Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

2 timer siden, Tekopp skrev:

En fyr på jobb kom med et svært påskeegg i dag med snop, og satt på bordet i lunsjen. Som en "påskegave" til resten av folket :heart:  (god kaffe hadde han med også :wub: )

 

...og da skjønner jeg ikke at noen sitter og halvhøyt klager over hvor usunt snop er, hvor langt man må sykle for å forbrenne en neve godteri og hvor kjipt e-stoffer er.. :gaah: Virkelig! Skikkelig anti-gledesspreder. 

Du kan si til dem at de finner akkurat de samme stoffene i naturen, at e-stoffer ikke er farlig, bare en skrivemåte og at de burde fulgt med i naturfagstimen på barneskolen da de lærte dette.

Og kos deg med godis med god samvittighet! :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lemen skrev:

:D Tervpels faktisk! Det har jeg aldri vært borti så det er neimen ikke godt å si. Jeg har vasket mange pudler i mitt liv, men ingen terver enn så lenge. :)  Sølve har ikke spesielt tykk pels, den er visstnok bra etter grå standard - dvs ikke så bra etter sort så den tørker fort og da blir det krøller om jeg ikke børster. Heldigvis så "slipper" pelsen hans krøller veldig lett og jeg trenger nesten ikke å føne en gang, bare børsting sletter ut krøllene. Det blir spennende å høre hva du synes. Min flaske med After bath er ganske gammel, da jeg har en liten hund som ikke trenger stort og jeg bruker mest After bath på vinteren for å kutte ned på tørketiden. Jeg har ikke noen dårlig erfaring med tanke på holdbarhet enn så lenge og flasken min er hvert fall 2 år... :) 

Jeg kikka i baderomsskapet i stad, og der står det jammen meg en dunk med After Bath *kremt* Vi brukte det på Leah, hun hadde jo laaaang pels en periode. Jeg har prøvd den på Ali før uten å bli videre imponert over resultatet, men det er kanskje verdt et forsøk til, hun har jo forandret pelsstruktur noe det siste året :ahappy: 

Hun har ganske grei pels sånn når det kommer til krøller hun også, det er forholdsvis kjapt å blåse henne tørr, og hun kan nesten børstes slett med bare børste. Leah er ikke sånn, hun har ganske hard pels, så skal den rettes ut så må man børste mens man blåser. Leahs pels holder lenger enn Ali sin, og samler på mindre drit enn Ali sin, så det er fordeler og ulemper med alt ;) 

Sitat

Så flott at du blir godt fulgt av fremover så kan du være helt sikker på at kroppen tåler både kosttilskudd i tillegg til medisinene.

Jeg pleier å slå til med alle de vanligste bivirkningene av prednisolon ganske raskt jeg da, tørr hud (nesten kronisk), oksehunger, mageknip og månefjes er standard. Så jeg liker best Solu-cortef , da slipper jeg unna med de verste bivirkningene og ikke minst smaken, for prednisolon smaker skikkelig vondt synes jeg. Bivirkninger er noe dritt, håper du kan trappe ned etter hvert. :) 

Ja, det er pga methotrexate-oppstarten, da blir det blodprøver annenhver uke de neste 3 mnd. Det blir nok artig, så flinke disse legekontorene pleier å være til å stikke feil og sånt. 

Jeg har tørr hud, men jeg har som sagt ikke hatt oksehunger før. Jeg tror ikke jeg har hatt måneansikt heller, men jeg har hatt problemer med magen. :lol: På et revmatikerforum jeg er på, diskuterte de hvordan de slapp smaken av prednisolon, han ene sa han tok tran først.. Det blir litt å velge mellom pest og kolera for min del :lol: 

Sitat

Sølve takker. :)  Han er mye bedre, faktisk så ligger han som en liten sfinks på nattbordet mitt nå for nå har sola kommet dit - og det er forøvrig enda et vårtegn. Det er ikke vår før Sølve forsiktig manøvrerer seg forbi håndkrem og vekkerklokke og tar sola tilbake. :)

Så bra! :D 

4 timer siden, Siri skrev:

Vi gjør nok det skal du se :D. Det er jo uansett verdt et forsøk - funker det ikke, så er det jo ingen krise, da har du bare kasta bort litt tid på å bruke det liksom *ler*. Jeg har forresten innsett at jeg BURDE brukt balsam i pelsen til Yasmine når jeg bader henne. Pelsen hennes blir så skjør når den er nybadet at hårene fort knekker når jeg børster - jeg bruker jo vann når jeg børster, men like vel tror jeg kanskje jeg burde forsøke noe mer.... 

