Raksha Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Bonden har leggebarntjeneste i dag. Mor leser, nemlig Lest et kapittel og må ha litt pause. Men går ganske radigt dette, snart ferdig med ene boka, og den har jeg knapt åpnet tidligere (ironisk nok den som er mest interessant ) de to andre er litt større men der har jeg lest mer underveis. 1
rosinbolle Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Tusen takk for gode tips, folkens! Jeg skal definitivt kikke nærmere på det! Foreldre og svigerforeldre kan få noe spiselig eller lignende. Noe som er litt spesielt på noe vis. Mulig at mine foreldre skal få noe sporty, for de er sånne friskuser som er på hytta og går i fjellet hver helg... Og så var det alle søsknene våre. De er det mange av. Sukk... Litt vanskelig, men egentlig koselig. :)
mokken Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 ....gikk mannen å la seg. Er visst hardt med julebordfestligheter når man har passert 40 5
Pippin&Symra Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Lese sakspapirer eller se en Sherlock Holmesfilm på Max tro?
Wednesday Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Hvordan konverterer man et word-dokument til .pdf? Gratis, helst...
Ingvild Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Akkurat nå, Wednesday skrev: Hvordan konverterer man et word-dokument til .pdf? Gratis, helst... "Lagre som" og velg PDF som filformat. evt skriv ut og velg Adobe PDF som skriver.
Aslan Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 30 minutter siden, Line skrev: Og der leste jeg eggleder, og lurte brått på om du hadde planer om reproduksjon @Siri er velkommen i preggers-gjengen i babytråden, vi begynner å bli endel 11 minutter siden, Wednesday skrev: Hvordan konverterer man et word-dokument til .pdf? Gratis, helst... PC eller mac? Om du har ny nok word er det bare å velge lagre som også velge .pdf. Mac tror jeg man alltid kan det på. Jeg måtte på jobb-pcen for å få gjort det når jeg holdt på med det. Fins egne programmer man kan laste det ned, men aner ikke om noen bra, trengte det ikke selv.
Wednesday Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 22 minutter siden, Ingvild skrev: Nei, kommer ikke opp noe slikt... 9 minutter siden, Aslan skrev: PC eller mac? Om du har ny nok word er det bare å velge lagre som også velge .pdf. Mac tror jeg man alltid kan det på. Jeg måtte på jobb-pcen for å få gjort det når jeg holdt på med det. Fins egne programmer man kan laste det ned, men aner ikke om noen bra, trengte det ikke selv. PC. Hvor ny? Jeg finner ikke noe alternativ om det...
Wednesday Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Ha! Fikk til! Ikke sånn dere sa da :P 4
Guest lijenta Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 2 minutter siden, Wednesday skrev: Nei, kommer ikke opp noe slikt... PC. Hvor ny? Jeg finner ikke noe alternativ om det... Word 2013 er det du trenger
Siri Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 33 minutter siden, Aslan skrev: @Siri er velkommen i preggers-gjengen i babytråden, vi begynner å bli endel Jeg kommer jo til å bli en sensasjon!!! Jeg har ikke sett noe til Jesus da, ennå, men hvem vet hva som vil foregå her inne i de dype skoger etter hvert - bare jeg får en ny eggleder liksom 8
Lillekrapyl Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Bestilt meg gule gardiner. Gult er kult, så det så
Aslan Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Sitter og sipper til Harry Potter Var så inne i det at jeg glemte at vi så på TVNorge og ikke blurayene våre, så skvatt når det plutselig var reklame
Teserere Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 55 minutter siden, Pippin&Symra skrev: E, skjer med quote a? Rolig dag på jobb, og venninna mi kom og hentet hundene og til dem med på tur et par timer! Supersnilt! 55 minutter siden, Pippin&Symra skrev: Lese sakspapirer eller se en Sherlock Holmesfilm på Max tro? Film helt klart! 1
Raksha Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Lest ut boka, da kan man gi seg for kvelden. Klarer ikke helt å konsentrere meg med Bonden som hoster og nyser om hverandre vedsidenav meg uansett Kan ikke akkurat jage han ut liksom.
Tekopp Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Morsom greie angående årets julegaver, til et par i familien har jeg kjøpt gospel cd til henne (overskuddet støtter veldedig arbeid), og ateist-vitenskapsbok til han Om noen har gode gaveideer til søsken i starten av 20 årene hadde det vært supert. Både bror og søster for å gjøre det enkelt.
Kokospaniel Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 @Tekopp gavekort på Billettservice hvis de liker konserter. Kokebøker, siste Pondusboka, diverse brettspill...
xxx12345 Skrevet 21. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2015 Jeg vet at bernerklubben har det, men er det noen flere raseklubber som har minimum antall styremøter pr år fastsatt i vedtektene?
Sbtlita Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 500 kr for eierskifte i NKK Men vel verdt det ♡ Gleder meg bare til Januar nå Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk 1
BareLinn Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Ikke spesielt fotogen av meg.. men dette bilde.. Dette er hverdagen, livet, livsstilen min, og mitt absolutte alt 17
Lola Pagola Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Visste hva coffin birth var, men da buzzfeed skrev om det måtte dumme meg google bilder. Nightmare fuel!
maysofie Skrevet 22. November 2015 Rapporter Skrevet 22. November 2015 Keo hadde akkurat et realt anfall av innovernysing. Er det overhode noen måter å stilne slikt på? Han kommer og setter seg for at jeg skal stryke han på brystkassa, da roer hele han seg ned, men det kan likevell fortsette.
Stine Skrevet 22. November 2015 Rapporter Skrevet 22. November 2015 Gått overraskende bra inatt! Ingen overstadig berusede julebordgjester som spyr vilt om seg 3
Mud Skrevet 22. November 2015 Rapporter Skrevet 22. November 2015 Poden sov "lenge" i dag. Kroppen ble helt i ulage av det Etterpå får vi besøk av nevøen min på 9, han skal være med på geologisk ekspedisjon. A har " bakt" brownies ( Toro) , så det blir bra
Stine Skrevet 22. November 2015 Rapporter Skrevet 22. November 2015 Klokken bli 8! Jeg er trøtt og kald... Sitter i en knall rosa stormberg fleece og hutrer, hjalp ikke med varm kaffe heller.
Recommended Posts