Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

10 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg sluttet å gå uten bh en gang det sa KLASK! da jeg hoppet nedover en trapp.

You and me both! Det er bakdelen med å ha vært 25 kg større en gang i tiden. Gud som jeg savner puppene mine...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cattn skrev:

Hahaha du er så søt! HAR du seriøst aldri gått på butikken uten bh før? jeg gjør det stadig vekk! :P 

hmmmm, jeg vet ikke. Pleier å ta på meg bh faktisk, hvis jeg er skikkelig lat har jeg nok sportsbh på. Jeg føler jeg må ha noe der oppe så lenge jeg skal utenfor ytterdøren.... Men jeg HAR sikkert gjort det for noen år siden, kanskje..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HeleneFS skrev:

hmmmm, jeg vet ikke. Pleier å ta på meg bh faktisk, hvis jeg er skikkelig lat har jeg nok sportsbh på. Jeg føler jeg må ha noe der oppe så lenge jeg skal utenfor ytterdøren.... Men jeg HAR sikkert gjort det for noen år siden, kanskje..

Hehe.. Ofte så tar ikke jeg på meg bh om morgen om jeg bare skal være hjemme. Men kommer kanskje på det når jeg står på butikken fordi jeg brått ser at her var det kaldt gitt! :P:lol: 

5 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg regner med at det neppe kommer som noen overraskelse på dem som har veksla mer enn ett ord med meg, enten på nettet eller i virkeligheten, at her får puppene duve fritt stadig vekk. :punk:

Det er sååå deilig det! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, HeleneFS skrev:

Jeg gikk nettopp på butikken uten bh! Uten sports-bh t.o.m.!!! Jeg følte meg helt vill og gal :D

Feministen i meg skriker "kast alle bher!", men så har jeg jo en A-cup som tyngdekraften ikke får tak i, så jeg vet jo ikke hva jeg snakker om.

Også har jeg satt opp igjen hekken da! Håper den overlever neste storm...

Der er så deilig å gå uten BH! Jeg går mer uten enn med :P Feministen i meg skriker at eg kan gjøre hva f**n jeg vil, og at hvis folk ikke liker nipler så kan dem la vær så se på puppene mine :lol: Hilsen hun med (naturlig) D-cup som tyngdekraften ikke får tak i (enda) :P 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Eplefe skrev:

Kjenner hundene sin sjanse på skikkelig tur er ganske små akkurat nå. Har vondt overalt, har kastet opp tre ganger i dag og har skikkelig løs mage. 

God bedring! Blir imponert om du i det hele tatt kommer deg ut jeg. Har hatt spysyken en gang, og da følte jeg meg seriøst døende... Verste jeg har vært med på :|

hilsen hun med klippekort på lungebetennelser, med en så kraftig lungebetennelse at sykehuset ville legge meg inn "dette kan du faktisk dø av", så du har min dypeste medfølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Moccamaster er aldri feil. På en arbeidsplass er det viktig å ha en modell der kaffefilteret ikke kan åpnes og stenges. På den ene avdelingen har de en sånn modell, de har stadig oversvømmelser. På vår avdeling har vi idiotsikkert system, det trenger vi. :P

Hahaha, sånn burde vi hatt på jobb. Hos oss er den åpne/lukke knappen teipet fast i åpen posisjon! :lol:

 

......mangler det bare 4 middager i planleggingen for det neste 2 ukene, men hodet har tatt en liten kunstpause. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Elisabeth00 skrev:

God bedring! Blir imponert om du i det hele tatt kommer deg ut jeg. Har hatt spysyken en gang, og da følte jeg meg seriøst døende... Verste jeg har vært med på :|

hilsen hun med klippekort på lungebetennelser, med en så kraftig lungebetennelse at sykehuset ville legge meg inn "dette kan du faktisk dø av", så du har min dypeste medfølelse!

