heimen, vi har spist viltgryte og Siris eplekake m is til dessert. Nå er det snart natta for vi skal jo opp tidlig og dra til Lillehammer i morgen. Jeg vel ikke helt trua. Willy er ikke helt bra i pelsen, den ser litt slitt og tynn ut, det samme med Yasmine. Men vi kan da by på å være listefyll noen ganger også, vi :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnnikenK skrev:

Det mest skremmende er den "never mind"-holdningen de hadde når jeg gjorde dem oppmerksom på hva de hadde gjort. Det var liksom "Å ja! Kan du sende det videre til rett vedkommende? Det står jo navn og adresse på brevet... :| 

Ja, enig, hele greia framstår som useriøs og nonchalant, og det er bekymringsverdig.

Nå skal jeg finne piller, tisse, fôre og lufte hunder, og finne senga. Ankelbruddet krangler med meg i kveld, så det ble nok for mye gåing og ståing i dag. Men når jeg ikke vet HVOR jeg har pillene mine, så tar jeg det som et godt tegn - da må det være en stund siden sist jeg hadde vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå på sofaen og trykka på mobilen og ante fred og ingen fare, da det kom en flyvende valp fra den andre sofaen og traff meg midt i trynet med tenna. Vakkert kutt under øyet som ikke vil slutte å blø. Spent på hvordan det blir seende ut i morra! Den valpen er gal og skal gå og legge seg for natta nå.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari trøtt og sliten man blir av og ha vert oppe sidan 05, og dagen i grunn har gått i eitt fram til rundt 18 *gjeeesp* Blir litt godt at ferieavviklinga er over på mandag og det er tilbake til gamle arbeidsvakter, som betyr ørliten grann meir søvn :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Den turen til vet i dag kosta over 4000, men jeg angrer ikke et sekund. Så deilig å vite litt om ståa, og slippe å spekulere og være engstelig hele tiden! Dessuten fikk han smertestillende, jeg ser at han slapper bedre av allerede.

Som veterinæren sa til bestemor da hennes hund begynte å bli gammel: Hunder må få lov til å bli gamle de også. Veterinæren din hadde noen fine tanker å ha med seg når en har en eldrende hund i hus, og gav en ålreit pekepinn på når nok er nok.:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Artemis skrev:

Fetter og jeg har vært på fisketur. På 20 kast fikk jeg 16 fisk og to napp. :lol: Har kastet uti en del, men det blir torskemiddag i morgen og så lurer jeg på om jeg skal lage seikaker. 

Men hvor mange fisk fikk Fetter?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Raksha skrev:

"Ikke tørk kjøtt og fisk i frukttørkern" står det i bruksanvisningen. :aww: Kaninører er, vel. Vi satser på at det går bra :lol: 

 

Vet ikke om du har samme som meg(jeg har Jula sin), men jeg har tørket kylling og lever i min uten noe problem(bortsett fra at leveren va et **** å få løs..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...