Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Sitter og hører på en random liste på spotify. Også kommer en sang: 

Jeg er så våt at det renner over, jeg er så kåt at jeg tror jeg kommer, du er så stor at jeg nesten eksploderer. 

 

Tror det er en russelåt eller noe, men noe spesielt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Ozzy skrev:

Sitter og hører på en random liste på spotify. Også kommer en sang: 

Jeg er så våt at det renner over, jeg er så kåt at jeg tror jeg kommer, du er så stor at jeg nesten eksploderer. 

 

Tror det er en russelåt eller noe, men noe spesielt :lol:

Det er i slike tilfeller man blir glad for å være alene! :P 
Jeg håper du var alene...? :lol:

Hørtes veldig russelåt-aktig ut. Det er en veldig "enkel" alder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Det er i slike tilfeller man blir glad for å være alene! :P 
Jeg håper du var alene...? :lol:

Hørtes veldig russelåt-aktig ut. Det er en veldig "enkel" alder! 

Neida, Rørleggern sitter her jo og. :lol:
Altså, jeg liker jo sex bedre nå enn når jeg var 18, men føler ikke helt for å skrive en låt om det :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og sett Jungelboken, satt med våte øyne flere ganger. Så fin film! 

1 time siden, Tonje skrev:

Sikkert flott der altså, men det blir ikke mer vestlandet på meg når vi flytter herfra. Føler oss mer hjemme på andre sida av landet :) 

Akkurat nå vurderer jeg å hive innpå paracet, men 6 stk om dagen er litt i overkant eller? Forbanna nakke..

Du kan ta 2x500g inntil 3x døgn :)

55 minutter siden, Raksha skrev:

Foreslår at vi avskaffer nakker. Det er bare tull med dem :aww:   

 

Jeg har alltid lurt på hvor nicket ditt er fra, ikveld fant jeg det ut. Veldig fint :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nymeria skrev:

Føler meg ikke så gangster, men kan jo være jeg blir oppfattet som det :lol: 

Du ser søt og uskyldig ut, men har en armada av henchmen som hjelper deg å kvitte deg med søppel og uromoment du ikke ønsker. Jeg skjønte det, jeg.

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Sitter og hører på en random liste på spotify. Også kommer en sang: 

Jeg er så våt at det renner over, jeg er så kåt at jeg tror jeg kommer, du er så stor at jeg nesten eksploderer. 

 

Tror det er en russelåt eller noe, men noe spesielt :lol:

Eventuelt noe fra Freddy Kalas, som forsøker seg på sydenlåt nå som afterski-sesongen er over. Eller Staysmann og Lazz sitt neste MGP-bidrag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, Raksha skrev:

Foreslår at vi avskaffer nakker. Det er bare tull med dem :aww:   

 

Amen! Nå vet jeg ikke hva som er galt med din nakke, men tipser uansett om back on track nakkekrage :) Den er gull verdt for meg ihvertfall! 

11 minutter siden, Teserere skrev:

Vært og sett Jungelboken, satt med våte øyne flere ganger. Så fin film! 

Jeg har alltid lurt på hvor nicket ditt er fra, ikveld fant jeg det ut. Veldig fint :)

Likte filmen utrolig godt jeg også. Så kjente jeg at jeg ble glad hver gang jeg så nicket til Raksha i dagene etterpå :) Fikk nesten lyst til å plukke navn fra filmen/boka og bruke til fremtidige hunder - så fin var filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

84287235.jpg

:lol: 

I'll take it! :D:lol: 

21 minutter siden, Teserere skrev:

Vært og sett Jungelboken, satt med våte øyne flere ganger. Så fin film! 

Du kan ta 2x500g inntil 3x døgn :)

Jeg har alltid lurt på hvor nicket ditt er fra, ikveld fant jeg det ut. Veldig fint :)

:ahappy: Ikke mange som tar det nei, nå blir det vel flere. Jeg elsker boka, så jeg grugleder meg til å se filmen. Disneys tegnefilmversjon yter ikke boka rettferdighet. Ikke litt engang. 

Akkurat nå, Christine skrev:

Amen! Nå vet jeg ikke hva som er galt med din nakke, men tipser uansett om back on track nakkekrage :) Den er gull verdt for meg ihvertfall! 

Likte filmen utrolig godt jeg også. Så kjente jeg at jeg ble glad hver gang jeg så nicket til Raksha i dagene etterpå :) Fikk nesten lyst til å plukke navn fra filmen/boka og bruke til fremtidige hunder - så fin var filmen. 