Du skal ikke gi den After Bath-greia en forsøk til du da? Hun har vel også forandra pelsstruktur i det siste? Hvis ikke så tar vi i mot vi altså, vi kan jo som nevnt lenger opp bruke den på Leah, om ikke noe annet :) 

Sitat

Den følelsen... når du går for å hente kaffe, og du nikker og smiler og slår av en prat med folk du møter - for så å oppdaget at du hadde glemt å sette inn tannprotesen før du gikk *føle seg som søstra til Karius og Baktus*

:lol: 

3 timer siden, Line skrev:

Nå har jeg fått epost fra styret om at jeg ikke engang har rett til å uttale meg, og ei heller kan påklage vedtaket...

Okay, det hadde jeg faktisk lagd litt bråk om, om det var meg. Alle har rett til å uttale seg, og vedtak kan påklages. Veit ikke hvor langt du kommer med det, men jeg hadde klagd. 

2 timer siden, Raksha skrev:

@2ne du får du kvalme av methotrexate? Bonden går på det og han sliter noe fryktelig med kvalme :/

Ja, i varierende grad. Jeg lurer på om det er litt psykisk da, for jeg blir kvalm bare av tanken på å ta dem :lol: Altså, det starta jo med kvalme, men jeg er litt usikker på om det bare er medisinene nå. Det hjelper for meg å spise salt kjeks og drikke farris-ish drikke. Og av en eller annen merkelig grunn så funker grønn te med sitron eller mint :P 

2 timer siden, Christine skrev:

Godt med vaktbikkjer ja! Jeg tror en forbryter ville snudd rimelig kjapt på hælen ved lyden av bikkjene :P  

Det tror jeg og! Det finnes enklere ofre, tenker jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Raksha skrev:

@2ne du får du kvalme av methotrexate? Bonden går på det og han sliter noe fryktelig med kvalme :/

La han prøve ingefærte. Jeg har en kvessen og god instantte som jeg har kjøpt i invandrerbutikk. Eske med porsjonsposer som drysses og røres ut i kokende vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Stine skrev:

Æsj altså :no: Kan de ikke bare holde seg unge og spreke hele tiden! 

Ikke la henne gå i dyp snø sa dyrlegen *speider etter bikkja på andre siden av hagen* 

De skal jo vare evig, egentlig... Ja, det er lett vøtt. Eller bare lufte i kort band. Lett når bikkja drar så han omtrent graver seg ned til Kina i bare iver etter å komme bort til den tisseflekken der...

15 minutter siden, 2ne skrev:

Du skal ikke gi den After Bath-greia en forsøk til du da? Hun har vel også forandra pelsstruktur i det siste? Hvis ikke så tar vi i mot vi altså, vi kan jo som nevnt lenger opp bruke den på Leah, om ikke noe annet :) 

:lol: 

Jeg tror heller vi går for noe som gir litt tyngre pels, så flaska er di om du vil ha den ?. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, 2ne skrev:

ja, i varierende grad. Jeg lurer på om det er litt psykisk da, for jeg blir kvalm bare av tanken på å ta dem :lol: Altså, det starta jo med kvalme, men jeg er litt usikker på om det bare er medisinene nå. Det hjelper for meg å spise salt kjeks og drikke farris-ish drikke. Og av en eller annen merkelig grunn så funker grønn te med sitron eller mint :P 

