Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Å glippe taket i kasserollen da jeg skulle tømme ut kokende vann var veldig lite lurt, så nå sitter jeg her med et svært brannsår på armen og lurer på hvordan jeg best skal sørge for at det får luft samtidig som det ikke kommer smuss og skitt innpå. Har smurt på branngel og lagt på kompress som puster, satser på at det er greit nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MarieR skrev:

Å glippe taket i kasserollen da jeg skulle tømme ut kokende vann var veldig lite lurt, så nå sitter jeg her med et svært brannsår på armen og lurer på hvordan jeg best skal sørge for at det får luft samtidig som det ikke kommer smuss og skitt innpå. Har smurt på branngel og lagt på kompress som puster, satser på at det er greit nok :P

Veldig stort eller dypt så bør legevakta se på det. Det høres skikkelig vondt ut! God bedring. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Stine skrev:

Jeg visste det var en grunn til at jeg drøyde det i det lengste før jeg fikk smart tlf, jeg har jo tatt litt av jo :icon_redface: Skal slutte å spamme med alt mulig nå :P

Nå skulle jo dere si at neida Stine,det er så koselig å se alle bildene dine! Ikke like innlegget mitt! :lol:

Det er bra jeg har fått snapchat og kan spamme C der! Tør ikke legge til andre :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen for snart to uker siden og bestilte 3 prøver som må tas ift svangerskap, eller, bare lab da, trenger ikke legetime. De klarte å glemme å rekvirere 2 av 3 fant jeg ut når jeg ringte før helga for å svar.. Så var i dag for å ta nye, absolutt siste time ba jeg om pga reisevei, det var 1445 fikk jeg vite på telefonen. 1530 var jeg fortsatt ikke ropt inn. De hadde satt meg opp 1415 eller 1345 eller hva de sa.. Fikk heldigvis tatt prøvene da, og godt er det, for nå var tilogmed min tålmodighet slutt :getlost: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Raksha skrev:

Veldig stort eller dypt så bør legevakta se på det. Det høres skikkelig vondt ut! God bedring. 

 

 

Er ikke spesielt dypt, men det er ganske stort. Har legetime i morgen, så får legen til å se på det da :) Takk! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
21 minutter siden, Stine skrev:

Nå skulle jo dere si at neida Stine,det er så koselig å se alle bildene dine! Ikke like innlegget mitt! :lol:

Når du sier det liker jeg på trass :ahappy:

Alltid koselig å se bilder! Enten mobilen er smart eller dum :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Teserere skrev:

Hva slags halsbånd var det da?

 

2 timer siden, WelshenNemi skrev:

Yep! 

 

Men endte opp med å bestille et helt annet ett :lol:  Bestemme seg er jo oppskrytt, men fant ut at jeg ville ha halvstrup som bare er å dra over hodet når det skal av. Tilbud på hooks, så da får man teste den kvaliteten. 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne dagen tar fort slutt.

Først sov jeg ca ingenting pga ryggen, når jeg endelig sovnet våknet jeg av en puli som spøy i senga.  Og ned hele trappa.  Yey! 

Så var det masse drit som jeg trodde var i orden som gikk dritt allikevel på jobb,  så fikk jeg beskjed om at det koster ca 22 Tusen å fikse drittbilen. Hurra! Får den tilbake tidligst torsdag.  

Så gikk sikringen på kjøkkenet når jeg lagde mat samtidig som bikkjene knuste yndkingskaffekoppen min.

Vi har ikke flere 20 amper sikringer og jeg nekter å dra på butikken igjen , så jeg og poden spiser bare koteletter.  Det er det eneste som var ferdig.  Sambo får fikse sikringen når han kommer hjem, jeg skjønner ikke noe av antikke sikringskap :aww:

Jeg skjønner ikke hvorfor vi har antikke sikringskap :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Raksha skrev: Veldig stort eller dypt så bør legevakta se på det. Det høres skikkelig vondt ut! God bedring. 

 

 

Er ikke spesielt dypt, men det er ganske stort. Har legetime i morgen, så får legen til å se på det da [emoji4] Takk! 

Sikkert litt seint nå, men brannskader skal kjøles ned!! Kjøle ned først, evt lege etterpå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Paranomia skrev:

Ikke det heeelt ideelle å ha høyt blodtrykk når man prater med PostNord :sleep: Kundeservicen er grei den altså, men jeg fikk dette som svar: 

Jeg kan dessverre ikke lokalisere forsendelsen per nå. Beklager dette. Har dere mulighet til å sende meg en beskrivelse av forsendelsens innhold og utseende? Er emballasjen merket med logo o.l.? Dette vil hjelpe oss til å foreta et nytt og mer detaljert søk.

Jeg kan da ikke vite hvordan emballasjen er merket, jeg er mottaker - ikke sender! Har sendt de beskrivelse av hva den inneholder nå da, er det virkelig mulig. Er en stor pappeske på ca 20 kg, går da ikke an å bare rote bort sånt? 

