Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

25 minutter siden, soelvd skrev:

Noen som har en idé om organisasjoner eller "trengende" som kunne tenke seg godteposer fra julenissen? Vi har avslutning med poser med litt snop og sånn i, men vet ikke hva vi skal gjøre med de som blir igjen. Forstod det sånn at barneavdelingen på sykehusene ikke vil ha sånt?

Barna på flyktningemottak? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer noe nytt hver dag! Det som "feiler" øyet til Trym er mest sannsynlig en genetisk deffekt på horhinnen som gjør at epitelcellene? ikke gror skikkelig.

Nå måtte jeg slå opp i patologiboka og lese om "corneal would heading cascade", ett av stegene her som ikke går som normalt tipper jeg :)

db144c4137b8bb6f986c862388eaf325.jpg

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cavalierflat skrev:

Åpen dag på hundetjenesten i dag. Fikk klina med Nando (flat) og tatt bilde med han kjekke her:

 

80df488524bb6e6b5cdf4fde22334bc8.jpg

 

Litt fornøyd emoji38.png

 

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

 

 

veldig random... men er du fornøyd med de skoene? Jeg har nettopp bestilt dem og er veldig håpefull :)

 

 

Jeg og Flink har vært på jakthundtrening i hele dag og hun har vært eksemplarisk i (nesten) hele dag.... haha, hun startet med å støkke to bekkasiner med en gang hun ble sluppet på første sleppet og da var det litt mye å forholde seg til syns hun, så da kom hun tuslende til mor... men bortsett fra det, så er hun en brukandes jakthund tror jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mud skrev:

Apropos sko. 

Jeg har små bein. Jeg trenger nye vintersko.  Er det innafor å kjøpe barnesko?  *plystre* Med borrelås? :P 

Da slipper jeg unna med typ 800 kr...

Jeg hadde ikke reagert på om en voksen med små føtter hadde kjøpt barnesko :) Hadde jeg hatt små føtter så hadde jeg ønsket meg sjeroks eller vintersko med borrelås og blinking :aww::lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kokospaniel skrev:

@Mud det er ikke sikkert at passformen er rett, men hvis de passer og du synes det er greit, hvorfor ikke?

Passform har jeg ikke tenkt på :P 

Jeg har lyst på viking goretex sko med borrelås :lol: 

Sånne som poden har brukt noen år...Og alle andre barn har.  

 

@Snoffe blinkesko hadde vært topp! Refleksen sin det! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mud skrev:

Passform har jeg ikke tenkt på :P 

Jeg har lyst på viking goretex sko med borrelås :lol: 

Sånne som poden har brukt noen år...Og alle andre barn har.  

 

@Snoffe blinkesko hadde vært topp! Refleksen sin det! :lol: 

Det tenkte jeg ikke på en gang :lol: 

Er fremdeles litt skuffet fordi jeg aldri fikk kule blinkesko eller sjeroks da jeg var liten :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mud skrev:

Apropos sko. 

Jeg har små bein. Jeg trenger nye vintersko.  Er det innafor å kjøpe barnesko?  *plystre* Med borrelås? :P 

Da slipper jeg unna med typ 800 kr...

Jepp hilsen hun som har samme problemet.

Og som regel ender opp med barnesko.

 

Fin kald dag i dag,  etter to turer, god mat og drikke- er det nu tid for en skikkelig slapp sofakveld. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Debbie skrev:

Jepp hilsen hun som har samme problemet.

Og som regel ender opp med barnesko.

 

Fin kald dag i dag,  etter to turer, god mat og drikke- er det nu tid for en skikkelig slapp sofakveld. 

 

Jeg har ikke supersmå føtter. Ligger på strls 37-38 avhengig av skotype.  Så jeg finner voksensko i min størrelse,  men skal jeg ha skikkelig gode vintersko må jeg opp i høyere pris til voksen :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mud skrev:

Jeg har ikke supersmå føtter. Ligger på strls 37-38 avhengig av skotype.  Så jeg finner voksensko i min størrelse,  men skal jeg ha skikkelig gode vintersko må jeg opp i høyere pris til voksen :P 

Da er du litt heldig. 

