Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

1 time siden, ida skrev:

Herlige frostdager! Gleder meg sykt til å knitre gjennom skogen med solbriller og lausbikkje! Stillongs, lue og votter holder kulda ute og det er så deilig at det kniper litt i kinnene. Ha en fortreffelig søndag alle sammen. Jeg utfordrer hver og en av dere til å dele noe hyggelig med oss andre. Det er det vi trenger! :D

Ble i skikkelig godt humør av dette innlegget! :D

Det var så utrolig fantastisk vakkert ute når jeg kjørte hjem fra jobb i 8 tiden istad, blått, frost og vakkert! 12 - så det var digg å krype under dyna med Tuva :) Like vakkert ute nå og, så jeg gleder meg til tur snart! C har skrubba hele kjøkkenet mens jeg har sovet og, flink gutt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

3 timer siden, Anette skrev:

Kjenner jeg ikke trenger å google eller sjekke noe av hva @Eplefe og @Lola Pagola prater om :lol:

Påkledd i ull og superundertøy.. kjempeklar for en dag i skogen..not :| Mandag ringe riksen...jepp

Du er flink som klarer å la vær :lol: jeg googler alt jeg ikke vet hva er :lol: (men har sluttet å følge div. obskure blogger og instagram-kontoer da, ble litt for mye nightmare fuel).

3 timer siden, Eplefe skrev:

@Lola Pagola jeg lærte nettopp hva det er, tydeligvis. Lærte også hva lotus birth er i går. :( 

Ooh *google lotus birth* 

æsj! Hvem vil ha en morkake som kjæledegge i dagesvis?!? :x <--- dette er egentlig en spy-smiley som sonen bestemte seg for skulle utvikle seg til dette.... jaja.

3 timer siden, SoppenCamilla skrev:

AHA! Det er deres (vel, mest Lolas, siden du skreiv det akkurat nå, og jeg er våken) feil at jeg hadde mareritt om at jeg fødte tre barn i natt, og at det ikke gikk bra med det siste! 

Hahaha huff :lol: 

Oj, nå kom jeg på at jeg og drømte om barn i natt! Enkelt (og nok) forklart var det en levende coffin birth... hadde helt glemt hva jeg googlet i går kveld, men tydelig at det påvirker drømmene mine ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, maysofie skrev:

Oslofolk!

Løshunder rundt Sognsvann, er det et tema?

Sikkert for noen. Tinka går bare i bånd i borettslaget nå, hun. Ellers er hun løs. 

1 time siden, Stine skrev:

Ble i skikkelig godt humør av dette innlegget! :D

Det var så utrolig fantastisk vakkert ute når jeg kjørte hjem fra jobb i 8 tiden istad, blått, frost og vakkert! 12 - så det var digg å krype under dyna med Tuva :) Like vakkert ute nå og, så jeg gleder meg til tur snart! C har skrubba hele kjøkkenet mens jeg har sovet og, flink gutt!

Så koselig :) Det var akkurat så fint ute som jeg trodde og vi møtte mange hyggelige folk og hunder. Koselig tur! Nå skal jeg rydde mitt eget kjøkken. Her er det ingen C til å gjøre sånt :P

1 time siden, Raksha skrev:

Bare 6 minus her i dag, og litt overskyet, så da kjennes det ikke kaldt ut. Jeg orker ikke tanken på tørre knekkebrød til frokost/lunsj, så fant en fiskekake i frysern, den funker til meg og lillemor :ahappy: Koke et par poteter og ha remulade til, det funker sikkert. 

Poten til H er hoven, men hun går fint på den. Sendt melding til vet.for å høre om vi må røntge eller om det er ok å se an. 

Èn fiskekake på to mennesker? Det var skrekkelig lite. Håper du har nok pottiter, da :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fiiiiin dag og fiiiin tur :). Først lekte vi med ball og kamera og snø ute på jordet, så tuslet vi, dvs JEG tuslet, Willy var Willy og gjorde Willyting, og Yasmine løp og løp og løp og hoppet og løp (og det er hun som ikke gidder å bruke en kalori når vi er ute på sykkel- eller sparktur liksom... sleipe... ). Jeg valgte stier og traktorveier jeg aldri hadde gått på før, og det syntes nok hundene var veldig morsom og spennende også, men plutselig kom vi ut på en skogsbilvei - og jeg kjente meg ikke helt igjen. Måtte ta fram GPS'en og fant ut at vi var kommet inn på en sidevei til der vi vanligvis går, løper, sykler og sparker - og jeg skjønte at nå hadde jeg funnet en finfin ny runde vi kan gå dersom vi ikke skal så på superlange turer :).  

