Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Akkurat nå, Line skrev:

Hvilken dommer da?..

Per C Andersen :) 

------

isbjørnens pels fryser vistnok ikke fordi den er både veldig vannavstøtende og hvert hårstrå er hult.. 

Hmm.. Jeg synes fortsatt det høres merkelig ut at pelsen ikke fryser noe særlig når det er SÅ kaldt liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, mushi skrev:

Kan noen forklare meg HVORFOR hunden ikke klarer å drite på gulvet hvis den blir dårlig i magen og er alene hjemme? Har nå vasket: seng, teppe, pute, dyne, laken og dørmatte. Tok en drøy time. Akkurat det jeg hadde lyst til! :sheldon:

Gamlefar her har lært seg helt selv at hvis man blir dårlig i magen mens mamma er på jobb, så må man åpne badedøra å bæsje i dusjen, for da ble det myyye lettere for mamma å vaske.. Aaaaner ikke hvordan han har skjønt det, men innimellom er det greit med oversmarte hunder.. ??

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jeas_89 skrev:

Gamlefar her har lært seg helt selv at hvis man blir dårlig i magen mens mamma er på jobb, så må man åpne badedøra å bæsje i dusjen, for da ble det myyye lettere for mamma å vaske.. Aaaaner ikke hvordan han har skjønt det, men innimellom er det greit med oversmarte hunder.. ??

Dette tror jeg hadde gjort seg når man leter etter avlshunder :lol: hvis hunden driter i dusjen når mor en på jobb, så er det en aller tiders avlshund :lol: tror folk hadde satt mer pris på det enn en doodel :lol: 

Kanskje du kan lage sånne hunder, du kan sikkert ta 30 tusen for en sånn valp! Bra bissniss, men du må huske å dele med meg sidne jeg kom opp med ideen :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Forresten; @SFX; kjem du på utstillingen vår i mai? Vi har ordnet dommer som dere vil ha og alt liksom :P 

Hehehe, jeg får se an - jeg venter på en løpetid forventet i januar/februar, og håper jeg har god grunn til å være hjemme.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
8 timer siden, TonjeM skrev:

Ja man skal holde orden på tissene altså - de må aldri forveksles! Det var dagens latter sammen med @Pippin&Symra s rompefest og jødedo... autokorrekter som er så festlige! Kjente en som het Kjersti, hennes tlf insisterte på at hun het Kjepphest, så hun sendte meldinger med hilsen Kjepphest.  Min tlf er også vrang noen ganger.. men husker bare en, kontrakt gjorde den sporenstreks om til lateks.."Har du fått sett på kontrakten?" ble litt spesiell..

Fikk ny telefon i forgårs, og den ***** autokorrekt funksjonen var jo helt vill - sendte en melding til hu som eier hesten og den "made no sense" LOL

Men selv gamle telefoner hadde jo sånne morsomheter, min gamle Nokia (fra før krigen og den tid eller noe) var festlig. Jeg bodde enda i Askim og skulle meddele min ankomst med toget sånn ca. mellom Spydeberg og Askim. Jeg tastet "Langnes nå" på telefonen, deretter send - 10 sekunder senere fikk jeg spørsmålet "hva må kaninene?" tilbake.
Langnes nå = Kaniner må  - ...... for KANIN er jo et ord man bruker med høy frekvens i alle sammenhenger så det er jo helt naturlig at man korrigerer til det....... jødedo også, mye brukt ord.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Wednesday skrev:

:| Hjelpes. Er det ikke farlig?

Er sånt som kan skje, men er vel ikke helt bra :P  Har ikke skjedd ofte, er vel halvannet år siden sist. Var en periode det skjedde hele tiden men da fant jeg ut at det var et dårlig parti med linser.   

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Krutsi skrev:

isbjørnens pels fryser vistnok ikke fordi den er både veldig vannavstøtende og hvert hårstrå er hult.. 

Hmm.. Jeg synes fortsatt det høres merkelig ut at pelsen ikke fryser noe særlig når det er SÅ kaldt liksom :P 

Pga deg har jeg nerdet litt på isbjørner også. De gangene jeg har sett en levende har lukta av bjørn veldig sterk, en av de vannavstøtende egenskapene må ligge i fettet deres. Man kunne følge nesa si for å finne bjørnene i dyrhagene, noen kilometer unna kjentes det ut som :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Krutsi skrev:

Enn det, at Krutsi faktisk har blitt voksen hun også :lol: 

Voksen? Vi tror det ikke før vi får se det ... :aww: 

9 timer siden, Kristina skrev:

Bra vi oppklarte det. Odin har ennå ikke fått noen kommentarer på størrelsen på utstyret (bare testiklene). Hvis det skulle skje, da tror jeg de har feil fokus, så da går vi går et annet sted. :lol:

:lol: Men husk at han kan fort få kommentarer på sånt altså.... Om du studerer bildet under her, så ser du hvorfor det av og til er kjekt å ha hunder med hår... :lol: (legg merke til han uten hår... :D)

11231217_1212211432139397_84394964006740

9 timer siden, Krutsi skrev:

Den spontane Krutsi begynner å få tvil i sin i store avgjørelse.. Selvfølgelig.. 

