Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

6 minutter siden, Bjornal skrev:

Whipsevalp og dårlig vær hele dagen så hun har ligget på lading alt for mye er så SA...S gøy atte. Noen som har lyst til å byttelåne med noe sedat og rolig i noen timer? ;)

Ikke sjans, det er først nå etter åtte at vår har funnet ladestasjonen for i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Usjda, men halve eller hele pelsen tatt vil jo hjelpe uansett tenker jeg :) Både for bikkjen og deg :) 

...er Murphy hjemme og for de som ikke har fått det med seg så har hun siden søndag knapt spist eller drukket, og etterhvert kom det også hoste på onsdag. Hun ville ikke gå, ikke spise, ikke ta til seg væske, knurret til de andre hundene osv. 

Vært egentlig på utredning og væske hver eneste dag siden søndag. Antageligvis "bare" en komplisert lungebetennelse som også førte med seg kvalme og oppkast som komplikasjon. Men vært å hentet væske i lungene hennes som blir dyrket, de er nok ferdig på mandag så slipper vi ha henne på forskjellig AB. 

Men det er jeg aller lykkeligst over er at hun spiser og drikker igjen-ish. Men hun er selektiv altså :lol: Salatkylling er gull, fiskeboller er nooooooo, V&H valp og active er Nooooooo, V&H Tasty Lam er godt, div bokser som "alle hunder som er syk elsker" er nooooo. Hun skal tydeligvis bare ha rene produkter :lol:  Ja også ridderost, ridderost er godt. :P Bikkjen får jo viljen sin på alt nå, så blir morro å få henne på normalt kosthold igjen om 2 uker-ish. 

Hun har sikkert pratet med Tonks om maten. Hun er seriøst kresen nå, men når man er så høydrektig, så diller kjerringa. Det har hun skjønt :lol: Hun er helt maken mtp vom/boksemat, pluss at hun gjerne spiser alt som er mitt. Det være seg et salatblad, liksom. Ost, pølser og karbis glir ned på høykant. Og vafler. Egg, men bare om det ikke er i noe annet (unntatt vafler), eller kulturmelk, men også for seg selv. Putter jeg olje i maten spiser hun rundt, og blander jeg inn olja, spiser hun ingenting. Frustrerende much? Synes dog veldig synd på Smurfy nå, så det er på tide hun blir ordentlig frisk og gal ekornbaby igjen! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonje skrev:

Uten å ha vært i Bergen (annet enn på flyplassen), så vil jeg si ja :lol: Det ser penere ut der og kanskje ikke fult så bratt overalt? Dog er været et problem :aww:

Jeg har ikke drukna helt ennå, men det hender jeg lurer på når det skal skje... Det er i allfall litt større, flere folk og rikt utvalg i turområder. En kan ta bikkja på banen for å vinne høydemeter til fjells :-)

 

Det er ikke tilfeldigvis en sonis som har lagt meg til på fjesboka? Jeg kobler ikke helt navn og fjes på en venneforespørsel og ingen felles venner kommer opp...

Endret av Kokospaniel
la til litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok litt mer motivert for å fortsette som laktosefri, jeg har spist risengrynsgrøt for første gang på nesten tre år uten absurde magesmerter etterpå . :D  Laktosefrimelk var tingen. 

Hvis bare barnet kan sovne så skal jeg ned og ordne ferdig pizzaen jeg prøvde å begynne på i stad...

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

@Aslan, jeg må fortelle deg noe! Her om kvelden la vi oss, og så fniste han ved siden av meg på den måten han gjør når dyr er søte, og så måtte han vise meg hva det var. Da var det en diger svart og brun pelshund som satt i en sofa og så på tv eller noe. Skrekkelig søt var han, og Jakob lurte på hva slags rase det var. "Det er en finsk lapphund", svarte jeg. "Jeg veit om en sånn, han er så utrolig skjønn!" Og så titta jeg en gang til. "Hallo, jeg veit jo hvem det der er! Det er jo han! Er dette fra Trondheim?!" Det var det, gitt. Så en kveld var bikkja di vårt store samtaleemne. :teehe:

Aww haha :teehe: Det liker tjukken å høre! Hvor var det han så det? :lol: Thorvald liker å se på TV :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Jeg har ikke drukna helt ennå, men det hender jeg lurer på når det skal skje... Det er i allfall litt større, flere folk og rikt utvalg i turområder. En kan ta bikkja på banen for å vinne høydemeter til fjells :-)

 

Det er ikke tilfeldigvis en sonis som har lagt meg til på fjesboka? Jeg kobler ikke helt navn og fjes på en venneforespørsel og ingen felles venner kommer opp...

Sikkert flott der altså, men det blir ikke mer vestlandet på meg når vi flytter herfra. Føler oss mer hjemme på andre sida av landet :) 

Akkurat nå vurderer jeg å hive innpå paracet, men 6 stk om dagen er litt i overkant eller? Forbanna nakke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kokospaniel skrev: Jeg har ikke drukna helt ennå, men det hender jeg lurer på når det skal skje... Det er i allfall litt større, flere folk og rikt utvalg i turområder. En kan ta bikkja på banen for å vinne høydemeter til fjells :-)

 

Det er ikke tilfeldigvis en sonis som har lagt meg til på fjesboka? Jeg kobler ikke helt navn og fjes på en venneforespørsel og ingen felles venner kommer opp...