På vei hjem kom det en jämthund bak oss. Han var utstyrt med sender så jeg antar at han kanskje var på jakt? Eller kanskje det bare var eieren som syntes det var greit å ha kontroll på en som luftet seg selv. Det tok lang tid før hundene oppdaget at han fulgte etter oss da, men da Willy oppdaget ham tenkte jeg at det sikkert var greit at jeg gikk videre, så da fikk gutta måle hverandre litt - og så gikk de hver til sitt. Flinke gutter :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare superdigg ute på tur :D Og nå Happy feet 2 på tv, får skikkelig julestemning nå altså!

Bestemte oss egentlig for å lage eplekake med restene av kulturmjølka og noen epler vi har som har sett sine beste dager, men det ser desverre ut som om det er for få epler! Kun 4 stk veldig små og veldig skrumpete :P Kanskje det blir vafler istede da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kidden gikk opp på rommet som er forbudt for voksne,  Toddy forsvant på joggetur med svogeren min.  Jeg er helt alene i et rom :o 

Det skjer normalt bare i mellom 06 og 07 på kontoret.  Og er jeg heldig : på badet. Men da er det stort sett minst en hund ( Toddy) som ventet utålmodig på utsiden, eller en unge som banker på hvert minutt for å spørre om slike viktige ting som " mamma, kan jeg tegne med den Røde tusjen også? " 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ida skrev:

Apropos å ha sanger på hjernen: "Folkens jeg kommer med nyheter og må be om absolutt stillhet, damdidamdidamdidam, det vil komme snø i naaaatt. Her kommer vintern! Det er den kalde fine tida. Her kommer vintern. Endelig fred å få!" :D

Endelig! :D

 

Stille og rolig søndag. Har fått unna en hel del husarbeid,  hundene har fått en liten formiddagstur og ribben står i ovnen. Og i kveld blir det innetrening. Bra dag :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har børsta litt på begge hundene, men ingen av dem har fått den dusjen jeg lovte dem før helga. I morgen da kanskje. Ellers har jeg demontert og båret ut en skrivepult fra gjesterommet. Ingen har sittet der og skrevet på veldig mange år, den sto bare der med et lass ræl oppå seg. Skal kjøpe en kommode og ha der i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer @Anette!!!


Jeg er på jobb til kl. 22 i dag jeg, litt kjedelig, men samtidig utrolig digg å slippe å lese til eksamen!! I morgen tar livet en bråsving og vips har jeg 4 passive uker i vente, en mentalt slitsom, men rolig eksamensperiode står foran meg. Har tatt fri fra jobb og alle andre forpliktelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anette skrev:

Det var fire kalde timer i skogen :brr: Men det betalte seg av da valpis og jeg vant hele skiten :o konkurerte bare mot a og b ekvipasjer :frantics: Sett mye veldig flott rundering!

Valpis fikk 8 på felt (hersens avlevering :P ) og 10 i sporet :D

12274367_10156236143290464_6224762015178

Bloody impressive! 

Og så blir jeg litt sånn hva f....??

Du er syk, driver eget firma og oppnår slike resultater på en 7 mnd gammel valp liksom. Jeg er frisk som en fisk, stempler inn og ut med 8 timers mellomrom og får aldri til noe med noen av bikkjene jeg  har hatt. Superwoman! 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mud skrev:

Bloody impressive! 

Og så blir jeg litt sånn hva f....??

Du er syk, driver eget firma og oppnår slike resultater på en 7 mnd gammel valp liksom. Jeg er frisk som en fisk, stempler inn og ut med 8 timers mellomrom og får aldri til noe med noen av bikkjene jeg  har hatt. Superwoman! 

Jeg tenkte det samme. Helseproblemer preller av på den dama!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Førde er det fremdeles frost og sola har skint i hele dag. Etter at Trheimsbesøket dro hjem og samboern dro på jobb tok jeg med meg hundene på topp-tur. Kald, hard, hvit og tørr bakke :D Vi var ute i nesten tre timer, så resten av dagen skal vi kose oss inne i varmen. 

Jeg lurer forresten på hvor mange ganger i løpet av livet man forandrer mening på ting? Jeg har ikke likt vinter siden jeg var barn og er sommer-menneske tvers gjennom, men nå synes jeg vinteren er vakker og herlig og jeg ønsker den hjertelig velkommen :wub: Kanskje er det fordi den er såpass tørr ennå? Ikke sikkert jeg sier det samme når det blir 0-føre og slaps :P Men det er jo heller ikke ordentlig vinter da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en idé om organisasjoner eller "trengende" som kunne tenke seg godteposer fra julenissen? Vi har avslutning med poser med litt snop og sånn i, men vet ikke hva vi skal gjøre med de som blir igjen. Forstod det sånn at barneavdelingen på sykehusene ikke vil ha sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...