Haha samme sier Bonden, han blir kvalm av å se pakka, og spritservietten han bruker før han setter sprøyta brekker han seg av lukta på... Salte kjeks og faris-ish skal videreformidles, jeg har bedt han be legen om kvalmestillende, han brukte nemlig opp det jeg hadde liggende av kvalmestillende etter svangerskapet, og det funka ganske bra. Nå tror jeg han bruker litt postafen og det funker litt. Men han tar det fredags kveld og er jo mer eller mindre grønn hele fredagskvelden og lørdagen. :/ Men grønn te med sitron og mint skal også nevnes - spesielt merke eller? :lol: Om ikke annet kan det hende det har en god placeboeffekt når jeg sier tipset kommer fra noen som går på samme rottegiften :D (Den funker veldig bra på det den skal funke på hos han da, men det er den der grusomme kvalmen...) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tricolor skrev:

La han prøve ingefærte. Jeg har en kvessen og god instantte som jeg har kjøpt i invandrerbutikk. Eske med porsjonsposer som drysses og røres ut i kokende vann.

Ååh... hmm men vi har ikke invandrer butikk her. Har du noe navn på den så kan jeg google og se om jeg finner på nett noen plass? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ååh... hmm men vi har ikke invandrer butikk her. Har du noe navn på den så kan jeg google og se om jeg finner på nett noen plass? 

 

Skjær noen skiver ingerfær og la det trekke i varmt vann. Sundt og godt om man ikke er kvalm også, det :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Skjær noen skiver ingerfær og la det trekke i varmt vann. Sundt og godt om man ikke er kvalm også, det :)

DET får tilogmed mor til :D Kan sikkert søtes med sukker om han vil? Da skal jeg diske opp med det på fredagskveld/lørdags morgen :) Vondt å se han så uggen, jeg kan "alt" om kvalme og vet hvor ille det er å gå sånn over lengre tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tekopp skrev: En fyr på jobb kom med et svært påskeegg i dag med snop, og satt på bordet i lunsjen. Som en "påskegave" til resten av folket[emoji813] (god kaffe hadde han med også :wub: )

 

...og da skjønner jeg ikke at noen sitter og halvhøyt klager over hvor usunt snop er, hvor langt man må sykle for å forbrenne en neve godteri og hvor kjipt e-stoffer er.. :gaah: Virkelig! Skikkelig anti-gledesspreder. 

Du kan si til dem at de finner akkurat de samme stoffene i naturen, at e-stoffer ikke er farlig, bare en skrivemåte og at de burde fulgt med i naturfagstimen på barneskolen da de lærte dette.

Og kos deg med godis med god samvittighet! [emoji4]

De satt og fortalte hverandre at e-stoffer var kjemikalier som kineserne ville kvitte seg med og tjene penger på i samme slengen. Og biller.

Hvorpå jeg sa noe om at folk bare har godt av å spise litt insekter mens jeg tok mer snop [emoji3]

I dag var mantraet at livet er for kort til å krangle med folk som ikke vil ha snop.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig imponert mammaen min i dag, det er ikke så ofte :lol: Men da jeg fortalte at jeg snekrer kaninstall helt selv, DA ble hun imponert da :ahappy::lol: Så får vi se hvor imponert hun blir når hun får se resultatet :aww:  

Fikk gjort litt i stad, i morgen og torsdag får brukes til å hvertfall få en del ferdig. Huset trenger litt TLC på fredag, så da tror jeg at husarbeid får fortrinnsrett. :aww: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

DET får tilogmed mor til :D Kan sikkert søtes med sukker om han vil? Da skal jeg diske opp med det på fredagskveld/lørdags morgen :) Vondt å se han så uggen, jeg kan "alt" om kvalme og vet hvor ille det er å gå sånn over lengre tid. 

Ja, eller honning om det foretrekkes :) En god drikk som kan brukes både varm og kald!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

DET får tilogmed mor til :D Kan sikkert søtes med sukker om han vil? Da skal jeg diske opp med det på fredagskveld/lørdags morgen :) Vondt å se han så uggen, jeg kan "alt" om kvalme og vet hvor ille det er å gå sånn over lengre tid. 