Gammel nakkeslent + spenninger. Utrolig var på alle forandringer, så vet egentlig ikke om jeg tør :lol: 

Raksha i jungelboka er fin hun :ahappy:  Har ikke sett filmen jeg da, men boka er en av mine all time favoritter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 minutt siden, Raksha skrev:

I'll take it! :D:lol: 

:ahappy: Ikke mange som tar det nei, nå blir det vel flere. Jeg elsker boka, så jeg grugleder meg til å se filmen. Disneys tegnefilmversjon yter ikke boka rettferdighet. Ikke litt engang. 

Gammel nakkeslent + spenninger. Utrolig var på alle forandringer, så vet egentlig ikke om jeg tør :lol: 

Raksha i jungelboka er fin hun :ahappy:  Har ikke sett filmen jeg da, men boka er en av mine all time favoritter. 

 

Den er myk og ikke noe stress å ha rundt hals og nakke (jeg kan få brekninger av genser med høy hals, men denne går fint :P), og etter å ha brukt den litt merker jeg ikke at den er på en gang :) Ingen som har funnet ut hva som feiler nakken min, men den blir blandt annet veldig stiv og vond ved f.eks stress, og da går eller sover jeg med kragen for å få løst opp slik at jeg slipper å bekymre meg for kink :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

Den er myk og ikke noe stress å ha rundt hals og nakke (jeg kan få brekninger av genser med høy hals, men denne går fint :P), og etter å ha brukt den litt merker jeg ikke at den er på en gang :) Ingen som har funnet ut hva som feiler nakken min, men den blir blandt annet veldig stiv og vond ved f.eks stress, og da går eller sover jeg med kragen for å få løst opp slik at jeg slipper å bekymre meg for kink :aww: 

hmmmmmmm høres nesten ut som noe jeg kan vurdere å prøve faktisk, om den er så snill. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
12 minutter siden, Raksha skrev:

hmmmmmmm høres nesten ut som noe jeg kan vurdere å prøve faktisk, om den er så snill. 

 

Den ser slik ut:

https://www.hooks.no/produktsida/nakkebeskytter-back-on-trackr/56070/56071/

Nå vet jo ikke jeg hvordan din nakke kjennes ut, men for min som lett blir helt stiv og kan få kink av at jeg rører kjapt på meg så er den genial. Jeg var litt skeptisk til den selv, men etter å ha sett effekten av bot-dekken på forrige hund måtte jeg bare prøve. Etter å ha testet den en liten stund ble jeg frelst og plutselig hadde man mer bot-produkter til menneske enn hund gitt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Christine skrev:

Den ser slik ut:

https://www.hooks.no/produktsida/nakkebeskytter-back-on-trackr/56070/56071/

Nå vet jo ikke jeg hvordan din nakke kjennes ut, men for min som lett blir helt stiv og kan få kink av at jeg rører kjapt på meg så er den genial. Jeg var litt skeptisk til den selv, men etter å ha sett effekten av bot-dekken på forrige hund måtte jeg bare prøve. Etter å ha testet den en liten stund ble jeg frelst og plutselig hadde man mer bot-produkter til menneske enn hund gitt :aww: 

Jeg er veldig var på ting rundt halsen, men sjerf og sånt går jo greit. Koster ikke mer enn at den er verdt å teste :ahappy:  takk for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg akkurat lagt meg etter jeg og farfaren til T har løst verdensproblemer over en karsk-kopp (eller 5) :P 

hvis noen lurte, er dette konklusjonen;

- vi burde tømme ene huset her på gården og fikse det innvendig

- han burde ha ryddet loftet sitt

- vi bør bygge nytt fjøs og såpass stort at jeg også blir jobbende på gården, for gubben hadde godt av at jeg holdt han litt i ørene 

- vi burde komme flyttende utover nå fordi jeg var jo den som skulle ta meg av han på gammeldagene, og han var strengt tatt gammel nå 

- og så burde jeg komme flyttende nå, for vi skulle jo ha oss griser. Man fikk ikke kjøpt ordentlig grisekjøtt lengre, så vi måtte fore dem opp selv.. 

- vi burde ha kjøpt oss en hest igjen..

