Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Jeg var litt teit å la ut den gamle senga vår for 200,- på finn, men jeg tror kanskje vi kunne fått mer? :ermm: Nå er det uansett for seint, for det er en som vil komme og kjøpe den i helga. Hadde vært ypperlig å få den ut av huset da, for i morgen kommer den nye :D

Det regner villmann her igjen, men det ble allikevel en god time i skogen på hundene. Det var enda litt snø der oppe, så vi slapp å bli gjørmete. I morgen er det meldt enda verre, så da frykter jeg rolig-dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

11 minutter siden, SFX skrev:

Bare det ikke er slik at begge stedene er byggeplasser da... Jaja, ikke mitt problem, jeg skal neppe dra - vi har aldri hatt tradisjon for å gjøre det bra på de utstillingene, og det er alltid for varmt eller for vått. Juliutstillinger suger svett balle.

Jeg liker NKK Trh :aww: Det er nære, og de to siste gangene jeg har stilt hund der så har jeg fått den røde og gule sløyfa... :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista siste kjærsten min på nett jeg. Han var visst på Møteplassen og hadde visst vært singel i 4 mnd alt han, da jeg fant det ut. Da var det bare hyggelig gjort av meg å pakke sakene hans for ham, det var jo ikke noe poeng i at de sto hos meg når det åpenbart var over med han og meg :aww: 

Så registrerte jeg meg på sukker noen år senere, og en av mine bedre matcher var med lærern til datterbarnet. Så da sletta jeg den profilen, jeg. Det ble litt for kleint, i følge datterbarnet :aww: 

Og nå så fungerer ikke utstyret lenger, og da faller hele poenget med mann bort, spør du meg, så da slapp jeg det :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tricolor skrev:

Jeg betalte altfor mye toll for ikke lenge siden. Posten hadde regnet beløpet i Euro som grunnlag for toll, istedenfor kroner. Jeg henvendte meg til posten, tror jeg sendte en mail. Fikk svar at de skulle gi beskjed til tollvesenet så jeg fikk tilbakebetalt det jeg hadde betalt for mye. Det gikk flere måneder, men jeg fikk pengene til på konto til slutt.

Oh, så kjedelig! Jeg sjanset å sendte mail til de involverte partene i går, men uten kvittering og en kontobevegelse som bare så ut som en ordinær handletur var jeg veldig usikker i tilfelle de skulle slå seg vrang.

Jeg stod opp til svar fra curier, og de fikset opp saken for meg :D Så veldig glad jeg slapp den behandlingstiden osvosv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg var litt teit å la ut den gamle senga vår for 200,- på finn, men jeg tror kanskje vi kunne fått mer? :ermm: Nå er det uansett for seint, for det er en som vil komme og kjøpe den i helga. Hadde vært ypperlig å få den ut av huset da, for i morgen kommer den nye :D

Det regner villmann her igjen, men det ble allikevel en god time i skogen på hundene. Det var enda litt snø der oppe, så vi slapp å bli gjørmete. I morgen er det meldt enda verre, så da frykter jeg rolig-dag...

Får dere senga allerede i morgen?? :o Uuurettferdig ass, vi var å handla seng den 16. og den har enda ikke kommet. To uker sa de først, nå er det "enten til helga eller mandag". Jeg holder ikke pusten. :aww: 

Akkurat nå har vi bestemt oss for hvor vi skal gifte oss, og det blir på drømmeplassen! :D Fikk pristilbud fra siste plassen vi har hørt nå, og selv om det ble litt billigere for mat og sånt så må vi ordne så mye selv + dårligere meny at summasumarum er det ikke verdt det. Nå skal vi bare høre hvor mye de skal ha for leie av plass til å ha selve vielsen der også. Har vi flaks med været (det er tross alt Trøndelag så kan forvente alt fra 5 + og regn til 25 og strålende sol, gjerne på samme dag :P ) så blir det ute her:
jegtvolden_fjordhotell_ute.jpg

J%C3%A6gtvoldenHeli03-1024x594.jpg

:wub: 

  • Like 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Line skrev:

Jeg liker NKK Trh :aww: Det er nære, og de to siste gangene jeg har stilt hund der så har jeg fått den røde og gule sløyfa... :D 

Jeg mener jeg fikk rødt og gult i fjor jeg også, men det var sammenlagt på to dager :gaah:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Betty skrev:

Får dere senga allerede i morgen?? :o Uuurettferdig ass, vi var å handla seng den 16. og den har enda ikke kommet. To uker sa de først, nå er det "enten til helga eller mandag". Jeg holder ikke pusten. :aww: 

Akkurat nå har vi bestemt oss for hvor vi skal gifte oss, og det blir på drømmeplassen! :D Fikk pristilbud fra siste plassen vi har hørt nå, og selv om det ble litt billigere for mat og sånt så må vi ordne så mye selv + dårligere meny at summasumarum er det ikke verdt det. Nå skal vi bare høre hvor mye de skal ha for leie av plass til å ha selve vielsen der også. Har vi flaks med været (det er tross alt Trøndelag så kan forvente alt fra 5 + og regn til 25 og strålende sol, gjerne på samme dag :P ) så blir det ute her:
jegtvolden_fjordhotell_ute.jpg

J%C3%A6gtvoldenHeli03-1024x594.jpg

:wub: 

Vi kjøpte den på lørdag og da fikk vi beskjed om at den skulle bli levert i løpet av uka, så hvis de ikke får levert den i morgen kommer vi til å få be om å låne henger gratis og hente den selv :) Men vi var heldige da, de fleste sengene var det bestilligstid på.