Sikkert flott der altså, men det blir ikke mer vestlandet på meg når vi flytter herfra. Føler oss mer hjemme på andre sida av landet [emoji4] 

Akkurat nå vurderer jeg å hive innpå paracet, men 6 stk om dagen er litt i overkant eller? Forbanna nakke..

Ibux funker bedre hvis du tåler det. Eller voltarol

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bjornal skrev: Whipsevalp og dårlig vær hele dagen så hun har ligget på lading alt for mye er så SA...S gøy atte. Noen som har lyst til å byttelåne med noe sedat og rolig i noen timer? [emoji6]

Ikke sjans, det er først nå etter åtte at vår har funnet ladestasjonen for i dag [emoji14]

Og da var batteria tomme. Phew.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tonje skrev:

Akkurat nå vurderer jeg å hive innpå paracet, men 6 stk om dagen er litt i overkant eller? Forbanna nakke..

I hear yea... Paracet funker ikke, Ibux synes ikke magen min noe om, Tramadol er heller ikke noe særlig for magen, ikke tar den smertene heller - og jeg blir fyllesyk av dem *sukk*. Burde kanskje krype til korset å ta komboen Paracet og Ibux like vel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

I hear yea... Paracet funker ikke, Ibux synes ikke magen min noe om, Tramadol er heller ikke noe særlig for magen, ikke tar den smertene heller - og jeg blir fyllesyk av dem *sukk*. Burde kanskje krype til korset å ta komboen Paracet og Ibux like vel... 

Paracet funker ganske greit for meg enda heldigvis. Kjenner smertene, men ikke i nærheten av hvordan de er uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist en liten porsjon taco og sitter godt bakoverlent og håper maten synker snart, i mellomtida er det en sånn liten en som har romsteringsparty i magen min, likte visst taco han :teehe: Taco pleide ihvertfall ikke å få magen til å hoppe og bølge frem og tilbake før :lol: Maks 4 uker igjen nå!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist saritas chicken wrap eller hva nå det heter. Uten kylling såklart. Kjøpte sånn veggis kebabgreier istedenfor. Det var godt, kommer til å kjøpe det igjen. Kebabgreiene altså. Sarita kan få ha det kittet sitt i fred . De sausene var heslige! Marinaden var sånn sett ok, men resten var uspiselig. Fikk det gratis, glad jeg ikke betalte 60 kr for dette, det er det ikke verdt...

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Tonje skrev:

Paracet funker ganske greit for meg enda heldigvis. Kjenner smertene, men ikke i nærheten av hvordan de er uten. 

Jeg foretrekker i grunnen Paracet, det funker som regel her også, men ikke på den nakken gitt :). Og der kom jeg på at jeg må gjøre noen slike øvelser også :)

Hundene ligger og glor på meg... de HAR fått mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocky har hatt dypdykk i en 10kg sekk med kattemat mens vi var borte, aner ikke hvor mye han har spist, noe mer enn å passe på at han har vann tilgjengelig som jeg burde gjøre? Gi litt selolje? Ev, så har jeg også vita hjertego sin raps/solsikke/olivenolje i kjøleskapet. Droppe frokost måltidet i morgen?
Han fikk ca 125g V&H rett før vi gikk også. 
Han er i hvert fall mett nå. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tutle skrev:

Onkel til en god kjenning var i helikopteret... :no: 

Huff så trist :(

Akkurat nå, Rocket skrev:

Rocky har hatt dypdykk i en 10kg sekk med kattemat mens vi var borte, aner ikke hvor mye han har spist, noe mer enn å passe på at han har vann tilgjengelig som jeg burde gjøre? Gi litt selolje? Ev, så har jeg også vita hjertego sin raps/solsikke/olivenolje i kjøleskapet. Droppe frokost måltidet i morgen?
Han fikk ca 125g V&H rett før vi gikk også. 
Han er i hvert fall mett nå. :P 

Labbisen hadde innbrudd i fórtønnen mens jeg var på jobb, heldigvis den lille, men tipper hun spiste ca 1.5 kg. Når jeg ringte vet ba de meg ta henne ut jevnlig resten av dagen (bare rolige lufteturer i bånd) og ha vann tilgjengelig :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

Huff så trist :(

Labbisen hadde innbrudd i fórtønnen mens jeg var på jobb, heldigvis den lille, men tipper hun spiste ca 1.5 kg. Når jeg ringte vet ba de meg ta henne ut jevnlig resten av dagen (bare rolige lufteturer i bånd) og ha vann tilgjengelig :) 

Takk for tips! :) Han kan ikke ha fått i seg ekstremt mye, for jeg ser knapt at han har vært oppi der, foruten hullet i sekken og relativt stram mage på dyret, men jeg har ikke vekt til å veie sekken på så finner ikke ut presis hvor mye. Max 1kg, kaaaaanskje bittelitt mer. Kan ikke tenke meg at han har plass til mer. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...