Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

jeg turte å sove ute natt til i dag :D så da sover jeg ute enda en natt :lol: det var jo så godt å våkne opp til frisk luft kl 0600 i dag :lol: men , jeg må innrømme at da tusla jeg bare opp i senga mi og sov noen timer til bak rullgardina :innocent:

Ringt dyrlegen i dag og bestilt time. så på torsdag skal pengene flagre ut av vinduet igjen :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Monikawt skrev:

image.thumb.jpg.e879c531c900c6d89cf76e55

:teehe: 

 

Herrefred! Ikke ta det til deg. Ut i fra det jeg har fått ned meg bryr du deg virkelig om hundene dine, og du jobber med det dere har av problemer. Synes du virker til å være ei veldig oppegående og reflektert jente jeg, langt i fra hva hun har fått for seg iallefall.. :hug: 

 

 

Herlighet, hvordan klarte hun å gå? :o Hvor mange var det inni der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Caroline skrev:

Herlighet, hvordan klarte hun å gå? :o Hvor mange var det inni der?

8 små herligheter var det inni der :wub: 7 tisper og 1 hann. Var 8 i første kullet hennes også (da Aron ble født). Ingen aning hvordan hun kunne gå, men hun må da ha fått det til :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 2ne skrev:

Ja takk, vi kan som sagt bruke det på Leah om det er ubrukelig på Ali :ahappy: 

Deal :D 

Har vi vært på miljøtrening, og om ikke annet har Yasmine det riktig morsomt tidvis *skule på krapylet som biter i båndet, biter i anklene mine og bjeffer når det helst ikke skal bjeffes.... :aww: *

Denne minner meg veldig om noen jeg kjenner....  :whistle: 
12829322_10204736221160269_5177007535424

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Biz tror visst at hun har fått et nytt bein,men det er ikke et nytt et,hun bare tror det og ble sååå glad da hun liksom plutselig fant det. Hun bærer det rundt,kaster litt på hodet og lager fornøyde lyder. Søta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så frekt at folk stjeler bilder jeg tar og klipper bort signaturen... finner slike rett som det er. Folk må gjerne låne bilder, men uten å redigere dem...! Må huske å sette signaturen ett sted det vil ødelegge bildet om det klippes bort... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så må jeg vaske opp, eller så må jeg gå å legge meg. Jeg hater å vaske opp - noe så inderlig... Så jeg går og legger meg. Den går ikke av seg selv desverre, så den er der i morgen også. :aww: 

 

Har jeg nevnt at jeg gleder meg til ny oppvaskmaskin? I teorien skal den komme på tirsdag, i teorien... Jeg tror det ikke før jeg ser det, og gjør den det, så får vi vel ikke montert den, for jeg mistenker at vi må ha rørlegger til den jobben og den kommer garantert ikke på tirsdagen i påskeuka på kort varsel :aww: 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg litt til i morgen, selv om jeg gleder meg også. Utedag med et hundretalls ungdommer fra hele verden og et lass ski, skisko og staver. Det blir gøy, men alt skiutstyret er det altså jeg som skal hente på skolen og frakte til Lian. Det blir en god del sjauing og jeg har allerede vonde bein etter mye gåing i dag. Har husket å putte det viktigste i sekken allerede: Smertestillende! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Raksha skrev:

Enten så må jeg vaske opp, eller så må jeg gå å legge meg. Jeg hater å vaske opp - noe så inderlig... Så jeg går og legger meg. Den går ikke av seg selv desverre, så den er der i morgen også. :aww: 

 

Har jeg nevnt at jeg gleder meg til ny oppvaskmaskin? I teorien skal den komme på tirsdag, i teorien... Jeg tror det ikke før jeg ser det, og gjør den det, så får vi vel ikke montert den, for jeg mistenker at vi må ha rørlegger til den jobben og den kommer garantert ikke på tirsdagen i påskeuka på kort varsel :aww: 

 

 

Det er da bedre å ta oppvask enn å ha oppvaskmaskin :lol: er det noe som aldri skal innafor døra i dette hus så er det oppvaskmaskin :P klarer ikke å spise av tallerkener det lukter oppvaskmaskin av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
5 timer siden, 2ne skrev:

Dere sover tung når dere sover? :P Det er vel litt forskjell på en settervims og en terv som passer på huset sitt? Jeg veit jo hvem mora er, du skal ha litt hår på ballene for å ikke ta henne alvorlig når hun sier i fra i hvert fall. Hun satte seg jo i bevoktning en gang vi trenge budføring husker jeg, og jeg ble stående rolig jeg altså, selv om jeg har kjent henne fra hun var liten valp :lol: Hun er kanskje litt mildere, hun tøtta di, og ikke IPO-trent, men som sagt, jeg tror det er noe annet å møte henne enn en settervims :P 

Sover en smule tungt ja! Ja, jeg ville selv mye heller ha møtt tre av setteren enn terven dersom jeg skulle brutt meg inn en plass om jeg kan si det slik :lol: Tidligere brukte kjentfolk å gå rett inn i gangen eller i hagen på sommeren, men det er det visst ingen som gjør lengre :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kristin_nord skrev:

Det er da bedre å ta oppvask enn å ha oppvaskmaskin :lol: er det noe som aldri skal innafor døra i dette hus så er det oppvaskmaskin :P klarer ikke å spise av tallerkener det lukter oppvaskmaskin av :lol:

Jeg har oppvaskmaskin på andre året. Lukter ikke noe av mine tallerkener. Elsker oppvaskmaskinen over alt, bare ikke så flink til å ta ut av den :P 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Jeg har oppvaskmaskin på andre året. Lukter ikke noe av mine tallerkener. Elsker oppvaskmaskinen over alt, bare ikke så flink til å ta ut av den :P 

 

hehe, hver sin smak. men jeg er alene da, så har kun min egen daglige oppvask og står gjerne der 5 minutter om kvelden og gjør rent :P men jeg forstår at familier ikke har zaloflaska :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kristin_nord skrev:

hehe, hver sin smak. men jeg er alene da, så har kun min egen daglige oppvask og står gjerne der 5 minutter om kvelden og gjør rent :P men jeg forstår at familier ikke har zaloflaska :lol: 

Jeg har zaloflaske også:Dtil gryter og sånn som ikke går i maskinen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...