Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Fikk ikke gjort riktig alt jeg planla i dag, men får ta fellestiden i morgen til hjelp. Kommer meg nemlig ikke inn på kommunens intranett hjemmefra, selv om jeg har TKA-maskin. Fikk jo den for å kunne gjøre en del saker hjemmefra, men ikke pokker om de får tilbake maskina av den grunn :lol: De finner vel en løsning på det tenker jeg :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

45 minutter siden, TrasselTrollet skrev:

Men då VAR det ju du, jag tror nämligen jag såg dig (BIR Briard, sant?) men blev superosäker och så är jag lite feg också så jag vågade liksom inte riktigt säga hej... Får säga hej här istället :wave:
Vi satt nästan intill BIR briarden nämligen, två trötta svenskar och en svart trefärgad aussie...

Jaaaa, det var nok jeg vet du :). Og da jeg leste her at du hadde fått cert og bim i dag, gikk det jo et lys opp for meg og jeg skjønte at det var DEG som stod ved siden av oss *ler*. Så "he hei" :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeutstyr-byttedag i regi av nkku i dag - genialt konsept! :D Fikk kvittet meg med en del utstyr jeg ikke bruker, og kom hjem med et dekken, tøybur, utstillingskobbel i rundflettet lær og noen leker. Etterpå ble det trening og tur. Fiiin dag! :D

Nå har jeg sett farmen og skal finne senga etterhvert. Den står sikkert på samme plass som i morrest. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Litt morsomt er det også at de som snakker så varmt om homeopati drar helst til en skikkelig lege når ungene virkelig er sjuke. Med mindre de er helt forskrudde da, men det er heldigvis straffbart å være så forskrudd.

Homeopati er jo driteffektivt på fordkjølelser og div virusinfeksjoner, det visste du vel :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, maysofie skrev:

Er det noen her som ser på NRK1? Den farginga kan ikke være godt for pelsen :blink:

De fleste bruker grønnsaksbaserte farger. Bruker dem i håret mitt selv og de er ikke noe krasse mot håret mitt, og har heller ikke skadet pelsen til katten når hun har dyppet poten i det. 

Her er en generell ingrediensliste for et populært merke:  Aqua (Pure), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl, Hydroxyethylmonium, Methosulfate (and) Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Citric Acid, Methylparaben. May contain: CI12251, CI12250, CI 12245, CI12719, Basic Violet 16, HC Blue 15, HC Yellow 2, CI42520, Basic Red 51, Basic Orange 31, HC Yellow 4, Basic Yellow 40, CI60730, CI61570, CI42536, CI42090, Basic Yellow 87, CI62045, CI16255, CI56059. [Ingredients correct as of 29th January 2014 and supplied in email format by manufacturer- it is advised to always check the label/tub prior to use incase of any changes or updates of the ingredients].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutta stjal V&H som sto til tining da vi var hos muttern og fattern på farsdagsmiddag, spist nesten ett kilo :P Jaja, må følge med henne i natt da. Hun har kanskje spist et kg tilsammen i hele sitt liv :P Spent på hvordan dette slår ut for den ellers så tandre magen hennes... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mistet burkameraten til Micro i dag, og Micro betyr virkelig alt for meg. For at vi ikke skulle ha fugl for alltid, og Micro begynner å dra på årene (hatt han siden jeg var liten faktisk) så vurderte vi å la han flytte. Halvveis i finnannonsen begynte jeg å hylgråte, kommer aldri til å klare å kvitte meg med han. Han er hjertebarnet mitt rett og slett. At en liten undulat kan bety så mye! Men nå har vi lagt en plan på at han flytter på soverommet (nå bor han i uthuset sammen med marsvina osv), kjøper et litt mindre bur enn det han har nå (fortsatt stort bur, men ikke et voilere slik han har nå) og lar han fly fritt på dagtid. Også får han få seg en kompis. Da har jeg mulighet til å håndtere han en del mer, så kanskje han blir håndtam igjen slik han var for en stund siden. 

Micro betyr skremmende mye for meg, han har vært med på mye rart. Flytting i fosterhjem, flytting i mitt første egne hjem og flytting i mitt andre egne hjem. Og mye av oppveksten min. :heart: Lille pippen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, ligget og hørt på vinden i over to timer. Nå ble jeg lei. Vært ute hos kaniner og hester en tur og sjekket at alt var bra der. Det var det. Og nå holder Milopusen på å døøøø på seg av kosemangel. :aww: Litt kakao og  hostesaft, så prøve å sove igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye hekken vår mistet et par busker i natt pga vestlandsstorm.... hva gjør man egentlig med nyplantet hekk og storm? vi vurderer å dekke med store steiner eller noe...

En uke igjen til innlevering av mine 2 siste studiekrav på dette studiet. Begge to er store og omfattende, men er heldigvis halvveis på de. Så denne uken må jeg få i boks alt slik at eksamenslesingen kan begynne for fullt!!! Jeg kjenner at jeg ikke er så gira på slike studiekrav som ikke har noenting med pensum å gjøre, for det hjelper meg jo ikke til eksamen akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kaffelukt..... er jeg da kaffetørst eller har noen nettopp trekt kaffe??? Tror jeg må gå og sjekke :aww: 

 

Det er forresten stress å oppdage på bussen at sonen er nede, hva skal jeg da gjøre mens jeg sitter der!!!!! :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Tror det nærmer seg utstilling jeg gitt! I natt drømte jeg nemlig at noen dopa ned Bizi like før det var vår tur. Hun lå i armene mine, og ble så slapp, og plutselig stakk det en svær nål med masse fjær på ut av skulderen hennes.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Malinka skrev:

Jeg kjenner kaffelukt..... er jeg da kaffetørst eller har noen nettopp trekt kaffe??? Tror jeg må gå og sjekke :aww: 

Da er dere langt heldigere enn det "fancy" nabobygget deres. Har går det i sølevann som skal være kaffi, fra automat. Har fått tak i presskanne og skikkelig kaffi som jeg har gjemt i skapet mitt. Må ha noe å våkne på om morraen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kokospaniel skrev:

Da er dere langt heldigere enn det "fancy" nabobygget deres. Har går det i sølevann som skal være kaffi, fra automat. Har fått tak i presskanne og skikkelig kaffi som jeg har gjemt i skapet mitt. Må ha noe å våkne på om morraen... 

Jeg har fått ansvar for å bestille ny kaffetrakter, så jeg må bare få sjekket litt hva de andre vil ha, men automat blir det ikke. Regner med at kravspeken her begynner med Moccamaster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Malinka skrev:

Jeg har fått ansvar for å bestille ny kaffetrakter, så jeg må bare få sjekket litt hva de andre vil ha, men automat blir det ikke. Regner med at kravspeken her begynner med Moccamaster. 

Moccamaster er jo eneste brukbare kaffetrakteren og da ?? :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...