IkkeMonsen Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Mira har til tider en haug med spesielle og herlige grimaser. Det hender seg de er litt skumle egentlig. Under lek med andre hunder blir det ofte noen blinkskudd! Legg gjerne ved bilder av din hund med grimaser og merkelige uttrykk, for jeg har hvertfall ingenting i mot å få trimmet magemusklene 5 1 Siter
Rocket Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Vill og gal valp, summer vel opp hvordan han var som valp. Neste bildet i serien så henger han i en hudflik(tenk når du kniper i huden) av armen min med framtenna. Rekke tunge Snø i trynet. Valp i munnen, tannsjekk? Irriterer meg at jeg ikke har bilde der han biter i leppene sine, det er nemlig priceless! 4 Siter
Annik Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Nico rekker ofte tunge når han er nysgjerrig på hva jeg driver med. Og det var(utrolig nok) nærmeste jeg kom grimasebilde av han 3 Siter
LØJ Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Skrevet 6. Mai 2016 Hard soving etter en dag med mye inntrykk 7 Siter
Katharina Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Skrevet 6. Mai 2016 Haha så morsomme bilder. Nå sitter jeg her og ler og smiler. ? Siter
tutle Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Skrevet 6. Mai 2016 @Linda=D det siste der må jo være ekornet fra istid? 4 Siter
Cavalierflat Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Skrevet 6. Mai 2016 Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 4 Siter
Red Merle Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Skrevet 6. Mai 2016 Jatzy er grimase mester ! Yoshi har ikke så mange annsiktsutrykk egentlig...Steinansiktet. 5 Siter
Guest Christine Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 Dårlig kvalitet på bildene, men grimaser er grimaser Siter
Rocket Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 Snakker om sola, tok et blinkskudd på turen igår. La ham i dekk for posering og da måtte det gjespes etterhvert, kjedelig! Ser jo helt vill ut. [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
Sprettballen Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Skrevet 13. Mai 2016 Noen bilder av Nemi som valpis, der jeg kastet godbiter til henne Dette synes jeg er litt creepy egentlig...men ja...det er hunder... Jeg digger bildet jeg tok av venninnas basenji, for det lyser så ekstremt tydelig ut av henne hvor missfornøyd hun var. Hun frøs nemlig. Her er ett av Blitz også sånn at hun er representert hun også. Hun har noen syke uttrykk når hun løper av og til, men å få klare bilder av en whippet i fart handler mye om flaks(hvert fall i mitt tilfelle), så har enda ikke greid å få noen klare bilder av psykouttrykket hennes når hun løper 9 Siter
melle89 Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Herlig tråd Legger ved et bilde av mine hunder 4 Siter
Recommended Posts