Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, TrasselTrollet skrev:

Bor det några sonisar i Lillehammerområdet som kan upplysa mig om hur det ser ut där just nu med tanke på snö? Börjar fundera på om jag skall bli tvungen att stryka mig från tävlingen imorrn pga väder nämligen...

Du vet at det finnes noe som heter yr sant? :P Ellers kan jeg ringe mamma om du lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Guest *Kat84*
41 minutter siden, Aslan skrev:

Helt vondt i magen av den helikopterstyrten :no: 

Uff ja, satte meg ned og skrudde på TV nå nettop og så direktesendingen. 

Helt grusomt. :(  De har visst sett at de har tatt opp gjenstander eller personer og lagt håndklær o.l over. Og det er de som er tett på som sier. De sivile øyenvitnene som er på lang avstand (som f.eks i husene rundt der) burde ikke få plass i media når det ikke er klart hva som faktisk observeres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TrasselTrollet skrev:

Jag litar INTE på yr, de bara hittar på, eller på sin höjd glor ut genom fönstret och noterar det de ser... :P

Mamma sa ingen snø og litt tykt regn imorges, men oppholds nå - hun bor ca 30 min fra Lillehammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Mamma sa ingen snø og litt tykt regn imorges, men oppholds nå - hun bor ca 30 min fra Lillehammer

Tack! Då hoppas jag att det inte blir värre än så imorrn heller...
Jäkla skitväder, jag som sett fram mot årets första utomhustävling och grejer och så blir det snöstorm... *mutter,mutter,morr,fräs*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint og frustrert og lei meg på guttungens vegne. 
For andre gang på 3 helger velger faren å dra på skytestevne som han vet at guttungen ikke liker og som han har bedt han om å gjøre i helger han ikke skal til han. Men nei da. 
Så det endte med en knust gutt i går som skrev til faren at han ikke ville til han allikevel og tilbake fikk han et svada svar som er ganske typisk fra den kanten. Og i dag er han fortsatt knust og sint og lei seg. Føler at faren prioriterer skytevenner og dama og ikke han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sagaa skrev:

Jeg skal aldri ha flere bengaler i hus. Katta til samboeren er seriøst det mest irriterende vesenet på jord. Mjauet 7 år i strekk, blir de aldri lei?:lol: Sikkert 10 år til med denne galskapen. Ante ugler i mosen når han sa han hadde bengal, hvorfor fulgte jeg ikke den følelsen i stedet.. 

 

Haha jeg har en kollega med bengal som sier hun har "S*tan i forkledning" :D Hun sender mjauesnaps av den hele tiden, katta er ALDRI stille. Synes den virker dritkul og har uten tvil mye personlighet, men kunne aldri hatt en sånn selv, ser for meg man blir gæren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Justisia skrev:

Sint og frustrert og lei meg på guttungens vegne. 
For andre gang på 3 helger velger faren å dra på skytestevne som han vet at guttungen ikke liker og som han har bedt han om å gjøre i helger han ikke skal til han. Men nei da. 
Så det endte med en knust gutt i går som skrev til faren at han ikke ville til han allikevel og tilbake fikk han et svada svar som er ganske typisk fra den kanten. Og i dag er han fortsatt knust og sint og lei seg. Føler at faren prioriterer skytevenner og dama og ikke han. 

Uff har du og en sånn eks... Stakkars gutt! 

Min eldstes far brukte mer tid på å snakke tull i mobilen og stå ute å røyke enn å bruke tid på gutten. 

De har ikke sett hverandre siden gutten var 2 år. Han ble nemlig så sjalu når jeg møtte mannen at han truet oss alle 3 på livet. Heldigvis, for da kunne jeg få besøksforbud og gutten slapp å gråte etter oppmerksomhet mer når han var der. 

