Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Betty skrev:

Akkurat nå gruer jeg meg til å kveldslufte hunder. Snø!?! :gaah:Hvem pokker har bestilt det?? Enda godt jeg ikke må ut å kjøre veldig tidlig i morgen, sommerdekk på begge bilene nå ...

:lol:  Jeg flirer litt av ukesavisene til extra ol. for alle reklamerer med grillmat. Hadde -4 fire sist jeg sjekka temp her, i dag har det knapt vært over 0 i det heletatt. Yes - grillsesongen er virkelig i gang :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Det er ikke akkurat toppen av lykke å komme på at man har sprayet sånn ovnrensgreie i stekovnen i ettermiddag en gang, når man driver og slukke lysene for å legge seg. Vet ikke hvor lenge sånt kan være i jeg, men nå er i alle fall ovnen skrekkelig ren inni :yawn: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

:lol:  Jeg flirer litt av ukesavisene til extra ol. for alle reklamerer med grillmat. Hadde -4 fire sist jeg sjekka temp her, i dag har det knapt vært over 0 i det heletatt. Yes - grillsesongen er virkelig i gang :aww:

 

:lol: De er LITT tidlig ute etter norske forhold ja. :P  Har dog vært ganske greit her egentlig, krokusen har kommet frem og det blomstrer hvitveis og hestehov og greier. Kunne vært foruten den siste krampetrekninga her kjenner jeg. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betty skrev:

:lol: De er LITT tidlig ute etter norske forhold ja. :P  Har dog vært ganske greit her egentlig, krokusen har kommet frem og det blomstrer hvitveis og hestehov og greier. Kunne vært foruten den siste krampetrekninga her kjenner jeg. *sukk*

Det kommer ofte en sånn liten ørtæv fra værgudene i april, ikke noe å bry seg om, det er jo egentlig vår! :ahappy:

Nå må jeg i seng. Himla mye å gjøre i morgen, til langt på kveld omtrent uten pauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Raksha skrev:

:lol:  Jeg flirer litt av ukesavisene til extra ol. for alle reklamerer med grillmat. Hadde -4 fire sist jeg sjekka temp her, i dag har det knapt vært over 0 i det heletatt. Yes - grillsesongen er virkelig i gang :aww:

 

13012642_10156901262595341_8637224643968

Thorvald insisterer også på vår. Så fort jeg gikk inn sludda det :getlost: 

Hadde det vært varmere ute hadde han fått sitt vårlige bad og blitt skrella for underull, men kan ikke ha utespa med hunden når det enda snør og er minusgrader :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snoffe skrev:

Da kan vi drømme sammen:console: 

Jeg drømte faktisk her en natt at vi to tok toget ned til Lier med hundene for å delta på whippetspesialen :D Vi hadde rigget oss til på gresset med parasoll, stoler, bord og bur. Det var helt nydelig vær og hundene oppførte seg fantastisk! :ahappy: 

Så ble jeg vekket av en katt som brøt seg inn døren på soverommet (helt sant!), og pga det så et jeg ikke hvordan hundene gjorde det . Dumme katt :aww: 

:lol: Det hørtes utrolig koselig ut! Hadde hatt lyst til å være med på whippetspesialen bare "derfor", men tror det er midt mellom to eksamener.. Æsj, det kan hende jeg trikser og fikser og det blir noe moroheter i løpet av sommeren da. Får se :ahappy: 

Var måten katten vekte deg på bedre eller verre enn måten Fiken vekte deg på første gang? :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Det kommer ofte en sånn liten ørtæv fra værgudene i april, ikke noe å bry seg om, det er jo egentlig vår! :ahappy:

Nå må jeg i seng. Himla mye å gjøre i morgen, til langt på kveld omtrent uten pauser.

Jepp, og strengt tatt så er det jo ikke overraskende om det snør på 17. mai heller (spesielt ikke der jeg opprinnelig er fra, her pleier det jo som oftest å være skikkelig vår da, i det minste :P ). Sutrer litt uansett jeg, mest fordi jeg ikke har lyst til å ut med hundene nå. :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutle skrev:

:lol: Det hørtes utrolig koselig ut! Hadde hatt lyst til å være med på whippetspesialen bare "derfor", men tror det er midt mellom to eksamener.. Æsj, det kan hende jeg trikser og fikser og det blir noe moroheter i løpet av sommeren da. Får se :ahappy: 

Var måten katten vekte deg på bedre eller verre enn måten Fiken vekte deg på første gang? :lol: 

Litt usikker faktisk :lol:  Fiken klarte å gå langt forbi intimsonen min(trodde ikke hunder klartr sånt :lol: ), mens katten skremte livet av meg mens jeg var alene hjemme *grøsse*

Casper reagerte ikke :o sykt dårlig vakthund jeg har :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Betty skrev:

:lol: De er LITT tidlig ute etter norske forhold ja. :P  Har dog vært ganske greit her egentlig, krokusen har kommet frem og det blomstrer hvitveis og hestehov og greier. Kunne vært foruten den siste krampetrekninga her kjenner jeg. *sukk*

Tsss, här startar grillsäsongen så snart snön smält nog att grillen kan stå på altanen utan att välta. Som regel i mitten mars någon gång... :ahappy:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Krutsi skrev:

Værste jeg vet er når folk sier du kan bare ringe, og så får man aldri tak i dem fordi de har på seg hørselvern eller lignende.. 