Ingefær er genialt mot kvalme (og mageknip og forkjølelse ++). :) Jeg liker ikke smaken jeg da, så jeg sverger til "tada" ingefærkapsler fra Iherb. Spesifikt de fra Now foods, de er absolutt best synes jeg. Så om Bonden din ikke liker smaken så finnes det kapsler å få kjøpt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lemen skrev:

Ingefær er genialt mot kvalme (og mageknip og forkjølelse ++). :) Jeg liker ikke smaken jeg da, så jeg sverger til "tada" ingefærkapsler fra Iherb. Spesifikt de fra Now foods, de er absolutt best synes jeg. Så om Bonden din ikke liker smaken så finnes det kapsler å få kjøpt. :)

Oh jeg prøvde både rå, sylta, kapsler og div. da jeg var kvalm uten effekt, men var ikke så skrekkelig mye som funka i det heletatt... Tror han liker smaken, hvis ikke så bestiller jeg til han :) Takk for tips! Jeg elsker smaken, men har ikke funnet te som smaker "riktig" - tror jeg må forske på tefronten :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, 2ne skrev:

 

Det tror jeg og! Det finnes enklere ofre, tenker jeg :P 

Enklere ofre sånn som min familie før vi fikk hund :aww: Vi har sovet oss igjennom både innbrudd i huset, tyveri fra hage samt at nabohuset brant ned til grunnen. 

En annen nabo hadde innbrudd på høylys dag. Familiens irsk settere var på stua(sto vanligvis i gang/hundegård) og var godt fornøyde fordi de hadde fått besøk, fått være på stua og attpåtil fått mat av tyven :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, MarieR skrev:

Håper dette ikke er hagen til @Line eller @Christine :P

http://www.adressa.no/incoming/2016/03/15/Granatlignende-gjenstand-funnet-i-hage-p%C3%A5-Lade-12282708.ece

Ellers nyter jeg noen timer barnefri. Ulempen er at jeg da har tid til å slappe av, og da tenker jeg for mye, hvilket i seg selv ikke er spesielt avslappende.

Både jeg og Line er trygge :lol: 

Edit: Slapp helt av med en film eller noe, og hver gang du begynner å tenke på noe så prøv å tving tankene over på noe som gjør deg glad, noe du gleder deg til osv. :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Ååh... hmm men vi har ikke invandrer butikk her. Har du noe navn på den så kan jeg google og se om jeg finner på nett noen plass? 

 

Alt står med kinesiske eller japanske tegn ? Men på den pakken jeg ikke har prøvd enda, (skal åpne den nå til ære for østerdalsbonden og gi tilbakemelding?) står det en forbrukerkontakt: elite.engros@gmail.com

Den kan drikkes varm eller med isbiter i.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Jeg tror heller vi går for noe som gir litt tyngre pels, så flaska er di om du vil ha den ?. 

Ja takk, vi kan som sagt bruke det på Leah om det er ubrukelig på Ali :ahappy: 

1 time siden, Raksha skrev:

Haha samme sier Bonden, han blir kvalm av å se pakka, og spritservietten han bruker før han setter sprøyta brekker han seg av lukta på... Salte kjeks og faris-ish skal videreformidles, jeg har bedt han be legen om kvalmestillende, han brukte nemlig opp det jeg hadde liggende av kvalmestillende etter svangerskapet, og det funka ganske bra. Nå tror jeg han bruker litt postafen og det funker litt. Men han tar det fredags kveld og er jo mer eller mindre grønn hele fredagskvelden og lørdagen. :/ Men grønn te med sitron og mint skal også nevnes - spesielt merke eller? :lol: Om ikke annet kan det hende det har en god placeboeffekt når jeg sier tipset kommer fra noen som går på samme rottegiften :D (Den funker veldig bra på det den skal funke på hos han da, men det er den der grusomme kvalmen...) 

Ah, sprøyter.. Det orker ikke jeg, da tar jeg heller piller! All respekt til han for å orke det! 

