Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

11 minutter siden, puddellover skrev:

Han er en skogens sønn! Du kan jo fortelle han at han må utsette det et par år fordi rypene er så få for tiden at de må spares til han blir voksen:ahappy:

Han teller ned til han blir gammel nok til jegerprøven :lol:

Han kan forandre seg da. Det er ikke sååååååå lenge siden han ville bli prinsesse liksom :aww:

Nå vil han bli jeger, villmarking,  kokk, hundekjører, fisker, geolog,  arkeolog og kanskje astronaut.  Hvis han får tid.  

Og så skal han skrive bøker og bli rockestjerne...

Sannsynligvis ender han på et eller annet kontor :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

6 minutter siden, Mud skrev:

Han teller ned til han blir gammel nok til jegerprøven :lol:

Han kan forandre seg da. Det er ikke sååååååå lenge siden han ville bli prinsesse liksom :aww:

Nå vil han bli jeger, villmarking,  kokk, hundekjører, fisker, geolog,  arkeolog og kanskje astronaut.  Hvis han får tid.  

Og så skal han skrive bøker og bli rockestjerne...

Sannsynligvis ender han på et eller annet kontor :lol: 

Er nesten sånn at jeg har lyst å si at dere må ta en telefon til villmarksbarna, å høre om dere kan være med på en tur :P Hyggelig familie :) Hadde pappa-"villmarksbarna" som lærer på folkehøyskolen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mud skrev:

@Mari

Jeg tenker at barna ikke har vondt av å lære seg å ta hensyn innen rimelighetens grenser. Når A har mast om å bli båret bare fordi han har lyst har jeg avslått. Når han er lei seg løfter jeg uansett :) Han får sitte på fanget om han sitter rolig, men viser han ikke hensyn eller jeg er veldig plaget får han ikke lov. Han er vant til det da. Jeg har vært mer eller mindre plaget siden han lå i magen liksom :P Men jeg er heldigvis stort sett normalt fungerende nå bare jeg passer litt på.  God bedring til deg :hug: 

 

@Siri akedag på godset var en kjempeide!  Du aker med sonenbarna,  mødrene drikker gløgg! Yey! 

Og her kjenner jeg på meg at en julekalender er i emningen..

4 timer siden, Lola Pagola skrev:

Wee :D jeg skal på jobbintervju på mandag!

Grattis det går supert. 

 

KALDT!!! Nu skal det koses. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Er nesten sånn at jeg har lyst å si at dere må ta en telefon til villmarksbarna, å høre om dere kan være med på en tur :P Hyggelig familie :) Hadde pappa-"villmarksbarna" som lærer på folkehøyskolen :) 

Ask synes det ser fryktelig artig ut å bo i Nordnorge. Mammaen er ikke skapt for slike forhold :aww: jeg fryser nå liksom :lol: 

A er faktisk ikke så flink til å gå langt heller. Lenge ja, langt nei.  Det kan være min feil, jeg går fryktelig fort. Selv når jeg tror jeg går sakte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mud skrev:

Ask synes det ser fryktelig artig ut å bo i Nordnorge. Mammaen er ikke skapt for slike forhold :aww: jeg fryser nå liksom :lol: 

A er faktisk ikke så flink til å gå langt heller. Lenge ja, langt nei.  Det kan være min feil, jeg går fryktelig fort. Selv når jeg tror jeg går sakte. 