Når det gjelder PostNord er det meste mulig... Nevnte jeg at jeg ikke er spesielt imponert over PostNord? :whistle: 

1 time siden, Stine skrev:

Jeg visste det var en grunn til at jeg drøyde det i det lengste før jeg fikk smart tlf, jeg har jo tatt litt av jo :icon_redface: Skal slutte å spamme med alt mulig nå :P

:lol::lol: 

Har jeg spist middag... og siden jeg ikke spiste noe skikkelig i helgen, så laget jeg skikkelig søndagsmiddag i dag :D. Lammekotelett m hjemmelaget potetmos, blomkål og stekte asparges, sopp og creme fraiche + litt rå grønnsaker. Det smakte aldeles fortreffelig, det :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Når det gjelder PostNord er det meste mulig... Nevnte jeg at jeg ikke er spesielt imponert over PostNord? :whistle: 

Er ikke spesielt imponert selv, de har rotet bort pakker til meg tidligere også. De pakkene lurer jeg fortsatt på hvor ble av :P Så jeg bør jo eeegentlig vite at det er mulig - men lærer de aldri? 
Bestiller alltid med et annet fraktalternativ hvis det er mulig, men zooplus har kun PostNord/DPD som leveringsmåte. Så det måtte vel bare skje før eller siden igjen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
21 minutter siden, Siri skrev:

Når det gjelder PostNord er det meste mulig... Nevnte jeg at jeg ikke er spesielt imponert over PostNord? :whistle: 

Det var PostNord som sendte denne sjåføren som nærmest lå på to hjul i svingen der hvor skoleveien går. 
Den gangen jeg ble så sint at jeg skalv mens jeg snakket med hovedkontoret. Og det var rett før skoledagen var slutt for de yngste også! :sint_01:

Så ikke den sjåføren igjen da... :whistle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Paranomia skrev:

Er ikke spesielt imponert selv, de har rotet bort pakker til meg tidligere også. De pakkene lurer jeg fortsatt på hvor ble av :P Så jeg bør jo eeegentlig vite at det er mulig - men lærer de aldri? 
Bestiller alltid med et annet fraktalternativ hvis det er mulig, men zooplus har kun PostNord/DPD som leveringsmåte. Så det måtte vel bare skje før eller siden igjen :lol: 

Tror det var leveranse fra Zooplus jeg hadde trøbbel med også - og det var jo ingen andre leveringsalternativer. PostNord påstod at avsenderen ikke hadde merket pakken godt nok, så de hadde bare fornavnet mitt og adressen... hvor vanskelig kan det være å søke opp adressen min liksom, og finne evt telefonnummer selv? Tullinger altså :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Raksha skrev:

 

Yep! 

 

Men endte opp med å bestille et helt annet ett :lol:  Bestemme seg er jo oppskrytt, men fant ut at jeg ville ha halvstrup som bare er å dra over hodet når det skal av. Tilbud på hooks, så da får man teste den kvaliteten. 

 

 

Du slapp irritere deg over at du ikke husket hvilket da :P synes hôôks har helt grei kvalitet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarieR skrev:

Å glippe taket i kasserollen da jeg skulle tømme ut kokende vann var veldig lite lurt, så nå sitter jeg her med et svært brannsår på armen og lurer på hvordan jeg best skal sørge for at det får luft samtidig som det ikke kommer smuss og skitt innpå. Har smurt på branngel og lagt på kompress som puster, satser på at det er greit nok :P

Ånei! Håper du kjølte ned såret en stund? Har du fått legevakta til å se på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg har vært heldig med postnord, alt jeg har bestilt har kommet 1-2 dager før tilogmed, aldri noe tull :) Men her sendes det til nærbutikken da, mindre sjans for rot da :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må folk være irriterende når jeg er sliten og trøtt? :gaah: 

Var innom på Årnes for å hente stomi-utstyret som ble bestilt i helgen, men det hadde visst ikke kommet i dag det, det kommer visst i morgen. Det er jammen meg godt jeg ikke er avhengig av sånt utstyr.. Og han bak disken er så kvitrende blid at jeg lurer på om jeg kan få litt av det han må gå på, for så blid er ingen uten grunn :aww: 

Dro innom butikken på vei hjem, der var det selvsagt en som mer eller mindre hang over ryggen på meg mens jeg panta flasker.. Dude, det gå'kke no' fortere av at henger der, det gjør meg bare irritert og paranoid.. Og på vei ut av butikken, sto ei og venta på at det var klart herfra til månen før hun turte å kjøre ut på veien, og det er jo nesten ikke irriterende.. :pinch:

Jeg liker ikke folk! 

Ikke vinter heller, i tilfelle dere lurte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Apropos bildespam: 

Endelig fikk jeg bilen min :wub: Full tank var det til og med. Det har jeg aldri opplevd før fra forhandler  :blink:

Er såpass stor plass i bagasjerommet at jeg har plass til to sånne "små" svarte også :innocent:

Bildet er fra Instagram.  Tok bare med logoen fordi eksen kommer til å lure vilt på om det er V70 denne gangen :lol: 

IMG_20160308_160008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke overrasket over at jeg sitter og venter på NAF-bilen, for det har vært såpass mange drittdager i dette året så langt at det er ingen grunn til at det skulle lysne sånn helt plutselig.

Jeg regner med at reparasjonen blir dyr, jeg regner med at reparasjonen tar lang tid, og jeg regner med at jeg får en akutt syk hund mens jeg er billøs - Foenix skal føde til uka, så jeg er i beredskapsmodus med keisersnitt-radar. Eller så kanskje Glam får magedreining, han har jo vært frisk helt siden jeg hentet ham i august.

Fucketifuck.

Jeg vil ikke være voksen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rocket skrev:

Nei dessverre, hverken jeg eller min søster hadde forsikring som var husrelatert når vi arvet leiligheten. Tror ikke mammsen hadde kjøps forsikring heller når hun kjøpte. (Hun rakk ikke å flytte inn i leiligheten, så spørs om hennes eventuelle forsikring hadde hjulpet uansett?) 

Ahh hvis du ikke har kjøpt leiligheten, så har du ikke den forsikringen jeg snakket om heller dessverre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...