Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

Årets feriepenger -dvs det som er igjen etter at regingene er betalt - har jeg brukt på MEG selv  :)
Etter en vinter og vår med dårlig form og sviktende helse - da jeg endelig begynte å komme meg litt på bena igjen - bestemte jeg meg for at NÅ SKAL JEG gjøre alle nødvendige tiltak for å komme meg tilbake i om ikke helt - så nesten gammel form.
Så jeg har kjøpt meg personlig trener -PT. Og hadde første time i dag. Fokus er først og fremst styrketrening og balansetrening - begge deler høyst nødvendig og viktigere jo eldre man blir. Og jeg er ikke pur ung lenger akkurat. Så jeg fikk svette ja! Og er skikkelig støl... :) Hyggelig person - toppidretts-trener innenfor sin sport. Og flink til å instruere og motivere :) En time gikk kjempefort! Og da var jeg gjennomvåt av svette. DEILIG!!! Gleder meg til neste time allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Fått hentet varer,  og levert ting i butikken, organisert og ryddet bilen, trent vapsen litt. Og laget lunsj til imorgen, samt pakket mat til vaps. Snart klar for en liten roadtrip da.

Og jeg innså kanskje at jeg pakker litt mye men altså.. jeg har jo behov for...

Spoiler
  • Joggebukse
  • tynn bukse
  • stormberg bukse
  • shorts
  • gummistøvler
  • goretex joggesko
  • vanlige joggesko
  • to t shorter
  • 8 par sokker i alt fra tykke til tynne
  • toalettsaker
  • fleece jakke
  • regnjakke
  • vind/regn parkas
  • softshell
  • tynn ulljakke
  • canider collegejakke
  • tynn fleecegenser
  • medisiner
  • pysj

Så begynte jeg å se på alt vapsen har i bilen

  • BOT netting
  • softshell dekken
  • tørkedekken
  • kjølematte
  • silvershade dekken
  • silvershade duk
  • snør og førti løsbitt
  • Mikropopcorn :aww: 
  • Myggspray
  • godbiter
  • søksbokser
  • en kasse med leker
  • sporline 10m
  • 5 m line
  • 3 kobbel
  • trekksele
  • sporsele
  • tursele
  • lyshalsbånd
  • runderingsdekken
  • badeleker
  • targetmatter
  • saks til å klippe pinner
  • spormerker

Til vanlig bor jo selvfølgelig fast i bilen :P

  • solkrem *3
  • solbriller
  • vaksinasjonskort
  • medisiner
  • pop up bur
  • tøybur
  • vannskål

glemte jo helt ikea barnekasse, snørr og førti baller, og ballkanon :P hva bilen min får plass til.

Og alt dette er pakket pent i bilen:

13441962_10157038902800464_2093492196_o.

13446068_10157038902850464_2057622979_o.

Og mannen min mener bilen min er litt troll i eske med ting :lol: 

Men nå er det fortsatt god plass til Pigg m eier og ting :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at Foenix nærmer seg løpetid. Så da er det jo dumt å melde på til rally eller LP. Men om jeg ikke melder på, så kommer hun ikke til å starte med løpetiden før den stevnehelga, kjenner jeg min flaks rett.

Så hva gjør jeg da? Melder på et av tre stevner den helga, så jeg ikke taper mye penger om hun løper, men får startet litt om hun ikke løper?

Jeg tror kanskje det er planen, men jeg ser an helt fram til den dagen fristen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2016 at 3:08 PM, Krutsi skrev:

Å kjære.. Det er virkelig drømmesituasjon når man endelig kjøper seg ny tlf og gleder seg til å bruke den.. 

Enden på visa, jeg fikk pengene tilbake og fikk en ny Huawei i stedet. Den virker super og fått masse bra omtale 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Dersom det kunne begynt å regne nå så hadde jeg sluppet å gå ut og vanne hagen. Det er så knusktørt at plenene er i ferd med å bli gule, det tror jeg nesten ikke jeg har sett her før!

