Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, Wednesday skrev:

Dette var grisedigg, hadde en diskusjon på fb tidligere i dag med en av "delerne" om at hun burde være kildekritisk. Plutselig hadde hun en troverdig kilde, nemlig en venninne. Jeg sa at venninner ikke kvalifiserer som troverdige kilder, men da ble det rabalder.

Så da postet jeg likesågreit denne artikkelen og skrev at hun burde ta en prat med "venninnen" sin, haha!
---
Nettopp søkt på to nye jobber, en i Nesbyen og en i Tromsø.... er ikke mye kresen på lokasjon nei, haha! :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Hahahaha, jeg har lett febrilsk etter bursdagsgaven til ei venninne som hun skal få til uka - om jeg finner den. Jeg trodde den lå i den ene eska med de mest prekære tingene. Jeg fant til slutt eska, og jeg fant gavepremien jeg skal gi på spesialen i helga - men jeg fant ikke bursdagsgaven hennes. Derimot, av alle utrolig lite prekære ting, så lå målestaven min i den eska.

Og nå tikket det inn SMS med spørsmål om å få låne målestaven på utstilling i helga :D

Jeg har lyst på is, jeg har is i fryseren, men finner fankern ikke bestikket... Jeg har en stekespade og to visper, duger det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Krutsi skrev:

@SFX du vet, du kunne jo ha merket eskene dine :aww: 

Jeg har så mange arveesker at jeg ga opp det prosjektet, det står allerede så mye rart på dem - noen av dem har vært med på tre flyttinger :D

Nåh skal jeg gi meg selv 30 minutter hvor jeg skal jobbe effektivt med ting, så får vi se om jeg finner noe belønning av noe slag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aslan skrev:

Men du er jo rar :aww: 

Haha er det en profesjonell uttalelse eller? :lol: 

8 minutter siden, HeleneFS skrev:

http://www.tyskerungen.com/

Dette er jeg i slekt med... "FØLL MED"!!!!

:no::blink:

@krutsi en kjenning av deg? Han drev hotellet på Kvikne før :P

Må nok være før min tid.. Ringer ingen bjeller.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier man til sånne spydige kommentarer på hundetrening som er skjult bak en liten latter? Odin var dritflink på trening i hele dag. Masse hunder og kaos og han hadde fult fokus på meg. Vi trente fot, og sitt og bli. Han var kjempe flink helt til instruktøren kaster en fuglevinge rett foran nesa hans. Da sier han noe sånt ala "Se der ja! Vakke så dressert alikevel nei. HAHHA" når Odin kaster seg etter den. 

Vi har ikke trent på så sterke forstyrrelser ennå vi. Han er da bare 5 måneder og det er vel vanskelig nok å sitte og bli når det svinser hunder som bryter sitten rundt om. :getlost: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
3 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Dersom for eksempel at det ikke har kommet nye innlegg i tråden siden jeg var her sist, men jeg vil inn og legge til noe, da må jeg gå til første side i tråden og lese for tusende gang at Line sier Shoot, og så trykke på siste side? Det finnes ikke noen snarvei da, sant?

Storebrand tilbyr fastrente i ti år på 2,99. Selv om flytende er 1,99 nå så er det fristende å binde. Det ville betydd at jeg aldri mer skal betale mer enn 3% rente, er ferdig med alt lån innen det har gått ti år. :ahappy:

For noen dager siden trykket jeg på navnet til tråden, og havnet plutselig på første side. Jeg ble skikkelig overrasket over at det plutselig hadde blitt 1.November jeg :aww: Tok noen minutter før jeg innså at 1.November faktisk har vært.. Herrejesus, det er snart desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kristina skrev:

Hva sier man til sånne spydige kommentarer på hundetrening som er skjult bak en liten latter? Odin var dritflink på trening i hele dag. Masse hunder og kaos og han hadde fult fokus på meg. Vi trente fot, og sitt og bli. Han var kjempe flink helt til instruktøren kaster en fuglevinge rett foran nesa hans. Da sier han noe sånt ala "Se der ja! Vakke så dressert alikevel nei. HAHHA" når Odin kaster seg etter den. 

Vi har ikke trent på så sterke forstyrrelser ennå vi. Han er da bare 5 måneder og det er vel vanskelig nok å sitte og bli når det svinser hunder som bryter sitten rundt om. :getlost: 

Da ser man stygt og oppgitt på vedkommende og ber denne personen skjerpe seg. Evt. "se til h... å drit i det der" eller noe lignende...

 

------------------

Hvor lenge må man vente på eksamensresultater, jeg er utålmodig! Ok, jeg vet sensuren er inntill 3uker, det er neste fredag igjen. Men jeg vil vite det NÅ. Eller helst samme dag som eksamen ble tatt :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kristina skrev:

Hva sier man til sånne spydige kommentarer på hundetrening som er skjult bak en liten latter? Odin var dritflink på trening i hele dag. Masse hunder og kaos og han hadde fult fokus på meg. Vi trente fot, og sitt og bli. Han var kjempe flink helt til instruktøren kaster en fuglevinge rett foran nesa hans. Da sier han noe sånt ala "Se der ja! Vakke så dressert alikevel nei. HAHHA" når Odin kaster seg etter den. 

