Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Sånn, da har jeg gjort noe jeg har glemt noe. Fylt ut donorkort. Jeg hadde i lommeboken før, og snakket med min mamma. Men nå har jeg fylt ut elektronisk og sendt sms til min bror. Så er det gjort liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cavalierflat skrev: Åpen dag på hundetjenesten i dag. Fikk klina med Nando (flat) og tatt bilde med han kjekke her:

 

80df488524bb6e6b5cdf4fde22334bc8.jpg

 

Litt fornøyd [emoji38]

 

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

 

 

veldig random... men er du fornøyd med de skoene? Jeg har nettopp bestilt dem og er veldig håpefull [emoji4]

 

 

Jeg og Flink har vært på jakthundtrening i hele dag og hun har vært eksemplarisk i (nesten) hele dag.... haha, hun startet med å støkke to bekkasiner med en gang hun ble sluppet på første sleppet og da var det litt mye å forholde seg til syns hun, så da kom hun tuslende til mor... men bortsett fra det, så er hun en brukandes jakthund tror jeg :)

Jeg har bare gått to fjellturer med dem og en del i går, men så langt er jeg veldig fornøyd :)

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anette skrev:

Kald.. Kald... Kald..... :brr: sovnet med varmelaken på jeg emoji14.png alt utenom min seng er veldig kaldt.

 

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

 

 

Hadde døren åpen inn til soverommet i natt. Problemet er st valpen våknet kl 7 og måtte på do. Jeg våknet ikke. Så hun har gått ned trappen, stått på døren, ingen har sluppet henne ut så det var bare til å tisse og bæsje da. Lat eier :P våknet når hun kom opp trappen veldig glad for at hun var ferdig med slike ting. Da blir man så lykkelig at man må ule opp trappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

'CUcHZNCUsAQ4fNM.jpg:large

*fnis*

Den der tok til og med jeg :lol::aww: 

Ser jeg på en flott soloppgang og tror det kan bli nok en fin dag. Bare synd jeg må sitte inne på kontoret mitt da... Willy fikk damebesøk i går, og dama synets den tilkomne var riktig snasen - det var åpenbart gjensidig :D. Litt tidlig ennå (bare på 8. dag av løpetida), men om et par dager tenker jeg nok det kan bli litt action. Besøket ble forøvrig behørig intervjuet før hun fikk komme ombord i båten fra Danmark til Norge - de skulle vite både hvor hun skulle, hva hun skulle og hvor lenge hun skulle være i Norge. Hun så nok veldig ut som en terrorist :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg litt på hvor lenge Pulien har løpt. Forrige gang var det blodbad fra første dag,  denne gangen måtte man grave seg langt inn for å sjekke ståa. 

Hun har vært muggen mot Toddy i over en uke, så hun har blitt sjekket med papir jevnlig,  men det var åpenbart ikke en god nok sjekk. 

Huskyen blir plassert hos søster etter jobb,  vi har bare stengt de i hver sin del av huset i dag ...

Ask er fortvilet og skjønner ikke problemet med puskyvalper :aww: 

Ungene til søs jubler :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min, som er professor og underviser på NTNU innenfor noe celle bla bla bla, er studieveileder for flere masterstudenter osv, ble faktisk veldig imponert over bacheloroppgaven min :D 

den var vist bedre enn mange masteroppgaver hun hadde lest også.. 

 

Den lever jeg lenge på, kjenner jeg :aww: 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått litt større stilling frem til august i første omgang mens vi avventer hva som skjer med en som har vært sykemeldt lenge. :ahappy:  Da blir kontoen glad og skuldrene kan senkes litt etter at det dukket opp en kjedelig regning vi ikke hadde tatt høyde for. 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Klematis skrev:

Fikk melding på Facebook av dyreapoteket, som lurte på om jeg er fornøyd med MSM og grønnleppemusling. Det er jo umulig å si egentlig, nå har han brukt det i to år, og jeg aner ikke om det har noen som helst effekt. Hun foreslo å kutte det ut en periode for å se, og det blir isåfall om en uke, for da er det tomt

Men, jeg vet ikke helt jeg, tenk om det har en smertelindrende effekt. Han får jo ikke noe annet, bortsett fra Omega-3, og metacam ved behov, som jeg er i tvil om virker.

Har egentlig MSM noen effekt på store knusningsskader i menisken, tro?

Vi har et opphold i grønnleppemusling nå (plutselig tomt gitt, og jeg har glemt å bestille :P ) merker ikke noe forskjell her, men så har ingen av de vist noe særlig med vondter heller da. Gir bare forebyggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Veldig smart husky! 

Ja, han har jo vært stengt inne på et rom med løpetispe noen ganger sannsynligvis :lol: 

Men jeg hadde faktisk regne med ørlite grann mer reaksjon fra han.  Når tispa 2 hytter bortenfor hadde løpetid hadde han pipi og ult hele natta iflg søs. Han har egentlig holdt seg unna Nico, hun har jo vært så sur :lol: 

Det kan forklare at han har vært mye løs i magen da. Selv om han virker upåvirket ellers. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...