Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

16 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har ikke knær til sånn på-huk-sitting og denslags. :P Jeg veksler mellom å stå og sitte på en høy barkrakk ved trimmebordet, det fungerer bra. Men altså litt tiltak å dra med seg hunden opp og stå der et par timer på en fredagskveld. 

Men da setter du trimmebordet i stua vøtt - så kan du følge med på TV og samtidig børste hunder :D. Jeg tar ikke høyde for at andre personer kanskje ikke synes at et stellebord i stua passer seg helt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

12 timer siden, Siri skrev:

Høhhh? Har jeg aldri hørt om, så om du finner ut noe så må du gjerne videreformidle :aww: 

Hvis jeg hører noe, skal jeg dele med det med deg jeg :ahappy: 

12 timer siden, Siri skrev:

Ja, men du vet, skomakerens barn osv... :aww:. 

Ja, det er det vøtt..

12 timer siden, Siri skrev:

Joa, det går nok sikkert, men det ser kanskje litt patetisk ut med ei kjerring som har akedag for seg selv midt uti granskauen :lol: 
Også bare kler man seg skikkelig godt så fryser man ikke så fælt vet du :D 

Det er ikke så patetisk om det er mange kjerringer kanskje? 

Problemet er at jeg alltid fryser, nesten uavhengig av hva jeg har på meg :P

10 timer siden, JeanetteH skrev:

Problemet "vårt" er jo de sykdommene som ikke registreres noen sted, dermed er det endel skandinaviere som pynter på sannheten. Ting som EP, rygg, hjerte, sosiale problemer o.l. Langt mer alvorlig og kan kostes under teppet. :hmm:  Heldigvis gjør sosialemedier det på mange måter lettere å gjennomskue da man alltid kan "finn" eier av en hund som man hører ett rykte som oppdretter ikke vil svare på. Jeg har gjort det ett par ganger og bla funnet ut at en hund ble ikke påkjørt som ung, men halle alvorlig allergi og fordøyelse problemer. 

Ja, det problemet er nok ikke begrenset til AK-miljøet dessverre :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Ti minus i dag. Da blir det ikke tur på egne bein på Timmiansen i dag heller, men mindre jeg finner alle potesokkene. Bizi har vært ute på verandaen og hoppet rundt i snøen, Timmy skal nok sove en time til kjenner jeg han rett.

Veldig fornøyd med at jeg greide å motstå fristelsen til å kjøre på butikken og handle godis i går. I dag bør jeg uansett dra å handle, så da er det stor fare for at jeg går på en smell likevel. Men, jeg kan jo være fornøyd med at jeg utsatte den smellen et halvt døgn, om ikke annet.:ahappy:

Og i dag, i DAG skal jeg regne over at jeg har riktig antall kilder, så skal oppgaven en siste gang sendes lærer, og SÅ når hun har gitt sin siste tilbakemelding, så skal jeg faktisk levere avsluttende eksamen. Det er nesten ikke til å tro. Litt synd at jeg er ferdig også, det har jo vært ekstra interessant nå på slutten.

Noen som har tips til tyggepinner for miniatyrer forresten? Det meste vi får tak i sluker han enten rett ned, eller det er så hardt at han gir opp. En mellomting hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjelleierleiligheten min er kritthvit. Jeg har fått lov av utleier å male, så i helga skal en lang vegg og en veldig kort males mørkeblå. Jeg føler meg vill og gal som går for en så mørk farge OG i tillegg blå. Men da slipper jeg å bytte ut alle pyntetingene mine, for de er i farger som passer godt til det mørkeblå. Jeg tror leiligheten kan bli koseligere og lunere, håper det blir bra :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt misunt på all søvnen dere har fått i natt. Fikk ikke sove, så det ble ca.3 timer med søvn. Jippi:sheldon:

I dag blir det koselig, vi skal ha jente dag og bake forskjellige julekaker :ahappy: Min mor, min søster og jeg :) Er litt tidlig sånn egentlig å begynne med julebaksten, men er enste helgen vi klarer å samles alle 3 :) 

Pus koser seg i sofaen, Casper rusler rundt å "plager" folk eller så ligger han i sengen sin med utsikt over kjøkken og stue :ahappy: Siste pusen vil ikke komme inn, men han følger oss fra utsiden (han har muligheten til å gå inn i en oppvarmet bod, med seng og saueskinn) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Siri skrev:

Men da setter du trimmebordet i stua vøtt - så kan du følge med på TV og samtidig børste hunder :D. Jeg tar ikke høyde for at andre personer kanskje ikke synes at et stellebord i stua passer seg helt :aww: 