Du får fortelle Ask at det er fryktelig gøy å bo i nord :D Og at når han blir stor så må han dra på Øytun folkehøyskole :D Da får han jakte, fiske, sløye og partere så mye han vil! :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Paranomia skrev:

I dag har jeg lært at blandingshunder er mye sunnere enn renrasede (okei, det har jeg forsåvidt hørt før, men denne var ny) fordi de kun arver de positive genene! Det har tydeligvis ikke Pluto fått med seg :sleep: 

Det har ikke Charlie heller.. Jeg tror han røska til seg det han klarte av sykdomsgener:getlost:

Hadde den diskusjonen med en i familien, men da fikk jeg bare beskjed om det at det var min skyld som tok han med til dyrlegen når han var syk.... :shocked:Jeg kunne jo bare droppe det og si at han var frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Viser til første quote og tenker at montering av kommode kanskje ikke er førstepri dersom du har slike lange lister med MÅ'er ? For du MÅ ikke ha montert den kommoden NÅ, sant? :whistle: (just trying to help... :aww:)

Jo, det er faktisk en av de viktigere tingene akkurat nå, fordi jeg ikke har noe sted å ha klærne i, og jeg vil gjerne ha de ut av søppelsekker og inn i et litt mer oversiktlig system - jeg har ikke funnet sokker på flere dager :D 
Men nå har jeg bare kommet til punkt 15 av 42, så da tar jeg en pause for nå, og fortsetter nedover på lista over ting som må gjøres før spesialen i morgen. Telle opp veksel, skrive prisliste (bruker en fin og stor papp som var isolasjon i IKEA-pakka, praktisk!), finne ut av iZettle-dingsen, gre litt på Glam, og finne to truser - som er omtrent like vanskelig som sokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SFX skrev:

Jo, det er faktisk en av de viktigere tingene akkurat nå, fordi jeg ikke har noe sted å ha klærne i, og jeg vil gjerne ha de ut av søppelsekker og inn i et litt mer oversiktlig system - jeg har ikke funnet sokker på flere dager :D 
Men nå har jeg bare kommet til punkt 15 av 42, så da tar jeg en pause for nå, og fortsetter nedover på lista over ting som må gjøres før spesialen i morgen. Telle opp veksel, skrive prisliste (bruker en fin og stor papp som var isolasjon i IKEA-pakka, praktisk!), finne ut av iZettle-dingsen, gre litt på Glam, og finne to truser - som er omtrent like vanskelig som sokker...

Jeg skjønner at vi har litt ulik oppfatning av hva som er lur prioritering :lol:. Jeg ville jo først gjort alt jeg MÅTTE gjør før helgens utstillinger og forberedet det FØR jeg fant tid til å skru kommode altså :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt inspirert av å lese om fiksing og ordning og utpakking hos @SFX jeg, så jeg og vil ordne og fikse alle de ørten prosjektene som skulle vært tatt tak i her. Håper den lysta varer til etter eksamen! :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt inspirert av å lese om fiksing og ordning og utpakking hos @SFX jeg, så jeg og vil ordne og fikse alle de ørten prosjektene som skulle vært tatt tak i her. Håper den lysta varer til etter eksamen! :D 

Eksamenslesing pleier å utløse lyst og trang til rydding/vasking/oppussing osv [emoji1]

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tekopp skrev:

Vafler blir gode uten egg også, trenger ikke eggene for å henge sammen :ahappy:

Hørte noen rykter om at de kunne bli litt seige uten egg :) Sconsa smakte utmerket med smør og brunost på ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Kjenner til det!

Skulle liksom lese nå, as we speak. Her sitter jeg på hundesonen. Eksamen i samfunnsvitenskapelig metode på mandag :p

Hihi kjenner til den ja, jeg hører bøkene rope nede, men jeg sitter på mørkt kaldt rom og venter på at lillemor skal sovne ordentlig da. Ikke lest et ord i dag - planleggingsdag i barnehagen lar seg ikke kombinere med lesing før etter leggetid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Siri skrev:

Jeg skjønner at vi har litt ulik oppfatning av hva som er lur prioritering :lol:. Jeg ville jo først gjort alt jeg MÅTTE gjør før helgens utstillinger og forberedet det FØR jeg fant tid til å skru kommode altså :lol: 

Kan jo hende hun synes det er greit med rene klær før hun viser seg blant folk også :lol: 

 

Edit: Å jul med din glede? :lol: 

12240136_10153621953221488_6216775625469

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...