Jeg har ofte 36 i vintersko.  Jeg har prøvd å  kjøpe cherox i barnestr, men den ble fort skeiv og flappete. Og hos meg har jeg ikke funnet de helt store forskjellene i pris. Da er ofte barnesko litt dyrere synes jeg. Fjellstøveler var dyrere hos barn enn hos voksen. 

Finsko er et mareritt. Det er ikke alltid lett å føle seg voksen, og elegant i pensko med sløyfer på:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mud skrev:

Apropos sko. 

Jeg har små bein. Jeg trenger nye vintersko.  Er det innafor å kjøpe barnesko?  *plystre* Med borrelås? :P 

Da slipper jeg unna med typ 800 kr...

Ja :D Jeg har også små ben, og er liten generelt, så jeg handler ofte i barneavdelingen..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg tenkte det samme. Helseproblemer preller av på den dama!

Helseproblemer preller av og finner meg i rakettfart? haha :lol: 

2 timer siden, Mud skrev:

Bloody impressive! 

Og så blir jeg litt sånn hva f....??

Du er syk, driver eget firma og oppnår slike resultater på en 7 mnd gammel valp liksom. Jeg er frisk som en fisk, stempler inn og ut med 8 timers mellomrom og får aldri til noe med noen av bikkjene jeg  har hatt. Superwoman! 

:flowers: Ble satt ut av så fine ord, jeg tenker jo ikke egentlig over ting og bare gjør :P Hilde tok av seg lua på bildet men jeg hadde bare bandasjer og prellet hodet så beholdt lua på :lol: 

 

Noen har vært rimelig fornøyd med dagen sin idag ;) (fikk også være med å tråkke runderingsløypa aka løpe villmann :P )

12244723_10156236632835464_8561014393311

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Debbie skrev:

Da er du litt heldig. 

Jeg har ofte 36 i vintersko.  Jeg har prøvd å  kjøpe cherox i barnestr, men den ble fort skeiv og flappete. Og hos meg har jeg ikke funnet de helt store forskjellene i pris. Da er ofte barnesko litt dyrere synes jeg. Fjellstøveler var dyrere hos barn enn hos voksen. 

Finsko er et mareritt. Det er ikke alltid lett å føle seg voksen, og elegant i pensko med sløyfer på:)

Jeg sleit med bunadsko og endte med barnemodellen :lol: 

Jeg har en praktisk størrelse.  Sko i min størrelse er alltid igjen og selges på tilbud :aww: 

Desverre kan jeg ikke låne sko av venninner , men det kan jeg leve med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble eplekake gitt, den står til kjøling nå. Prøvde å lage en glasur med resten av surmjølka, det endte opp med å bli en sjokoladekake som står i ovnen nå :P Jaja, da kan jeg lage sånne sjokoladetrøfler av restene til jul :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med å male. Fargen ble litt mer kongeblåish enn jeg hadde tenkt, jeg ville ha den enda mer gråblå, men neste hakk i retning grå på fargeskalaen ble liksom for grå og for lite blå. Nei, nå er den på veggen så da får den være der. Det var helt hvitt før jeg begynte å male.

Planen er gardiner med blåfarger i, det avlange bildet skal bort og erstattes med mange små rammer eller hyller i knæsje farger (gul, rosa, blå, turkis, gull/bronse) for å få enda mere farger og få litt mer helhet i det. Telysholderne er i de samme fargene, og det går igjen på putene i sofaen. Hodeskalleputentrekkene *puste* skal nok byttes ut i noen andre hodeskallepuetrekk med litt farger i :) Og til slutt vil jeg ha en kul lampe over stuebordet i litt industrilook, og i bronsefarge, og gjerne en på veggen også :)

Her er det bilder, @mokken :)

 

22587821913_86050f5e98_z.jpg.bddf870d0d7

22846899229_1acf3b40bb_z.jpg.e69a076f3f0

22820728707_ff232e3e76_z.jpg.05afe22066a

  • Like 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, soelvd skrev:

Noen som har en idé om organisasjoner eller "trengende" som kunne tenke seg godteposer fra julenissen? Vi har avslutning med poser med litt snop og sånn i, men vet ikke hva vi skal gjøre med de som blir igjen. Forstod det sånn at barneavdelingen på sykehusene ikke vil ha sånt?

Spise de selv? 

Ellers vet jeg om en "trengende" gravid dame i Trøndelag som garantert hadde koset seg med de posene :aww::lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...