Det er snodig tørt i Trøndelag nå. Vi har vanningsforbud her i kommunen. :o

 

Akkurat nå rydder jeg i smykker og øredobber, og innser at jeg må få fikset noe å henge smykkene på for det begynner å bli noen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snoffe skrev:

@Meg hvordan går det med pasienten?

 

Fikk akutt lyst å ta med meg Casper å dra til solastanda :aww: men tipper det er litt mye folk der på denne tiden av året til at det er fornuftig :aww: så får heller vente til høsten! Har alltid hatt lyst å dra ned å la hunden min løpe på den fine stranden (som jeg aldri har vært på) :lol:

Nå skal jeg tuppe dyret i ræva å få han til å tisse litt, så lage meg frokost og så høre om mamma vil bli med på stoff og stil. Er salg der så må utnytte litt :D

Bore strand,mye bedre:)

5 timer siden, Rottisembla skrev:

Du vil ikke på solastranden... Fin på bilder, men ligger rett ved traffikert veg og flyplass. Du vil på hellestø, bore eller orre stranden. I samme område men finere. Hellestø er og tidvis unntatt båndtvangen for hunder❤️

Bore strand er fantastisk, savn. Og der er det gode fotomuligheter. Nå fikk jeg hvertfall lyst til å dra til Bore.

3 timer siden, Lola Pagola skrev:

Hvorfor er det aldri noen som svarer når jeg spør om dette? ? er det ingen på sonen som er medlem i nkk? ?

Njei, vi vet vel ikke. Men når du spurte, og du fikk masse svar så fikk jeg også noen svar. Så alt i alt. TAKK.

 

Idag kjeder jeg meg, rett og slett. Så nå skal Prima få noe hun aldri har fått før. Snakkes:)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betty skrev:

Det er snodig tørt i Trøndelag nå. Vi har vanningsforbud her i kommunen. :o

 

Akkurat nå rydder jeg i smykker og øredobber, og innser at jeg må få fikset noe å henge smykkene på for det begynner å bli noen ...

Ja, helt rart. Det skal visst bli litt regn i morgen, men vet ikke om jeg tør å vente på det. Gruer meg bare sånn til å stikke hånda ned til vannkranen i kjelleren for å koble på vannslangen.  a014.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg trodde det var uaktuelt å ha to hunder der jeg bor, fant jeg så mange jeg kunne tenke meg å ha i hus. 

Så fikk jeg klarsignal at jeg bare kunne få en hund til om jeg ville, og nå aner finner jeg ingenting :P bare funnet ut at jeg ønsker unghund/voksen å ikke valp! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått system i ting! Mangla bare et par labels på noen esker, så da måtte jeg finne labelmaker'n.. Nå har jeg ikke system lenger, for jeg har rota noe så ekstremt i leting etter den dingsen! :frantics:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg mistenker at jeg har kjøpt for lite blomsterjord... Jeg som syntes at jeg tok sånn i på butikken, men det ser jo for lite ut når pottene står ved siden av. Hmpf. Men Rema er åpent til 11, så jeg kan jo prøve meg først og heller ta en tur til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomvåte alle tre etter 1,5 time i skogen i regnværet. Dra rett ivei å sette opp telt til i morgen nå, så er det rett hjem å blåse hunder og dusje meg selv etterpå! Håper været letter litt til i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og sagt Farvel til elgen på stallen.  Jeg har fått helt troen på menneskeheten når jeg ser hvordan disse damene setter livet sitt på vent for å passe på en elgkalv døgnet rundt :ahappy:

 

Fantastiske mennesker!  Virkelig! 

