Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

7 minutter siden, Snoffe skrev:

Tror familien min har vært med på å holde de tallene oppe hos dere:P De bruker den bare hjemme da :) 

Har masse faste folk som er innom etter kaffebønner og etter at de har kjøpt aeropress. Da tar man liksom steget over i hobbyist! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Akkurat nå burde jeg egentlig gå ut og rydde på låven, før treningsbesøket kommer, men lufta gikk litt ut av meg. Satser på at hun sier fra når hun kjører hjemmefra, da har jeg 20 minutter på meg til å "panikkrydde". :P Kommer hun uten å si fra ca når først så får hun hjelpe til med rydding. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og takket være BH-snakket her nå, kom jeg på at jeg burde hatt meg noen nye BH'er, og har plutselig både BH'er og truser på vei i posten snart :D. Jeg innså i helgen at de BH'ene jeg har begynner å synge på siste verset.... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kaja skrev:

Man vet elva tar mange liv, men det er ekstra hardt når det er noen man kjenner. 

Hvil i fred <3

:hug::hug: 

 

Tok med hunder,  mann og barn til elveparken så barnet fikk klatret og hundene miljøtrent litt.  

Toddy synes plutselig det er morsomt å trene han! Jobbe for godis har han ikke skjønt veldig mye av tidligere , men nå er han supergira!  Halen går og han hopper med hele langbente seg når han får ros :lol: 

Jeg digger virkelig den bikkja :wub: 

Han begynner snart å nå Lokenivå i hjerterota mi..

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skuffa! Kjøpte cover med tastatur (Logitec) til padda mi for tre uker siden, fikk det ikke til å kommunisere med padda, leverte det inn, ventet et par uker på nytt, fikk det i dag, fremdeles ingen kommunikasjon. Altså er det enten noen innstillinger som ikke står som de skal (ja, bluetoothen er skrudd på) eller så er det noe galt med padda. Veldig dumt, det er klønete å skrive på den uten tastatur, og jeg må skrive mye på møter! :pinch:

Og så har jeg drept min første mus! Giljotinmusefelle + camembert gjorde susen. De klarte faktisk å lirke rosiner ut av fella uten at den klappet sammen, men en litt klissete fransk ost ble for vanskelig. Den var ganske stor! Absolutt ikke rottestor, men jeg trodde mus var mindre.

n010.gif 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også uten BH hjemme, konstant! Føler meg mer naturlig uten.

 

1 time siden, Tommy skrev:

Når du skriver "satt opp hekken"...Er dette en metafor?

Hahahahahaha!!!! "etter stormen".... jøsses, skal tro hva den der har vært igjennom!!!

:lol::lol::lol:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MarieR skrev:

Akkurat nå lurer jeg på om middagen skal bestå av paracet eller om jeg skal krøke meg opp fra sofaen og lage noe mer fornuftig. Eier ikke matlyst, men noe bør jeg kanskje spise. Enn at man kan bli så slått og ut slapp av forkjølelse...

Du har min fulle sympati. Jeg puster som en blåhval enda etter å ha gått rundt gamlehuset med hundene. 200 meter, om vi legger godvilje til og opp trappa etterpå da :lol:  Helt kake...  Jeg har matlyst da, men ingenting smaker noe så det er litt bortkasta. :aww:  God bedring! 

 

Lillemor er skikkelig pjusk hun og så blir en rolig kveld her. Hun sov dårlig i natt hun og, så håper vi sover som steiner alle tre i natt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammenssoniser! 

Hvordan er Lamgumveien nå? I riktig gamle dager ( dvs 10 år + siden) kunne man være helt ensom for seg selv hele strekningen til Mjøndalen og tilbake igjen.  Er det mer trafikk der nå? Det er ikke skiløyper der om vinteren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

... og takket være BH-snakket her nå, kom jeg på at jeg burde hatt meg noen nye BH'er, og har plutselig både BH'er og truser på vei i posten snart :D. Jeg innså i helgen at de BH'ene jeg har begynner å synge på siste verset.... 

*skrive på USA listen min over shopping* (mental liste *ler* )

1 time siden, Sona skrev:

Syns den var stilig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Raksha skrev:

Du har min fulle sympati. Jeg puster som en blåhval enda etter å ha gått rundt gamlehuset med hundene. 200 meter, om vi legger godvilje til og opp trappa etterpå da :lol:  Helt kake...  Jeg har matlyst da, men ingenting smaker noe så det er litt bortkasta. :aww:  God bedring! 

 

Lillemor er skikkelig pjusk hun og så blir en rolig kveld her. Hun sov dårlig i natt hun og, så håper vi sover som steiner alle tre i natt. 

 

God bedring til dere også, håper vi er i bedre form alle sammen i morgen (det er jo lov å håpe) :D

Middag utgår, men en kopp te hørtes ikke så dumt ut...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å gå i bakken av andre ting enn smerte og smertestillende, hadde en hvit resept og damen opplyser om at den koster 16000 kr å få antibiotika :o
Ringte riksen og de hadde ingen piller igjen (for jeg fikk vist de fem siste i helga :P ), og de ringte rundt og ordnet så jeg får dratt på ullevål og hentet piller nå, samt en BLÅ resept på mer piller :blink: Helt vilt hva de kostet, og jeg er veldig glad at sykehuset fikk ordnet opp i så jeg fikk de :ahappy: frikort og blå resept osv! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anette skrev:

Holdt på å gå i bakken av andre ting enn smerte og smertestillende, hadde en hvit resept og damen opplyser om at den koster 16000 kr å få antibiotika :o
Ringte riksen og de hadde ingen piller igjen (for jeg fikk vist de fem siste i helga :P ), og de ringte rundt og ordnet så jeg får dratt på ullevål og hentet piller nå, samt en BLÅ resept på mer piller :blink: Helt vilt hva de kostet, og jeg er veldig glad at sykehuset fikk ordnet opp i så jeg fikk de :ahappy: frikort og blå resept osv! 

Helt sprøtt, eller, det sier noe om hvor bortskjemte vi er som har så gode ordninger at vi sjelden står i situasjoner der vi ikke har RÅD til medisiner. (syns det var dyrt nok med kvalmestillende til rundt 1000kr mnd jeg, 16000 er jo helt villt)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...