Takk! Fikk dem ut og på do og så laxer jeg litt på "ingen lek inne"-regelen så de ikke dør av kjedsomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte jeg er misunnelig, men jeg er det på dere som kan gå uten bh og se bra ut :)

Jeg er snart 40 og har vært feit mesteparten av livet, nå er jeg ikke like feit lenger. Så det meste henger mer enn det burde :icon_redface:

Det er usigelig deilig å komme hjem, ta på seg kosebukse og hive bh-en! Men jeg går ikke utenfor døra uten altså, og jeg kan bare drømme om lekre kjoler med åpen rygg og tynne stropper. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kaffemaskin på jobben og forbud ellers. Derfor putter vi den vi har på kontoret inni et skap hver gang vi får besøk fra høye herrer fra Tyskland :lol: 

Jeg klipte poden med kjøkkensaksa i går. Og kjøpte hårgele til han i dag for å dekke over det verste . Han er knallfornøyd da. "Jeg har aldri hatt så kult hår før!" :lol:  jepp jepp... Jeg burde ikke bli frisør ...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeleneFS skrev:

Jeg gikk nettopp på butikken uten bh! Uten sports-bh t.o.m.!!! Jeg følte meg helt vill og gal :D

Feministen i meg skriker "kast alle bher!", men så har jeg jo en A-cup som tyngdekraften ikke får tak i, så jeg vet jo ikke hva jeg snakker om.

Haha, I wish! Men med litt store bryst fra før (ikke verre enn at jeg kunne klare meg litt uten bh) som nå har blitt ekstremt tilstedeværende veldig ømme gravidpupper er det bare å glemme :lol: For å si det sånn, på dårlige dager gjør det vondt å skifte liggestilling i senga :teehe: BHen må på! Men det er bare sportsbh som fungerer, det skal sies :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pixie skrev:

Det er ikke så ofte jeg er misunnelig, men jeg er det på dere som kan gå uten bh og se bra ut :)

Jeg er snart 40 og har vært feit mesteparten av livet, nå er jeg ikke like feit lenger. Så det meste henger mer enn det burde :icon_redface:

Det er usigelig deilig å komme hjem, ta på seg kosebukse og hive bh-en! Men jeg går ikke utenfor døra uten altså, og jeg kan bare drømme om lekre kjoler med åpen rygg og tynne stropper. 

Jeg har overhode ikke fine pupper når jeg går uten BH.. Med mindre jeg fryser veldig, da er de kule runde.. Men ellers er de spiss og rar :P Hehehehehehe! 
Men en college genser eller slik ordner det meste så man ikke ser direkte at jeg går uten BH! :D :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeleneFS skrev:

Jeg gikk nettopp på butikken uten bh! Uten sports-bh t.o.m.!!! Jeg følte meg helt vill og gal :D

Feministen i meg skriker "kast alle bher!", men så har jeg jo en A-cup som tyngdekraften ikke får tak i, så jeg vet jo ikke hva jeg snakker om.

Også har jeg satt opp igjen hekken da! Håper den overlever neste storm...

Når du skriver "satt opp hekken"...Er dette en metafor?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg sluttet å gå uten bh en gang det sa KLASK! da jeg hoppet nedover en trapp.

:lol: 

1 time siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg regner med at det neppe kommer som noen overraskelse på dem som har veksla mer enn ett ord med meg, enten på nettet eller i virkeligheten, at her får puppene duve fritt stadig vekk. :punk:

Her er det stadig "släpp fångarna loss, det är vår"... :punk:

https://www.youtube.com/watch?v=2WKoEzxd9zQ

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

Det er ikke så ofte jeg er misunnelig, men jeg er det på dere som kan gå uten bh og se bra ut :)

Jeg er snart 40 og har vært feit mesteparten av livet, nå er jeg ikke like feit lenger. Så det meste henger mer enn det burde :icon_redface:

Dette kan jeg helt klart relatere til. Ikke den morsomste effekten av vekttap. Men det blåser jeg i, for jeg liker resten av kroppen mye bedre :)

Den gikk dessverre en del opp igjen når jeg plutselig fikk matlager i hus for et år siden, men nå skal den ned igjen!

Går uten BH hjemme da, mye. Men føler meg lite påkledd om jeg går uten ute, og synes ikke det ser så bra ut heller på meg. Da går jeg heller uten truse ;)

 

Leser kjemi, igjen. En test til fredag allerede. Antar i et sted mellom 3 og 6 kapitler (får det svaret på torsdag) så jeg har nok å lese på for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...