 

Null stress å komme være den "inngiftende" parten i forholdet og få gamlingen på laget.. :lol: 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Har jeg akkurat lagt meg etter jeg og farfaren til T har løst verdensproblemer over en karsk-kopp (eller 5) :P 

hvis noen lurte, er dette konklusjonen;

- vi burde tømme ene huset her på gården og fikse det innvendig

- han burde ha ryddet loftet sitt

- vi bør bygge nytt fjøs og såpass stort at jeg også blir jobbende på gården, for gubben hadde godt av at jeg holdt han litt i ørene 

- vi burde komme flyttende utover nå fordi jeg var jo den som skulle ta meg av han på gammeldagene, og han var strengt tatt gammel nå 

- og så burde jeg komme flyttende nå, for vi skulle jo ha oss griser. Man fikk ikke kjøpt ordentlig grisekjøtt lengre, så vi måtte fore dem opp selv.. 

- vi burde ha kjøpt oss en hest igjen..

 

Null stress å komme være den "inngiftende" parten i forholdet og få gamlingen på laget.. :lol: 

Jeg regner med at karsken gikk i den som ikke er gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pringlen skrev:

Jeg regner med at karsken gikk i den som ikke er gravid :P

Den gravide drakk bringebærsaft og tok seg en stripe med Oreo-sjokolade :aww: 

edit: og for å si det sånn; jeg ekke SÅ stødig lengre at jeg hadde skrevet så bra hvis jeg hadde hatt i meg 5 kopper karsk :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaknade, låg och lyssnade en stund till snöpatrullen inne på flygplatsen, insåg att jag egentligen bara borde somna om för ljudet av dem sa mig att det blir inte tävling idag i vart fall. Men ser ni DET gick ju inte så då sitter jag nu här då med kaffekoppen och känner att jag är SUR på vädret . Inte för att det hjälper, vädret ger nog blanka fan i att en ilsken skåning svär åt detl... :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TrasselTrollet skrev:

Vaknade, låg och lyssnade en stund till snöpatrullen inne på flygplatsen, insåg att jag egentligen bara borde somna om för ljudet av dem sa mig att det blir inte tävling idag i vart fall. Men ser ni DET gick ju inte så då sitter jag nu här då med kaffekoppen och känner att jag är SUR på vädret . Inte för att det hjälper, vädret ger nog blanka fan i att en ilsken skåning svär åt detl... :sint_01:

Liker ikke :( Her er det bare regn. Sten skal straks gå spor, og kommer og plukker opp oss andre etterpå. Vil ikke dra avgårde for lenge nå pga. Tonks. Men jeg vil gjerne få med meg litt, så lydighet og C håper jeg at vi orker å se på. 

Akkurat nå, mushi skrev:

Hvor får jeg tak i søt, kondensert melk? Har noen sett dette på matbutikker? 

Meny er jeg nesten sikker på at har det. Mener å huske jeg har sett det på "min" Meny, og da sto det sammen med de andre bakevarene. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe og gråter :sleep: 
Har så sykt øreverk. Mange år siden det var så ille at jeg føler for å gå rundt og holde meg på hodet mens jeg gråter :P 
Paracet og ibux tar iallefall det verste. 
Venninna mi sa jeg skulle ta paracet og ibux før jeg gikk og la meg, jeg forsto jo ikke hvorfor - jeg skulle jo sove! Da jeg våknet sånn 50 ganger i natt forsto jeg hvorfor :lol:  
Neeei, prøve å sove litt til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nymeria skrev:

Føler meg ikke så gangster, men kan jo være jeg blir oppfattet som det :lol: 

Det er ikke alltid moderatorkontoen blir logget på jevnlig, selv om den burde det. Jeg f. eks, har glemt passordet tror jeg :lol: . Skal få i gang ting! 
PS: Bare send en rapport hvis du ikke får svar på PM innen rimelig tid, for det kommer opp hos alle moderatorene og trenger ikke være logget på den kontoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
9 timer siden, Ozzy skrev:

Neida, Rørleggern sitter her jo og. :lol:
Altså, jeg liker jo sex bedre nå enn når jeg var 18, men føler ikke helt for å skrive en låt om det :lol: 

Ja ikke sant! Det er noe som skjer i den retning når man blir et par år eldre :lol:

Lurer på hva rørleggeren tenkte da :P 

Regnet er begynt å komme allerede. Så spørs om det blir så spennende dag nå. Aragon går bare og klager og piper når han blir våt. Får ha mest mulig hjernetrim i dag. Triks som kan læres innendørs og sånn :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mushi skrev:

Hvor får jeg tak i søt, kondensert melk? Har noen sett dette på matbutikker? 

Ialle matbutikker. Det står ved bakevarene som Caroline sa :) IKKE kjøp Viking. Da blir det feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...