Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Symra sin oppdretter setter svensk beardisoppdretter med rasistiske utsagn grundig på plass på FB. Tror jeg kjøper valp fra henne neste gang også jeg. (Det hjelper jo også at hun har kjempefine hunder). 

Jeg så et bilde i går hvor det stod "Det finnes en app for å fortelle hvilke av vennene dine som er rasister - den heter Facebook" eller noe sånt. Ganske treffende :P . 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

12 minutter siden, Krutsi skrev:

Spise de selv? 

Ellers vet jeg om en "trengende" gravid dame i Trøndelag som garantert hadde koset seg med de posene :aww::lol: 

Du deler vel med nabobygdingen :teehe: 

2 minutter siden, Line skrev:

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg her :lol: 

Må henge mer i barne- og babytrå'n vøtt, det er der avsløringene kommer først :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aslan skrev:

Du deler vel med nabobygdingen :teehe: 

Må henge mer i barne- og babytrå'n vøtt, det er der avsløringene kommer først :lol: 

Hahaha selvfølgelig! Vi kan ha fråtseparty :P så kan gubbene våre sitte der og spise middagene sine :lol: 

5 minutter siden, Line skrev:

Hadde det vært valpetråd så hadde jeg nok kikket innom :P 

Hehe jeg kan i alle fall garantere at det kommer ikke en nyhet om at jeg har kjøpt meg ny hund det neste året.. DER går grensen, til og med hos meg :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mud skrev:

Apropos sko. 

Jeg har små bein. Jeg trenger nye vintersko.  Er det innafor å kjøpe barnesko?  *plystre* Med borrelås? :P 

Da slipper jeg unna med typ 800 kr...

Helt innafor! Alt jeg har av vintersko er barnesko i størrelse 36-37 :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SiriVeldig søte :wub: 

 

Laster ned japan foto sitt fotobok program, kanskje en liten fotobok med bilder av eneste barnebarn er fint å gi til svigermor i 70årsdag :ahappy:  Rekker det om jeg bestiller i kveld eller i morgen.  

Venter på at lillemor skal sovne, hører bøkene roper nede :aww: Fått lest 20 min i dag. Det er ikke noe å rope hurra for. 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut av ting angående medisin jeg kan bruke. Men da må jeg gjerne importere. Er det noe lignende i England som felleskatalogen i Norge og hva heter den? Håper det er noen som vet

 

I dag startet dagen dritt og jeg fikk ikke gjort det jeg kunne gjøre heller men fikk i ihvertfall bedre humør i ei jeg ikke kjenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lijenta skrev:

Jeg har funnet ut av ting angående medisin jeg kan bruke. Men da må jeg gjerne importere. Er det noe lignende i England som felleskatalogen i Norge og hva heter den? Håper det er noen som vet

 

I dag startet dagen dritt og jeg fikk ikke gjort det jeg kunne gjøre heller men fikk i ihvertfall bedre humør i ei jeg ikke kjenner

Man kan vel ikke som privatperson importere medisiner som er reseptbelagte inn til Norge tror jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Hahaha selvfølgelig! Vi kan ha fråtseparty :P så kan gubbene våre sitte der og spise middagene sine :lol: 

 

Lett! Jeg skjønner ikke alt dette med middagsmas. Jeg er happy med gulrøtter til middag og vil helst ha det :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nemi skrev:

Man kan vel ikke som privatperson importere medisiner som er reseptbelagte inn til Norge tror jeg? 

Nei men jeg har så sært at jeg kan gå til legen med plagene og si den medisinen kan jeg ikke ha på norsk men den engelske og da setter legen i gang import systemet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Perfect Image skrev:

Jeg følger https://www.facebook.com/OperasjonAskeladd/?fref=nf og jeg vet hva jeg er mest redd for av terror og ekstremist "naboen"..... Jeg kan virkelig ikke fatte og forstå hva som foregår oppe i hodet til folk.

Jeg mister totalt troen på demokratiet og menneskeheten jeg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aslan skrev:

Lett! Jeg skjønner ikke alt dette med middagsmas. Jeg er happy med gulrøtter til middag og vil helst ha det :lol: 

Jeg er litt schizo når det gjelder middag.. For jeg vil ha, men ingenting frister eller er godt :lol: 

grønnsaker er beste :p

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. :wub: Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i baksetet og spise pommes frites med oss, fremfor å ligge i buret :P 
12249688_10156192904295109_7884360326148

 

Og her i sitt rette element :lol::P Jeg har ledd alt for mye av dette bildet i dag.. :icon_redface:

12249786_10156263971085500_1726321219902

 

  • Like 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Fikk melding på Facebook av dyreapoteket, som lurte på om jeg er fornøyd med MSM og grønnleppemusling. Det er jo umulig å si egentlig, nå har han brukt det i to år, og jeg aner ikke om det har noen som helst effekt. Hun foreslo å kutte det ut en periode for å se, og det blir isåfall om en uke, for da er det tomt

Men, jeg vet ikke helt jeg, tenk om det har en smertelindrende effekt. Han får jo ikke noe annet, bortsett fra Omega-3, og metacam ved behov, som jeg er i tvil om virker.

Har egentlig MSM noen effekt på store knusningsskader i menisken, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frida og fuglehundene skrev:

Da er jeg ferdig med å male. Fargen ble litt mer kongeblåish enn jeg hadde tenkt, jeg ville ha den enda mer gråblå, men neste hakk i retning grå på fargeskalaen ble liksom for grå og for lite blå. Nei, nå er den på veggen så da får den være der. Det var helt hvitt før jeg begynte å male.

Planen er gardiner med blåfarger i, det avlange bildet skal bort og erstattes med mange små rammer eller hyller i knæsje farger (gul, rosa, blå, turkis, gull/bronse) for å få enda mere farger og få litt mer helhet i det. Telysholderne er i de samme fargene, og det går igjen på putene i sofaen. Hodeskalleputentrekkene *puste* skal nok byttes ut i noen andre hodeskallepuetrekk med litt farger i :) Og til slutt vil jeg ha en kul lampe over stuebordet i litt industrilook, og i bronsefarge, og gjerne en på veggen også :)

Her er det bilder, @mokken :)

 

22587821913_86050f5e98_z.jpg.bddf870d0d7

22846899229_1acf3b40bb_z.jpg.e69a076f3f0

22820728707_ff232e3e76_z.jpg.05afe22066a

Kjempefin farge! :D

 

......begynner jeg endelig å få varmen I meg etter innetrening. Hall + minusgrader = fryseboks!  :brr:

Bare 4 ekv på trening i dag da så vi fikk gjort endel. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...