Sender gode klemmer til @Wednesday og @Perfect Image også jeg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Til alle som har teite x-er... Jeg har jo etterhvert skjønt hvor fin fyr x-en min egentlig er. Han er ikke en gang biologisk far til jentungen, men de har hele tiden hatt samvær og en relasjon som tydeligvis går mange ekte fedre en høy gang. Er vel derfor hun er såpass glad i ham også, tenker jeg...

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Justisia skrev:

Sint og frustrert og lei meg på guttungens vegne. 
For andre gang på 3 helger velger faren å dra på skytestevne som han vet at guttungen ikke liker og som han har bedt han om å gjøre i helger han ikke skal til han. Men nei da. 
Så det endte med en knust gutt i går som skrev til faren at han ikke ville til han allikevel og tilbake fikk han et svada svar som er ganske typisk fra den kanten. Og i dag er han fortsatt knust og sint og lei seg. Føler at faren prioriterer skytevenner og dama og ikke han. 

:sint_01: Grr! Jeg er helt enig, jeg, faren prioriterer åpenbart ikke sønnen der...

17 minutter siden, Mirai skrev:

Er litt delt om det å snakke veldig i detalj på nett om eksen, hvertfall når flesteparten på forumet vet hvem eksen er :P .. selv om det er fristende.

Mener du din egen eks, eller eksene som andre snakker om her nå? :lol:  

7 minutter siden, *Kat84* skrev:

Min eldstes far brukte mer tid på å snakke tull i mobilen og stå ute å røyke enn å bruke tid på gutten. 

De har ikke sett hverandre siden gutten var 2 år. Han ble nemlig så sjalu når jeg møtte mannen at han truet oss alle 3 på livet. Heldigvis, for da kunne jeg få besøksforbud og gutten slapp å gråte etter oppmerksomhet mer når han var der. 

Uff... :( 

 

Åh, jeg blir så innmari sint av å høre om sånt. At de ikke ser hvor mye smerte de påfører barna...

Pappa har ingen bilder av seg selv fra da han var liten, for hans biologiske far ødela alle sammen da farmor rømte med pappa... Så selv om jeg selv har verdens flotteste pappa, så føler jeg på smerten til barna likevel :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sagaa skrev:

Jeg skal aldri ha flere bengaler i hus. Katta til samboeren er seriøst det mest irriterende vesenet på jord. Mjauet 7 år i strekk, blir de aldri lei?:lol: Sikkert 10 år til med denne galskapen. Ante ugler i mosen når han sa han hadde bengal, hvorfor fulgte jeg ikke den følelsen i stedet.. 

 

Jeg har hatt flere Bengaler, ingen har vært sånn :P

Hadde rimelig andre linjer enn det de fleste har riktignok. 

 

 

Så mange idioter av en eks det finnes! Blir grinete på deres veine. At det går an å være så idiot mot egne barn er over min fatteevne selv om jeg hverken er spesielt begeistret for barn eller har noen selv. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, *Kat84* skrev:

Uff ja, satte meg ned og skrudde på TV nå nettop og så direktesendingen. 

Helt grusomt. :(  De har visst sett at de har tatt opp gjenstander eller personer og lagt håndklær o.l over. Og det er de som er tett på som sier. De sivile øyenvitnene som er på lang avstand (som f.eks i husene rundt der) burde ikke få plass i media når det ikke er klart hva som faktisk observeres. 

Ja :no: Og jeg blir og så provosert over spekulasjonene, kan ikke avisene forholde seg til HRS og politiet, det er de som _kan_ dette, ikke gjør det verre for pårørende enn det allerede er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til alle som sliter med ekser! 

Det er tungt nok med samlivsbrudd, om en ikke må gjøre det mer komplisert og kranglete også. Jeg har null kontakt med min eks til vanlig, men det er bare fordi det ikke er naturlig. Men han kan fremdeles være en venn når jeg trenger det, han var en av veldig få jeg orket å prate med i fjor i tiden mellom at X'en fikk kreftdiagnosen og at jeg måtte ta henne. Vi eide henne sammen da jeg kjøpte henne, og det kan overhode ikke sammenlignes med å ha barn sammen - men det satte ham i en spesiell situasjon som gjorde at jeg klarte å snakke med ham. Jeg orket ikke å snakke med mine egne foreldre om det en gang, og de hadde rasen fra 1982 til 2006/2010.

