Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Snøidyllen varte jo lenge...:|

Engla skled på snøen og kuttet seg på sin egen klo, langt rift fra låret og ned til labben på bakfoten. Antibiotika og smertestillende i tre dager, akkurat så hun ikke kuttet seg inn til muskler og sener!

Heldigvis ikke aktivitetsforbud  :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

kilowatt meg her og kilopascal meg der. Og kjøleeffekt og varmeeffekt og ampère og volt og 0-10V-signaler og trykkfølere og viftediagrammer.. Herrejemini, det er fullt i hodet! Og når det er fullt gjør jeg dumme ting som å bestille TO kjølebatterier på rad med bare en kurs når det skal være to!

I dag får jeg testet behandlingsforsikringen på jobben også. Bare sende inn henvisning og så vipps så skal man få time. Jeg fikk hysterisk sammenbrudd hos fastlegen i morges da han ville henvise meg til gastroskopi, og så ser jeg på henvisningen nå som jeg scannet den og sendte til forsikringsselskapet: "pas må ha narkose". Haha! Han er litt søt, da. Jeg visste ikke engang at det lot seg gjøre, jeg. Jeg har bare "fleipet" med om at jeg noen gang må gjøre det igjen så blir det under narkose. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Siri skrev:

Har du rensa den i det siste? Jeg merker stor forskjell på min om det er en stund siden jeg har støvsugd filtrene eller ikke :)

Ferdig med langt møte, i morgen tror jeg jeg skal ha hjemmekontor. Har en ytre miljøplan jeg skal jobbe med, så da passer det fint å sitte i godstolen hjemme og knote. Synes jeg har vært flink den siste uka - har levert fra meg to slike planer nå og begynte på den tredje i går. Her går'e unna liksom :D

nei altså..host host... det ahr jeg ikke :lol: også lurer jeg på om det evnt har noe med at vi har satt et høyt skap på ene siden under.... tastet og trykket så den skulle spy ut skrått og nå bråker den iallefall mer :P får støvsuge den etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det tar latterlig langt tid å laste opp store bilder til flickr. *grumle* Utålmodig!  Vi benyttet sjansen mens svigers er borte til å ha frilek på tunet mens jeg ordna kaniner og hester, H og Kasko fikk seg et spyl med vannslangen da de ble for nærgående på Mona og Mina, så de har fremdeles litt såret stolthet og vil gjerne inn i jøtulen. :aww:  Lupin har sin greie med at om han mister oss, eller blir usikker på ha han skal finne på, så går han på trappa, og da er han på trappa til vi kommer, så han har stått der en stund. 

 

Den der regelen om fakturering som ikke er gyldig lenger enn i tre år, gjelder den i alle tilfeller? Eller er det untak? noen som vet?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anette skrev:

nei altså..host host... det ahr jeg ikke :lol: også lurer jeg på om det evnt har noe med at vi har satt et høyt skap på ene siden under.... tastet og trykket så den skulle spy ut skrått og nå bråker den iallefall mer :P får støvsuge den etterpå!

Hhahahaa, ante meg ja :lol:

Nå skal jeg straks reise hjem fra jobb, få i meg litt mat - og fise avgårde på kurs med Yasmine igjen. Hun er egentlig veldig morsom å trene med, også er hun faktisk flinkere til å leke enn det Willy er - hun biter bedre og er flinkere til å unngå fingrene mine :aww:. Kanskje det blir hund av henne også etter hvert.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, plutte skrev:

Kvifor svir alle pannekakene etter pannekake nummer fire seg fast i panna? ? Uansett kva eg gjer.

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Prøvd olje på sprayflaske? Så bare gir man panna en liten sprut mellom hver pannekake, og vips! Dessuten bør du skru ned varmen noen hakk. steikepanna blir varmere etterhvert vettu ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder, resten i tråden til hundene

Mitt nye favoritt - dette skal jeg faktisk ha på veggen :D

22721984057_e65689c495_h.jpg

Her viser et bilde som jeg syns ble veldig skarpt rett fra kameraet endelig :D

22822203210_2ccaf4325d_h.jpg

 

Vi kan når vi vil, både kameraet og jeg, tydeligvis :aww: 

 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tekopp skrev:

Prøvd olje på sprayflaske? Så bare gir man panna en liten sprut mellom hver pannekake, og vips! Dessuten bør du skru ned varmen noen hakk. steikepanna blir varmere etterhvert vettu ;)

Bruker smør, i jernpanne. :P Er olje bedre sånn sett? Kan egentlig ikkje lage mat, eg. Begynte på 4-5, skrudde ned til 2, men det gror fast i panna sjølv om det er smør i.

Eg skulle vere grei med gubben og lage pannekaker til han kom heim, sidan eg stikker ut omtrent samtidig. Men no får han ein haug med... greier... Eg åt jo dei første, som var fine. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i Haugesund etter 3 deilige uker hjemme i Bergen . Men her jo alt vær avslått,  så det er iskaldt!!!

Kjører på full guffe på panelovner, håper ihvertfall stuen kan få en grei temperatur i løpet av ettermiddagen :/  

I mellomtiden søker jeg ly på badet, varmekablene har stått på 16 grader så det er ihvertfall smått levelig her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det er visst ikke noe stress for en liten lapp å spise en boks med pepperkaker en onsdagskveld. Var forberedt på diare,men det slapp vi. 

Nå skal jeg ha siste gjennomgang av prosjektoppgaven min i dag,så er alt klart for å sende avgårde eksamen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder Raksha. Må ta noen bilder snart jeg også. 

Og så lurer jeg på når ting skal bli lettere. Savner Amigo og gråter for han hver kveld. Savner voffen min. Skulle så gjerne bare hatt en klem/kos til. 

Bra man har en tobeint solstråle som holder en opptatt :P kan ihvertfall ikke sitte i ro denna 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Raksha skrev:

Noen bilder, resten i tråden til hundene

Mitt nye favoritt - dette skal jeg faktisk ha på veggen :D

22721984057_e65689c495_h.jpg

Her viser et bilde som jeg syns ble veldig skarpt rett fra kameraet endelig :D

22822203210_2ccaf4325d_h.jpg

Vi kan når vi vil, både kameraet og jeg, tydeligvis :aww: 

Kjempefine bilder jo :) 

1 time siden, plutte skrev:

Bruker smør, i jernpanne. :P Er olje bedre sånn sett? Kan egentlig ikkje lage mat, eg. Begynte på 4-5, skrudde ned til 2, men det gror fast i panna sjølv om det er smør i.

Eg skulle vere grei med gubben og lage pannekaker til han kom heim, sidan eg stikker ut omtrent samtidig. Men no får han ein haug med... greier... Eg åt jo dei første, som var fine. :D

Stikkordet her er vel jernpanne :). Det går mye bedre med en teflonpanne. I jernpanna vil det brenne seg fast litt etter litt, og til slitt er det så mye gugg i panna at det brenner seg fast selv om du har smør i. Enten må du bruke teflon eller vaske panna etter hver tredje eller fjerde pannekake :)

Har jeg fått nye pærer i frontlyktene... det er alltid flaut når menn enkelt fikser ting som jeg har hatt problemer med, men jeg svelger stoltheten.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Har du rensa den i det siste? Jeg merker stor forskjell på min om det er en stund siden jeg har støvsugd filtrene eller ikke :)

 

:o

Må man støvsuge der også ? *sukk *

 

Sulten!  Og maten er klar! 

Men får vel vente på sambo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...