Vi har ikke trent på så sterke forstyrrelser ennå vi. Han er da bare 5 måneder og det er vel vanskelig nok å sitte og bli når det svinser hunder som bryter sitten rundt om. :getlost: 

Man svarer tørt; "nei, du skjønne.. Vi har trent mest med levende fugl vi..." :aww: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snøfrost skrev:

Da ser man stygt og oppgitt på vedkommende og ber denne personen skjerpe seg. Evt. "se til h... å drit i det der" eller noe lignende...

 

------------------

Hvor lenge må man vente på eksamensresultater, jeg er utålmodig! Ok, jeg vet sensuren er inntill 3uker, det er neste fredag igjen. Men jeg vil vite det NÅ. Eller helst samme dag som eksamen ble tatt :P

 

Ja, skulle ønske jeg var litt mer rappkjefta :P

Jeg får alltid en følelse av hvor lang tid det vil ta etter å ha blitt kjent med foreleseren igjennom semesteret. Han ene gav oss svar samme dag som eksamen. Han satt til langt utpå natta og sendte meldinger til alle som  spurte :wub: Andre bruker fristen og litt til. Skikkelig tortur!

3 minutter siden, Krutsi skrev:

Man svarer tørt; "nei, du skjønne.. Vi har trent mest med levende fugl vi..." :aww: 

:lol:

 

En problemstilling til:

Kjøpe ny mobil eller reparere skjerm? Den knuste i dag. TYPISK! For den er nettopp betalt ned og jeg hadde skikkelig sett frem til lave mobilregninger.:lol: Reperasjon så jeg kostet 1200,- og da kunne de ikke garantere for vanntetthet etterpå (har sony z2). Kanskje det bare er like greit å kjøpe ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der hvitosten på tube er bare så innigranskauen sinnsykt god!!!! Hadde jeg ikke hatt så mye oppdragelse som jeg har, hadde jeg antakelig bare spist den rett fra tuben :aww:

Drikker jeg Chai-te - også jeg som nesten aldri drikker te liksom... Ja, også har vi vært på deilig  skogstur. Jeg ombestemte meg brått mht den sparkturen... noen luringer hadde visst funnet ut at det var lurt å strø.... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kristina skrev:

En problemstilling til:

Kjøpe ny mobil eller reparere skjerm? Den knuste i dag. TYPISK! For den er nettopp betalt ned og jeg hadde skikkelig sett frem til lave mobilregninger.:lol: Reperasjon så jeg kostet 1200,- og da kunne de ikke garantere for vanntetthet etterpå (har sony z2). Kanskje det bare er like greit å kjøpe ny?

z2 begynner å bli ganske gammel allerede, så jeg ville kjøpt ny telefon. Siden jeg jobber med slikt, så er det muligens selgeren i meg som snakker, så ta meg med en klype salt. Jeg kom akkurat hjem fra jobb og har ikke kommet meg helt i hjemme-modus enda :P

Men jeg hadde Motorola-kurs i dag, de er på vei tilbake til det norske markedet. Utifra det jeg har hørt i dag, så sitter jeg igjen med "Veldig bra, men billig" som inntrykk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vurdere å flytte dit. Pleier de å være vrang med å ha hund? Har hørt skrekkhistorier om at en plutslig kan bli hevet ut pga hund eller dyr.  Er det noen spesielle ting man må tenke på??  
    • Jeg bor i borettslag med hund  Var det noe spesielt du tenkte på?
    • Noen som har hatt, eller har hund i borettslag/sameie??    
    • At man ikke bør skaffe seg valp når man er student er en påstand helt uten hold, etter min mening. Det kommer helt an på hvert enkelt tilfelle. Det virker på meg som at dere har tatt alle de viktige faktorene i betraktning, og håper dere velger å gå for det, uavhengig av hva andre skulle ha og si om den saken!
    • Hei! Litt bakgrunnsinfo om oss: jeg og min kjæreste diskuterer når vi bør skaffe oss valp. Vi er begge i 20-årene og bor i ett hus på landet med gode utemuligheter og turmuligheter i skog og mark. Vi begge studerer over nett, og begge vil ha en fremtid med hjemmekontor da vi studerer programering og UX/UI developer. Vi har generelt stabil økonomi, og partneren min jobber ved siden av studiene i tillegg. Jeg får tileggsstipend fra lånekassen. Jeg mistet min far for nesten ett år siden og har vært i en tung periode veldig lenge, nå er jeg bedre og føler meg mye bedre da jeg kommer meg ut mer osv. Jeg har erfaring med hund fra før, men dette er første egne hund. Hos mine foreldre har jeg vokst opp med sibirsk husky, jeg har også hatt mange sommerjobber som hundepasser der "klientene" mine har vært hos meg flere uker om gangen. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en svart engelsk labrador, og har satt oss inn i hva det vil så å eie en slik rase. Jeg ønsker også å bruke hunden som hobby-hund og tenker å trene lydighet, og drive med dummy-trening. Jrg har godkjent jegerprøve og hadde vært utrolig gøy å utforske jakt videre også! Men når er det rett tidspunkt? Jeg personlig føler meg klar. Jeg er ikke glad i å reise, og trives best ute på sommeren i telt eller hengekøye. Studiene tillater meg å være hjemme med valpen, og å komme meg ut mer etterhvert som han / hun blir eldre. Vi har råd til forsikring, uforutsette veterinær utgifter osv. Jeg føler meg så, sæ klar, men har fått kritikk av andre (hovedsakelig familie) om at det ville vært dumt å skaffe seg valp nå da jeg er student...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...