Jeg synes jeg bare hører om ubehagelige ekser, men det finnes hederlige unntak.

Det som i går var et vondt kne, har i dag beveget seg til noe som kjennes som en slags lyskestrekk. Men jeg trodde de bare kom av håndball eller heftig sex. Jeg har ikke hatt noen av deler i natt. Hva skjer med kroppen? 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
22 minutter siden, Tinkie skrev:

Uff... :( 

 

Åh, jeg blir så innmari sint av å høre om sånt. At de ikke ser hvor mye smerte de påfører barna...

Pappa har ingen bilder av seg selv fra da han var liten, for hans biologiske far ødela alle sammen da farmor rømte med pappa... Så selv om jeg selv har verdens flotteste pappa, så føler jeg på smerten til barna likevel :( 

Det er veldig lite jeg har av bilder av sønnen også fra det første året. Jeg et par stk. Hvorfor? Jo, fordi han var så rasende når jeg flyttet ut at han satte fyr på 3 fulle album! 
I hans øyne er det selvfølgelig jeg som er den store, stygge ulven og heksa og gudene vet. Men det er ikke uten grunn at jeg flyttet, og ikke en gang sa i fra at jeg sjekket stønader og lette etter leiligheter før alt var i boks... 
Gutten mistet ingenting der. Det han har sagt når han er blitt eldre er at det var så gøy å få bo hos pappa (som han kaller mannen), for da slapp vi å ha besøk av den sinte mannen så ofte. Han var vel 4-5 år når han sa det. Utrolig hvor godt slikt sitter i :(

Jeg har heldigvis ikke en sånn eks(mann) nå. Sånn sett er han jo verdt å beholde, men det er fortsatt en vurderingssak :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Frislippområder til hunder. Kan dette være lovlig benyttet innenfor båndtvangsperioden når det ikke er inngjerdet? Hva skal isåfall til for at man får godkjent slike fritaksområder? Kun nysgjerrig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mardina skrev:

Det var det nok ingen som hadde gjort.... :P 

Jeg håper ikke det, for da er det noe seriøst gæernt med de :lol:

Nå har jeg sendt C ut for å skifte dekk på Loffen, bedre med en bil enn ingen. Greit det er bart på veia nå, men er jo meldt mer snø inatt og imorra, og når C skal på jobb imorra tidlig så er det ikke noe å gamble med! Så får jeg sitte her stuck imorra i drittværet uten mulighet for å komme meg rundt :P Forhåpentligvis så kommer det en på søndag som kan hjelpe han med Pajeroen, vi trenger den til onsdag når vi skal til Sunnmøre. Jeg kan jo alltids sykle på jobb de to dagene jeg skal jobbe neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JeanetteH skrev:

Jeg har litt fri til uken om du trenger børste hjelp :) Jobber i helgen, men er ikke akkurat slik at jeg kommer til å ha den planlagte bootcamp uken på M :P Børste hund høres ut som en grei holde seg våken etter nattevakt mandag ;)

Åh, tusen takk :heart: Jeg er litt usikker på om det er en "grei holde seg våken"-jobb da, hun ser virkelig ikke ut nå. Hun burde vært klippet og badet for minst 4 uker siden, hun drar med seg alt som er av mose og gress i pelsen, hun driver og mister valpepelsen (den berømte flokealderen - hun har vært i den i hele sitt liv, fillebikkja), og hun har floker selv oppå rompa. Hadde det ikke vært for at oppdretteren til Leah vil stille henne i sommer, hadde jeg barbert henne helt ned :hmm: Det er MYE jobb med henne nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...