Utrolig fint sted! Så koselig at dere skal gifte dere :ahappy:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonje skrev:

Vi kjøpte den på lørdag og da fikk vi beskjed om at den skulle bli levert i løpet av uka, så hvis de ikke får levert den i morgen kommer vi til å få be om å låne henger gratis og hente den selv :) Men vi var heldige da, de fleste sengene var det bestilligstid på.

Utrolig fint sted! Så koselig at dere skal gifte dere :ahappy:

 

Ja, vi var litt uheldig mtp valg av seng der. Men den kommer nok etterhvert, klarer å ligge på teite sengen i en uke til jeg. :ahappy: 

Ikke sant? Det er veldig fint innvendig også + god mat. Og under ei mil her hjemmefra, så trenger ikke dra så langt.  Og takk. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

En ekstra utstilling å styre med? :lol: 

Har de også en utstilling??!!! 

Helvette hell :P nå jobber jeg rævva med meg med å drive med lobbyvirksomhet med å avsluttet det tullet vi holder på med, så doh... 

Men jeg skjønner ikke; er jeg virkelig så dum utad at de synes det er en god ide at jeg skal være med i styret? Hvorfor vil de ikke ha med noen som har litt flere år på baken? 

De har kanskje skjønt at man skal si nei til sånt :lol: 

Var det ikke @Pippin&Symra som klaget på A4-livet sitt? Jeg har vet om verv til deg :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Har de også en utstilling??!!! 

Helvette hell :P nå jobber jeg rævva med meg med å drive med lobbyvirksomhet med å avsluttet det tullet vi holder på med, så doh... 

Men jeg skjønner ikke; er jeg virkelig så dum utad at de synes det er en god ide at jeg skal være med i styret? Hvorfor vil de ikke ha med noen som har litt flere år på baken? 

De har kanskje skjønt at man skal si nei til sånt :lol: 

Var det ikke @Pippin&Symra som klaget på A4-livet sitt? Jeg har vet om verv til deg :lol: 

Hvem tror du har hovedansvaret for det praktiske ved NKK Trondheim liksom? :P Men du slipper dommerstrulet og påmeldingene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

.... leste jeg i Dagbladet at Canal Digital kan miste TVNorge og alle deres kanaler. 
Det vil være helt krise siden jeg har anstrengt meg skikkelig for å ikke finne ut hva som skjer i denne sesongen av The Big Bang Theory :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på uststillingstrening og miljøtrening med hundedyret, han mente at jeg var ond når jeg ikke orket maset hans når vi kom hjem. Nå sover han som en helt, heldigvis...

Sliten.no så nå er jeg glad det bare er en dag til helg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mud skrev:

De var jo dødskule! At folk orker sånt pirk er imponerende!  Jeg klarer ikke sånt :( 

Jeg har lyst til å prøve en dag, han kommer sikkert til å le rått av meg :lol: 

Jeg liker pirk da, må bare ha tid først...

 

Mer kjærestemann pirk her hvis noen vil se

http://apartmentofwar.blogspot.no/?m=0

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Kat84* skrev:

.... leste jeg i Dagbladet at Canal Digital kan miste TVNorge og alle deres kanaler. 
Det vil være helt krise siden jeg har anstrengt meg skikkelig for å ikke finne ut hva som skjer i denne sesongen av The Big Bang Theory :no:

Kommer ikke til å skje, siden CD vet at de da vil miste veldig mange kunder på det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Line skrev:

Kommer ikke til å skje, siden CD vet at de da vil miste veldig mange kunder på det.

Nei, det gjør mest sannsynlig ikke det. For da mister de oss som kunder. Det var frist til søndag kveld. De kan jo ikke være så sta at de lar 12-13 kanaler forsvinne. Da er det ikke mye igjen til slutt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innvilget meg en time til å oppdatere hjemmesiden, og når jeg skal lagre og publisere kan det se ut som om hele webeditoren hang seg. Jaja, finne noe mat og begynne på nytt i morgen... Jeg er skrubbsulten og angrer på at jeg ikke forsøkte meg på butikktur likevel. Jeg har ikke brød eller knekkebrød, men jeg har heller ikke pålegg, så det er jo greit. Jeg har fire rødløk, en agurk, en boks pepperkakedeig og fire bananer. 

Jeg skulle handlet mat i går samtidig som jeg var i et møte, men så ble møtet avlyst, og da gadd jeg ikke dra ut. Dustemage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, *Kat84* skrev:

Nei, det gjør mest sannsynlig ikke det. For da mister de oss som kunder. Det var frist til søndag kveld. De kan jo ikke være så sta at de lar 12-13 kanaler forsvinne. Da er det ikke mye igjen til slutt :P 

Da tror jeg jammen meg vi og ryker altså. Tvnorgekanalene er det vi ser på,utenom disneychannel da.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turde å sende melding til tillitsvalgt, og nå fikk jeg melding tilbake om at han var mektig imponert over oss som studerer med barn, og skulle gjøre alt i sin makt for at det skulle tilrettelegges for oss :D Saken var at vi har matte fra klokka 16-18, og det er jo helt umulig for meg og andre med barn... 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 minutt siden, Raksha skrev:

Da tror jeg jammen meg vi og ryker altså. Tvnorgekanalene er det vi ser på,utenom disneychannel da.

 

Ja, det er jo ikke så mye å se på på TV2 og NRK lengre. De såkalte humorsatsingene til TV2 var skivebom for min del. 

Godt man har Netflix da, og det jeg nylig oppdaget: Smartflix :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...