Det er helt utrolig mye jobb å flaske opp en elgkalv , men de har ikke bare klart å holde liv i han , men han trives og er tryggheten selv :wub:

Sambo kjører han i morgen , med 4 av de nærmeste "mammaene " hans med i bilen for å holde han rolig og trygg.   Vi andre kjører følgebiler.  Den har fått en stor familie den morløse kalven :lol:

 

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*danser regndansen* 

Det drypper bare litt her, men jeg kunne tenke meg en skikkelig regnskur for å få frisket opp luften, redusert støv og pollen, og ikke minst fått litt fukt til banen. Så tørt som det har vært nå så spøker det for konkurranse for Lykke sin del i helgen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*danser regndansen* 

Det drypper bare litt her, men jeg kunne tenke meg en skikkelig regnskur for å få frisket opp luften, redusert støv og pollen, og ikke minst fått litt fukt til banen. Så tørt som det har vært nå så spøker det for konkurranse for Lykke sin del i helgen. 

her har det plaskregna. Snodig at det er tørt hos deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*danser regndansen* 

Det drypper bare litt her, men jeg kunne tenke meg en skikkelig regnskur for å få frisket opp luften, redusert støv og pollen, og ikke minst fått litt fukt til banen. Så tørt som det har vært nå så spøker det for konkurranse for Lykke sin del i helgen. 

her har det plaskregna. Snodig at det er tørt hos deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anette skrev:

Fått hentet varer,  og levert ting i butikken, organisert og ryddet bilen, trent vapsen litt. Og laget lunsj til imorgen, samt pakket mat til vaps. Snart klar for en liten roadtrip da.

Og jeg innså kanskje at jeg pakker litt mye men altså.. jeg har jo behov for...

  Skjul innhold
  • Joggebukse
  • tynn bukse
  • stormberg bukse
  • shorts
  • gummistøvler
  • goretex joggesko
  • vanlige joggesko
  • to t shorter
  • 8 par sokker i alt fra tykke til tynne
  • toalettsaker
  • fleece jakke
  • regnjakke
  • vind/regn parkas
  • softshell
  • tynn ulljakke
  • canider collegejakke
  • tynn fleecegenser
  • medisiner
  • pysj

Så begynte jeg å se på alt vapsen har i bilen

  • BOT netting
  • softshell dekken
  • tørkedekken
  • kjølematte
  • silvershade dekken
  • silvershade duk
  • snør og førti løsbitt
  • Mikropopcorn :aww: 
  • Myggspray
  • godbiter
  • søksbokser
  • en kasse med leker
  • sporline 10m
  • 5 m line
  • 3 kobbel
  • trekksele
  • sporsele
  • tursele
  • lyshalsbånd
  • runderingsdekken
  • badeleker
  • targetmatter
  • saks til å klippe pinner
  • spormerker

Til vanlig bor jo selvfølgelig fast i bilen :P

  • solkrem *3
  • solbriller
  • vaksinasjonskort
  • medisiner
  • pop up bur
  • tøybur
  • vannskål

glemte jo helt ikea barnekasse, snørr og førti baller, og ballkanon :P hva bilen min får plass til.

Og alt dette er pakket pent i bilen:

13441962_10157038902800464_2093492196_o.

13446068_10157038902850464_2057622979_o.

Og mannen min mener bilen min er litt troll i eske med ting :lol: 

Men nå er det fortsatt god plass til Pigg m eier og ting :P

Touran :wub:

Tror jeg har misforstått litt.. Du har med mer utstyr til bikkja for en roadtrip enn det jeg har med for over 3 mnd sommerferie :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kokospaniel skrev:
1 time siden, mokken skrev:
*danser regndansen* 

Det drypper bare litt her, men jeg kunne tenke meg en skikkelig regnskur for å få frisket opp luften, redusert støv og pollen, og ikke minst fått litt fukt til banen. Så tørt som det har vært nå så spøker det for konkurranse for Lykke sin del i helgen. 

 

her har det plaskregna. Snodig at det er tørt hos deg

Oi! Her regner det ikke nok til at det er vits i å ta på regntøy engang. Håper det plasker i Nordnæsdalen også :P Ser ofte når jeg reiser på trening enten i Bg Vest eller Fyllingsdalen at det er betraktelig bedre vær her hjemme enn der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...