Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

6 minutter siden, BareLinn skrev:

Noen som vet om en BRA atferdsterapeut på Østlandsområdet? Send meg gjerne en PM med info!

Bergen kan også vurderes! 

Nina Haaland. :) Holder til i Øvre Eiker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så sen idag kjenner jeg.

Pigg var dårlig i natt, kastet opp i nesten en og en halv time. Vrengte magen så godt han kunne stakkars liten. Var skikkelig kvalm mellom han kastet opp også. Uvisst hvorfor han kastet opp, men tydeligvis noe som ikke var greit i magen. Idag morges var han i fin form igjen. Litt ekkelt at han er sånn når jeg har satt ham igjen hos moren min idag, men han var jo i bra form igjen idag heldigvis.

Ellers har jeg shoppet litt og fått pakket det meste. Glemt å kjøpe shampoo og balsam og nye bomullspads - jaja de har butikker i Italia også. Oppmøte på Gardermoen grisetidlig imorgen tidlig for avreise til Roma med klassen min. Gleder meg og håper jeg ikke mister noen unger i Italia - underlig nok blir folk opprørte om man setter igjen ungene deres i ytlandet ;) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Nå nærmer det seg virkelig at jeg er ferdig med eksamensoppgaven min.

Litt finpuss i morgen, så får veileder se den neste uke, og vips, så er det snart innlevering.

Og jeg får et liv igjen. Det skal bli fint!

Noen la igjen en oppskrift på cookies på jobb i dag. De var gode, så det var jo dårlig gjort, da må jo jeg lage dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Wednesday skrev:

Har notert så mye mens jeg har lest til prøver siste uka, at høyrehånda har blitt kjempevond! Kan man skrive på seg senebetennelse?

Ja ... Hver eksamensperiode ...

Hei folkens! Her ligger hundene strødd, søsteren dusjer, mannen er på villsvinjakt i polen, maten er i kjøleskapet og huset er vasket. Det er jo en grei oppskrift på en OK lørdagskveld!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aya skrev:

Ja ... Hver eksamensperiode ...

Hei folkens! Her ligger hundene strødd, søsteren dusjer, mannen er på villsvinjakt i polen, maten er i kjøleskapet og huset er vasket. Det er jo en grei oppskrift på en OK lørdagskveld!

Ooooh, masse å se fram til :lol:

Villsvin... Namnam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Har notert så mye mens jeg har lest til prøver siste uka, at høyrehånda har blitt kjempevond! Kan man skrive på seg senebetennelse?

Bytt på hvilke penner du bruker, skift på grepene på pennene og ikke minst vinklene i håndleddet.. Pass på at du ikke skriver for hardt og at armen skal være løs og ledig når du skriver, med god støtte under hele hånden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Har notert så mye mens jeg har lest til prøver siste uka, at høyrehånda har blitt kjempevond! Kan man skrive på seg senebetennelse?

Fikk kronisk senebetennelse på vgs. Fysioterapeuten min lærte meg å skrive på en annen måte som belaster litt andre muskler. Putt pennen mellom pekefingeren og langefingeren istedet for pekefinger og tommel. Hjalp meg masse faktisk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Krutsi skrev:

Bytt på hvilke penner du bruker, skift på grepene på pennene og ikke minst vinklene i håndleddet.. Pass på at du ikke skriver for hardt og at armen skal være løs og ledig når du skriver, med god støtte under hele hånden.. 

Gjorde alt dette når jeg kjente det begynte å bli vondt, men da var det kanskje for sent :) Neste gang! :lol: 

34 minutter siden, Aya skrev:

Har du smakt? ER det godt? Jeg synes ikke det høres så godt ut, nemlig ... 

Ja! Kjempegodt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææææ, chromecast'n min har klikka, og nekter å koble seg til nettet igjen.. Når man ikke har tvkanaler så blir man liksom litt avhengig av netflix da. Syns den kunne finni en annen dag å krangle på enn lørdagskvelden da.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jeas_89 skrev:

Ææææææ, chromecast'n min har klikka, og nekter å koble seg til nettet igjen.. Når man ikke har tvkanaler så blir man liksom litt avhengig av netflix da. Syns den kunne finni en annen dag å krangle på enn lørdagskvelden da.. :(

Ta strømmen på chromecasten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Ta strømmen på chromecasten. :)

Har prøvd.  :/ Har restarta nettet, restarta chromecast'n, men når jeg da skal konfigurere den på nytt så finner den ikke nettet mitt.. Skulle ønske jeg var litt mindre teknisk utviklingshemmet, for det kan da ikke være såååå vanskelig.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måttet vise legitimasjon for mye rart de siste årene, blandt annet for å få kjøpe både paracet og fyrstikker, men jeg synes det tok kaka når jeg i dag måtte vise legitimasjon for å få kjøpe en Flax julekalender :huh:

Jeg er 27...

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på flasken med øl jeg har i kjøleskapet. Men magen min er helt full, så det er ikke plass til mer. :( Det er fælt å være meg.

 

Eller, egentlig ikke. Jeg fikk hvitvin og reker hos mamma og pappa, sammen med et vennepar som er i slekt med pappa. Og så kunne jeg dra hjem til meg selv etterpå. Jeg tror jeg alltid kommer til å være overrasket over hvor deilig det er, det å ha noe uten annen slekt eller kollektivkamerater eller noe, bare å være seg selv. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...