Noen som vet om det finnes armbånd som gir deg et støt når telefonen ringer? 

Sånn mobilarmbånd som også teller skritt og sjekker søvnen din gir beskjed når du får melding og ringer.  

 

Jeg våkna opp til litt snø. Har sommerdekk, men heldigvis legger det  seg ikke på veiene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....ser det ut som Lykke er litt bakfull etter stevnedag i går. Tipper at hun kanskje ikke er så imponert over tur snart.... :P

Hun får slappe av mens jeg er på møte så er hun nok ferdig ladet for trening i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 30 sek foran dataen på jobb kjente jeg det i nakken igjen, og nå har jeg vært fin hele helga. Ble irritert og ommøblerte litt her, flytta på pc slik at jeg slipper å sitte i bue, men heller rett på. Om dette funker skal driftsgjengen få komme og endre litt på pultene mine. 

Krysser også fingre hardt for at jeg får tlf fra jobben jeg har søkt på, selv om jeg har mine tvil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Værste jeg vet er når folk sier du kan bare ringe, og så får man aldri tak i dem fordi de har på seg hørselvern eller lignende.. 

Noen som vet om det finnes armbånd som gir deg et støt når telefonen ringer? 

Fitbit'en min vibrerer når telefonen ringer. Om jeg ikke har telefonen liggende hjemme da...

Up and about! Vært oppe et par ganger i natt også da, med Freya. Men siden jeg skal være hjemme i tre dager nå, så går det greit, siden jeg ikke trenger å stå opp klokka sju :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste jeg vet er når folk sier du kan bare ringe, og så får man aldri tak i dem fordi de har på seg hørselvern eller lignende.. 

Noen som vet om det finnes armbånd som gir deg et støt når telefonen ringer? 

Hørselvern med Bluetooth! Eneste som funker for sånne folk[emoji14]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Sånn mobilarmbånd som også teller skritt og sjekker søvnen din gir beskjed når du får melding og ringer.  

 

Jeg våkna opp til litt snø. Har sommerdekk, men heldigvis legger det  seg ikke på veiene.. 

Men de bare vibrerer.. Det kan jeg nesten vedde på at han ikke får med seg :P 

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Hørselvern med Bluetooth! Eneste som funker for sånne folkemoji14.png

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Og joda, hadde det bare vært når han brukte hørselsvern så hadde det vært en mulighet.. Dessverre er han håpløs til å ta tlf uansett :P 

han er også dårlig på sjekke tlf i tilfelle noen har ringt.. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bruke dagens teknologi :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitbiten min vibrerer etter folk har ringt, alltid 30 sek for sent :P

Mandag morgen med forkjøla nese... Oh joy. Måtte kjøre innom Rema i morges for å kjøpe myke papirlommetørkler. Dopapir gjør nesa mi sår :P

Vi hadde besøk av samboerns søster i helga, vi. Hun ringte på onsdag kveld og spurte om vi husket at hun skulle komme på fredag. Det gjorde vi naturligvis ikke ;) Men det ble veldig hyggelig! Så for å toppe det hele kommer stefar og stebror til samboern og bor hos oss noen dager mens de jobber her i byen, og de kommer i kveld... Det hadde jeg også glemt, så jeg ble tatt på senga i går kveld da mannen nevnte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev: Sånn mobilarmbånd som også teller skritt og sjekker søvnen din gir beskjed når du får melding og ringer.  

 

Jeg våkna opp til litt snø. Har sommerdekk, men heldigvis legger det  seg ikke på veiene.. 

Men de bare vibrerer.. Det kan jeg nesten vedde på at han ikke får med seg [emoji14] 

Akkurat nå, Polfarer skrev: Hørselvern med Bluetooth! Eneste som funker for sånne folk[emoji14]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Og joda, hadde det bare vært når han brukte hørselsvern så hadde det vært en mulighet.. Dessverre er han håpløs til å ta tlf uansett [emoji14] 

han er også dårlig på sjekke tlf i tilfelle noen har ringt.. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bruke dagens teknologi [emoji14] 

Haha, han er med andre ord en ganske normal mann/bonde[emoji38]

Dere med litt kunnskaper om kelpie: de kommer ikke i svart med hvite tegninger sant? Prøver å finne ut hva disse små stallhundene kan være. Den ene er helsvart og veldig snarlik en kelpie, men helsøster (fra samme kull) er svart og hvit.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg har en parkeringsplass jeg har prøvd å få solgt i den blokka vi bodde tidligere. 
Det har vært en person som har vært interessert, men nå hører jeg ingenting fra dem plutselig. 
Jeg har sendt 3 meldinger og spurt hva det blir til, men ingen svar. 
Nå plutselig så svarte de. Er på ferie, og styret har visst begynt å diskutere noe med seksjonering. 
Mulig det endelig skjer noe snart da! Håper det, for det hadde gjort seg med de 70000 jeg er blitt lovet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Haha, han er med andre ord en ganske normal mann/bondeemoji38.png

Dere med litt kunnskaper om kelpie: de kommer ikke i svart med hvite tegninger sant? Prøver å finne ut hva disse små stallhundene kan være. Den ene er helsvart og veldig snarlik en kelpie, men helsøster (fra samme kull) er svart og hvit.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Helt normal mann ja! Og det gjør meg så grenseløs gal innimellom :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...