Nei, jeg vurderer faktisk å bli vill og gal hundekjerring med groominghjørne på spisestua. Alt ellers i livet mitt er jo funksjonelt i stedet for estetisk liksom. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Nei, jeg vurderer faktisk å bli vill og gal hundekjerring med groominghjørne på spisestua. Alt ellers i livet mitt er jo funksjonelt i stedet for estetisk liksom. :P

Er det vanskelig å slå sammen da? Man trenger jo ikke ha det stående hele tiden liksom :D

 

Ført karakterer for fremføringene i går. Nå straks ut på tur med jentene, men lurer litt på om jeg skal finne frem piggskoene eller om jeg skal ta sjansen på joggesko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Line skrev:

Er det vanskelig å slå sammen da? Man trenger jo ikke ha det stående hele tiden liksom :D

 

Ført karakterer for fremføringene i går. Nå straks ut på tur med jentene, men lurer litt på om jeg skal finne frem piggskoene eller om jeg skal ta sjansen på joggesko...

Neida. Jeg lurer bare på hvor jeg skal gjøre av sammenlagt trimmebord, koffert med dill og dall og børster, trimmemaskin og stelleforkle. Vi snakker et lass her! :lol:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Annik skrev:

Jeg fikk enda en feilsendt sms i dag tidlig. Jeg vet iallfall navnet på hun som egentlig skulle hatt alle meldingene nå! Jeg er også litt skeptisk til hva den dama der driver med i helgene :lol: 

Haha! Av samma fyren, eller er det ei som gir ut feil nummer? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Haha! Av samma fyren, eller er det ei som gir ut feil nummer? :lol: 

Fra en annen fyr i dag. Som fortalte hvor "digg" det var i helga på en litt slibrig måte :lol: Hun har tydeligvis veldig likt nummer som meg :P

Er det slemt av meg å sende melding til han i går og spørre om meldinga egentlig skulle til xxx? Han var jo tydelig interessert i å prate med meg, men jeg var opptatt med å sitte på jobb, så jeg ser ikke for meg at han blir sur om jeg plutselig sender ei melding :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Neida. Jeg lurer bare på hvor jeg skal gjøre av sammenlagt trimmebord, koffert med dill og dall og børster, trimmemaskin og stelleforkle. Vi snakker et lass her! :lol:

 

Men det er da ikke noe problem en stor duk som går helt ned til gulvet over stelleboret og alt stæsj gjømmes under den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig har jeg ryddet i kjelleren i dag. Måtte nemlig rydde meg vei til en kattekasse med overbygg som ikke har vært i bruk siden jeg hadde kattunger for femten år siden. Nå skal den ene av de kattungene, nemlig gamle Timo på femten år få ha tissekasse inne. Han går fortsatt ut, men jeg kan ikke la han være ute om natta lenger, han blir stiv og støl av kulda. :(

Og så har dogsa fått bale litt i nysnøen, Pippin blir alltid racerbil, Symra står og ser på han med dette blikket: :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare Ask som ser på villmarksbarna.  

Vi sjekket ståa på julepyntingen på torget og hadde med oss Toddy. Det var ei lita jente som hylte av glede.. "Mamma , makan hund som villmarksbarna har! Se mamma! Åååååååååh" Hun fikk hilse og var så flink når hun kom over sjokket :lol: 

 

Vi har planlagt en liten tur til en stillehavsøy i kveld,  så vi var innom den asiatisk matbutikk og kjøpte bananblader etc. Så her blir det steinbitt, ris  og grønnsaker dampet i bananblader til lørdagsmiddag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Neida. Jeg lurer bare på hvor jeg skal gjøre av sammenlagt trimmebord, koffert med dill og dall og børster, trimmemaskin og stelleforkle. Vi snakker et lass her! :lol:

 

 Ææææ. Så gale er det vel ikke? Vurderer pelsmascot om dagen... :P

 

 

.....er det på tide med frokost. Dagen derpå...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mokken skrev:

 Ææææ. Så gale er det vel ikke? Vurderer pelsmascot om dagen... :P

 

Det blir fort en del ja. Litt dobbelt opp når man har to med ulik pels da.

Jeg har lyst til å fyre opp i peisen, men har lite ved igjen. Gidder jeg å kjøre på Plantasjen og kjøpe noen sekker tro?

Edit: Ai, ikke fyre opp i pelsen men i peisen. SÅ lei er jeg ikke av pelsarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...