Hvordan vet man hva man bør gjøre? :aww: 

Men vet ikke det - man bare gjør det.... :D 

6 timer siden, SFX skrev:

Hehehe, jeg får se an - jeg venter på en løpetid forventet i januar/februar, og håper jeg har god grunn til å være hjemme.

Har ikke du lært at det er dumt å planlegge/ikke planlegge ting bare fordi man venter på løpetid? Alle oppdrettere vet at løpetiden ALDRI kommer når den skal dersom man har planlagt å parre tispa si :D

32 minutter siden, Belgerpia skrev:

Langnes nå = Kaniner må  - ...... for KANIN er jo et ord man bruker med høy frekvens i alle sammenhenger så det er jo helt naturlig at man korrigerer til det....... jødedo også, mye brukt ord.......

Bruker du ikke jødedo? Det er et helt vanlig ord i mitt vokabular... :aww:

I dag kjentes det faktisk ut som vinter da vi var ute - friskt i kinnene ja. Det hadde kommet et bittelite snødryss i løpet av natta også... :)

Ellers lurer jeg på hvorfor bilprodusenter skal gjøre det så himla vanskelig å skifte pærer i frontlyktene selv... stod og mikka og jukla lenge i går for å få det til, men neida... også skal det jo ikke gå an å SE noe heller, så jeg måtte ta ut et speil å stikke ned for å se hvordan det faktisk så ut inni lykta, men det hjalp ikke stort, det heller. Da må jeg innom BilXtra etter jobb i dag, da.. De er snille og skifter pærer for kvinner i nød helt gratis :D. Men jeg innrømmer at det er et nederlag *greie seg sjøl er viktig*. 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tekopp skrev:

Pga deg har jeg nerdet litt på isbjørner også. De gangene jeg har sett en levende har lukta av bjørn veldig sterk, en av de vannavstøtende egenskapene må ligge i fettet deres. Man kunne følge nesa si for å finne bjørnene i dyrhagene, noen kilometer unna kjentes det ut som :P 

Haha ja, bjørn lukter litt spesielt :P men må være en veldig spesiell pels på isbjørnene, for en skulle tro de ble til en istapp når de kommer opp av vannet og det bare renner vann av de :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Krutsi skrev:

Haha ja, bjørn lukter litt spesielt :P men må være en veldig spesiell pels på isbjørnene, for en skulle tro de ble til en istapp når de kommer opp av vannet og det bare renner vann av de :P 

Ingen av de arktiske dyrene blir istapper, tenk sel, hvalross og pingvin for den saks skyld. Jeg er nesten mer overrasket over hvalrosser/sel enn bjørnen. For bjørnen har feit tolagspels (og jeg er vandt med massiv golden retriver) som de rister godt når de kommer opp av vannet. Selen derimot.. det bare sklir av :|

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut og handle julegaver[emoji4] så kan jeg ta det med ro når alle andre løper rundt om en mnds tid.

Red.: Hm, men fant jeg alt? Nei da... Men det er nattåpent i byen, så mye salg. Dyreste ble fra meg til meg :-D Ny vanntett vinterparkas og ei regnjakke. Jeg er lei av å bli blaut og kald! 

Endret av Kokospaniel
La til litt
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tekopp skrev:

om det er en "offentlig" film tror jeg du bare trenger å legge inn adressen så ordner forumet resten, funker med youtubefilmer hvertfall.

Jeg får ikke til å sette den offentlig en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Jødedo er nok ikke et ord, men jødedom er.. Selv om det virker fjollete at autocorrect ikke korrigerer til riktig ord, når den førstes korrigerer :P

Selvfølgelig... Har aldri tenkt på at det er dét ordet den prøver å korrigere til :icon_redface::lol: 

 

Jeg får fader ikke løsna de hersens sommerdekka, så må ty til verksted. Og i dag snør det, så måtte GÅ til barnehagen, og det er langt! Møtte Jehovas vitner på veien da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...