Kvalmestillende kan være et alternativ om han er skikkelig ille, jeg fikk det da jeg lå på Ullevål, men da fikk jeg jo litt høyere dose cellegift enn jeg skal stå på nå. Det var supereffektivt i hvert fall! Om han får, kanskje jeg kan be om og da :lol: Ikke noe spesielt merke med te nei, bare sånn jeg kjøper i butikken. Jeg er ikke så glad i grønn te alene, derfor vil jeg ha den med sitron eller mint. Men jeg veit som sagt ikke om det faktisk er kvalmedempende (jeg tror ikke det), men i hodet mitt funker det, og hodet mitt overstyrer kroppens reaksjoner ganske ofte - både positivt og negativt det :lol: Av kjeks spiser jeg bare vanlig Ritz, og jeg syns det er bedre hvis jeg spiser litt "hele tiden", fremfor å bli sulten i mellom måltidene. 

Det er noe herk altså, jeg skal jo begynne igjen nå, og må planlegge hvilken ukedag jeg kan ta det i forhold til når det passer best å være kvalm. Så jeg skal ta min første dose på to år i morgen, da har jeg frem til søndag å komme meg på, det bør fader meg holde! Han har min fulle medfølelse! 

42 minutter siden, Christine skrev:

Enklere ofre sånn som min familie før vi fikk hund :aww: Vi har sovet oss igjennom både innbrudd i huset, tyveri fra hage samt at nabohuset brant ned til grunnen. 

En annen nabo hadde innbrudd på høylys dag. Familiens irsk settere var på stua(sto vanligvis i gang/hundegård) og var godt fornøyde fordi de hadde fått besøk, fått være på stua og attpåtil fått mat av tyven :lol: 

Dere sover tung når dere sover? :P Det er vel litt forskjell på en settervims og en terv som passer på huset sitt? Jeg veit jo hvem mora er, du skal ha litt hår på ballene for å ikke ta henne alvorlig når hun sier i fra i hvert fall. Hun satte seg jo i bevoktning en gang vi trenge budføring husker jeg, og jeg ble stående rolig jeg altså, selv om jeg har kjent henne fra hun var liten valp :lol: Hun er kanskje litt mildere, hun tøtta di, og ikke IPO-trent, men som sagt, jeg tror det er noe annet å møte henne enn en settervims :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lijenta skrev:

Kan jo tenkes hun gjerne vil bytte sin mot Keo da. Noen ganger sier folk det utroligste desverre

Bikkja hennes er enda værre enn Keo...

9 timer siden, Tekopp skrev:

@maysofie en tanke: om dette er en person som ikke er superflink til å formulere seg, så kan det jo være at det faktisk ikke var så kjipt ment. Om hun mente noe slikt som at du sikkert hadde fått Lyn for å ha en hund å satse med (som ikke har issuene som Keo har?) og tilbydde seg å frigjøre deg fra å måtte deale med en ikke-fungerende hund som hund trodde hun kunne fikse?

Intensjonen bak min tolkning er i det minste litt mer hyggelig, tenker det er greit at man ikke prøver å tolke det folk har sagt til at de mener det værst tenkelige scenarioet.

Hele tonen i meldingene hennes viste hva hun egentlig tenkte, de var ganske skarpe, det var over hodet ikke hyggelig ment. Jeg fikk etter svaret mitt melding tilbake at hun syntes jeg var dum som avlivet Bonnie, og at jeg var av 'de dærre bruk og kast-menneskene' hun hatet, så hun håpet virkelig jeg beholdt Keo, hvis ikke så skulle hun ha han og jeg ble meldt til Mattilsynet, ferdig snakka. Jeg liker å tro at jeg tenker det beste om folk, at hun bare er utdelt med litt skjeive sosiale antenner, men det var ingenting hyggelig ved disse meldingene.


Takk til alle som har strekt seg ut :hug:
Jeg ble bare så frustert, for det er virkelig et sårt tema for min del. At fremmede mennesker kan lange ut og kritisere slik som ble gjort, gjorde ikke situasjonen bedre. Hun fikk et stramt svar hva jeg mente om fremtreden, deretter slettet fra vennelista. Nå håper jeg bare folk som eventuelt sitter med slike tanker bare holder det for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...