Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Når du får mail av en svensk oppdretter om bedlingtonvalper på vei og spørsmål om du vil stå på valpeliste  ( vi har hatt en del kontakt før altså ), og brått tenker at alle gode ting er 3. 

Nei , det er ikke det. Jeg skal definitivt ha en liten bedlington en gang ( uansett hva sambo sier ), men ikke nå. Ikke sammen med Nico :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

7 timer siden, Paranomia skrev:

13912348_1213767595334242_62735981307769
Hils på nye gliset :D Så lenge klarte vi å vente med å kjøpe tesla, ja :lol: Men vi gjorde et latterlig godt kupp, så da gikk det fort, da! 

Får man plass til to mellomstore hunder i en tesla? I tillegg til noe menneskebaggasje til familien? Tenker det finnes flere modeller, men har ikke sjekket sånt enda...bare tenkt at neste bil bør bli elbil :ahappy:

Grattis med ny bil forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dra å bytte gresstrimmeren jeg kjøpte, vil ikke funke etter 15 minutter med klipping :/ Klaging på kjøp er det verste jeg vet, men er vel pent nødt.Ellers har katten og hunden styrt på i natt, så valpen er trøtt i dag, ikke rart når hun  leker med katten om natten..Gubben måtte hente katten etterhvert, hørtes ut som vi lå å sov under en jernbanebro eller noe som de styra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN tenker jeg at magefølelsen sier at yngstehunden får løpetid før vi skal dra på tur neste helg. Og det passer noe så inn i h**** dårlig når vi skal ut og konkurrere. Når hun har ventet så lenge (15 mnd) på løpetiden kan hun vente 1,5 uke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Det er MYE dyrere å forsikre basenjien i Gjensidige enn i Agria :o Da blir det Agria. 

Jøss, hvor mye skulle de ha? 

 

I dag har jeg en 3 åring :o:wub:

Så jeg later som jeg ikke har vondt i magen, og skal snart fikse ferdig huset til mamma og stefar kommer. PRøvde å ringe i stad, da fikk jeg ikke svar, så enten er de på vei eller så har de ikke stått opp - håper det siste :lol: 

 

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

Jøss, hvor mye skulle de ha? 

 

I dag har jeg en 3 åring :o:wub:

Så jeg later som jeg ikke har vondt i magen, og skal snart fikse ferdig huset til mamma og stefar kommer. PRøvde å ringe i stad, da fikk jeg ikke svar, så enten er de på vei eller så har de ikke stått opp - håper det siste :lol: 

 

 

De skulle ha over 4000 i året :o Husker ikke nøyaktig, venter på mail om tilbudet.

Gratuerer med dagen, Ida :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

De skulle ha over 4000 i året :o Husker ikke nøyaktig, venter på mail om tilbudet.

Gratuerer med dagen, Ida :D:D

i allverden! :o Betaler rett under 2000 for Kasko :o 

 

Takk :ahappy: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3åringen Rak

Og gratulerer med dampvasker til Tonje. Synes i likhet med Rak at du ikke skal avskrive den helt enda.

Gratulerer med bil til de som har kjøpt. Skal ha ny bil snart jeg også. Er alltid noe galt med den jeg har, så blir sprø.
Har egentlig lyst på en "liten konebil" men må vel ha en stasjonsvogn :P 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Da er nok det forklaringen, for jeg skulle ha 50 000, rehab og liv. 

Ah, liv har jeg og.  Men dobles virkelig prisen av 50 000 i dekning? :o DA hadde jeg gått for agria om de har samme til billigre ja. 

 

Takk @MonicaT:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympati @2ne...

Idag har jeg trøkt i meg to av blobbene jeg lagde i går til frokost. Egentlig lagde jeg de så store for at jeg bare skulle behøve en... vel jeg behøver bare en, men de var så gode...

Skikkelig deilig at både yr og storm tok feil i går sånn at det begynte å regne fra klokka sju istedet for klokka ni som de sa - og har regnet stort sett hele natten... :sheldon: Heldigvis har nesten alt jeg malte igår tørket fint - bare det hjørnet som får mest vann på seg som ikke er tørt enda... det er bare helt nederst ved en takrenne, så ikke krise... men sukk... 
Idag var planen strøk no to, vasking av hund og leilighet og siste biten av dugnaden på klubbhuset 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Raksha skrev:

Ah, liv har jeg og.  Men dobles virkelig prisen av 50 000 i dekning? :o DA hadde jeg gått for agria om de har samme til billigre ja. 

 

Takk @MonicaT:)

 

 

Agria har 60 000, men fortsatt veldig mye billigere. Så det ble ikke noe vanskelig valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Agria har 60 000, men fortsatt veldig mye billigere. Så det ble ikke noe vanskelig valg. 

Fornuftig! Det hadde nok jeg og gjort. De øker prisen sakte men sikkert hos gjensidige. Men vi 4000 er jo omtrent det jeg betaler for begge. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

Fornuftig! Det hadde nok jeg og gjort. De øker prisen sakte men sikkert hos gjensidige. Men vi 4000 er jo omtrent det jeg betaler for begge. 

 

 

Hjalp ikke det skvatt å ha bilen og barna forsikra der i tillegg :P Over 4500 er jo ran. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektrikeren kom i dag, skulle kommer klokken 8 men kom 7.30. At jeg ikke sovnet før klokken 5-5.30 i dag gjør ikke saken bedre. Men nå er alt i orden, og vi kan begynne å liste på soverommet. 

Vi ombestemte oss ang. tapeten på soverommet. Så tror den kommer opp på en vegg i stuen til neste år, Blir nok finere det. 

Man sliter litt med å velge gardiner. Vi aner ikke hvilken farge eller stoff vi skal ha:icon_confused: Gubben har sagt at han vil ha gardinlengder, så da er vi et steg nærmere :P Men noe mer har vi ikke funnet ut, så hvis noen av dere har noen tips så blir jeg glad! Rommet er malt i fargen sand, og har hvite lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2016 at 11:13 AM, Mud skrev:

Her arver 9 åringen til lillesøster bøker fra Ask 

Har dere lest bøkene til Torill Thorstad Hauger?
Ikke lest alle selv, men husker jeg likte godt vikingbøkene hennes :)

Fra Wikipedia: "De fleste av bøkene hennes er for barn og ungdom, og har handling fra ulike historiske perioder, ofte fra vikingtiden. De fem bøkene Røvet av vikinger, Flukten fra vikingene, Sigurd Drakedreperen,Tord Illugesson og Ravnejenta foregår i det samme miljøet, men sett fra ulike vinkler. I de to første bøkene ligger synsvinkelen hos irske treller, i den tredje hos en jarlesønn og i Ravnejenta hos ei jente som har legende evner, og derfor lever utenfor samfunnet.

Filmen Sigurd Dragedreper fra 1989 bygger på romanen Sigurd Drakedreperen."

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...