Zitka Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 (endret) Har vel kanskje noe med hva slags utdanning og jobb du har det er vel en blanding av det og i tillegg hvordan jeg som person er og hva jeg har opplevd feks da M falt og slo seg slik at ene tanna gikk igjennom underleppa, bokstavelig talt, så var det @Raksha som mente jeg måtte ringe lege jeg konkluderte bare med at det var et ikke-sprikende sår med fine sårkanter jeg er vel nesten skadet egentlig av jobbene Jeg rakk ikke å bo i Trondheim så lenge... Nå er det i gang med å finne ny leilighet, igjen. Og styret med å få med flyttelass alt for langt unna, igjen. Jeg håper jeg slipper å flytte noe mer de 10 neste årene, minst Nemmen, hvorfor? Endret 29. Oktober 2015 av Krutsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Nemmen, hvorfor? Fyren fant ut plutselig i går at han gadd ikke mer, så jeg og Nico flytter hjem til Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 det er vel en blanding av det og i tillegg hvordan jeg som person er og hva jeg har opplevd feks da M falt og slo seg slik at ene tanna gikk igjennom underleppa, bokstavelig talt, så var det @Raksha som mente jeg måtte ringe lege jeg konkluderte bare med at det var et ikke-sprikende sår med fine sårkanter jeg er vel nesten skadet egentlig av jobbene Nemmen, hvorfor? Veldig greit å ha et avslappa forhold til slikt da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Snart middag, og så må man vel jobbe litt igjen da...@Annik du kan vel bli boende fordiom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Fyren fant ut plutselig i går at han gadd ikke mer, så jeg og Nico flytter hjem til Kristiansund åh, så kjedelig :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Snart middag, og så må man vel jobbe litt igjen da...@Annik du kan vel bli boende fordiom!Jeg kan, selvfølgelig, men jeg tror nok det blir enklere å få ting til å gå rundt i Kristiansund. Jeg måtte uansett ha flytta fra denne leiligheta, så da kan jeg like godt flytte hjem igjen Fikk skaffet meg fri de siste timene i morra, også har jeg frihelg, så jeg får dratt hjem en tur i helga. Så har jeg egentlig helga på å bestemme meg for om det blir riktig eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Jeg rakk ikke å bo i Trondheim så lenge... Nå er det i gang med å finne ny leilighet, igjen. Og styret med å få med flyttelass alt for langt unna, igjen. Jeg håper jeg slipper å flytte noe mer de 10 neste årene, minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 "Er du i tvil, brenn shiten" tidenes ordtak 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Er det tilbud på smågodt på Rema 1000 denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 29. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Er det tilbud på smågodt på Rema 1000 denne uka? Er tilbud på prix og spar hvertfall (billigst på prix, 6,90 tror jeg det var) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Er tilbud på prix og spar hvertfall (billigst på prix, 6,90 tror jeg det var)Men jeg må på apoteket i samme bygg som Rema. Må vite om jeg skal innom Prix eller ikke før jeg drar fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Men jeg må på apoteket i samme bygg som Rema. Må vite om jeg skal innom Prix eller ikke før jeg drar fra jobb Koster 59 kr kg på Remaen her (årvoll i Oslo) alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Men jeg må på apoteket i samme bygg som Rema. Må vite om jeg skal innom Prix eller ikke før jeg drar fra jobb [emoji3] Rema på Revetal har 59kr kiloen Regner med det er samme på alle remaer, billigste jeg har sett Sent fra min SGP521 via Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Europris er vel uansett billigst på smågodt. 5,90,- når jeg var innom tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 29. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Koster 59 kr kg på Remaen her (årvoll i Oslo) alle fall Da blir det Rema tur i morgen gitt. Hadde jeg ikke måtte skrape av bilen hadde jeg kanskje tatt turen nå, men latsapen lenge leve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Europris er vel uansett billigst på smågodt. 5,90,- når jeg var innom tidligere i dag [emoji4] Det er jo samme som Rema Sent fra min SGP521 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Prix har og 5,90/hg på smågodt. Synes utvalget er like viktig som prisen, jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Spiste Europris forrige helg, så nå er det Candyking sin tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Det er jo samme som Rema Sent fra min SGP521 via Tapatalk Rema har ikke alltid smågodt til 5,90,-..... I hvert fall ikke her jeg bor. Derfor jeg kjøper på Europris, de ytterst få gangene jeg kjøper smågodt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Coop Extra har også smågodt til den prisen. Liker Mattilbud-appen, full kontroll :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Akkurat nå er jeg litt lei Skrim- og Sauheradfjella og Oslofeltet...17 sider rapport ferdig. Enda ikke kommet til drøftingsdelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Coop Extra har også smågodt til den prisen. Liker Mattilbud-appen, full kontroll :-)Ni-leser denne vanligvis, men nå har jeg trykketelefon og nei-takk til reklame på postkassa. Føler meg handikappet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Skriver meldinger med en tyrkisk settermann. Koselig det, hadde det ikke vært fordi jeg skriver at jeg ikke kan tyrkisk, han svarer meg på tyrkisk og jeg gjentar. Så skriver han på engelsk, jeg svarer, også svarer han på tyrkisk igjen. Repeat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Ååååå, nå fikk jeg lyst på smågodt!! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Ååååå, nå fikk jeg lyst på smågodt!! ?Jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts