Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva liker du å få som premier?


Zitka
 Share

Recommended Posts

Jeg er med å arrangerer en utstilling for alle raser, og er dermed med å bestemme hva vi skal kjøpe inn som premier..

Så i den forbindelse lurer jeg på hva dere synes er greit å få? Både som CK-/BIR-/BIM-premier, men også i gruppa :)

Mine krav er at det må innenfor økonomisk og kan passe til de fleste :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min desiderte favorittpremie Malt trefat. Ellers får jeg aldri nok sløyfer og pokaler

Jeg har ikke stilt så mye, så jeg er fortsatt der at jeg synes det er kjempestas med pokaler, glass og ting som kan settes på hylle sammen med de gjeveste rosettene. Husker ennå hvor skuffet jeg ble e

Rosetter. Fine rosetter . Alt jeg bryr meg om

Jeg er glad i fine rosetter og til premie er jeg der at jeg synes små pokaler ol er litt kult, og lysestaker, glassboller ol som det ikke står noe på - innmari kjekt om man trenger en gave i hui og hast :P
Tørrfór og godis til hund , i grunnen også leker, er ikke så interessant.
Og ikke fleecepledd og håndklær!
Wetbed hadde vært kjekt :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt mer ikke hundeting som leker og godbiter. Men jeg er nok sær :P

Tepper, håndduket liker jeg. Eller nøytrale pynteting som kan brukes (lysestake, skåler o.l) ikke kjøpe Ping-ling fra sommer-uten-vinter serien som noen syns ser helt ****** ut.

Nøytrale kaffekopper uten noe klubb/hundeting på o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å svare selv om man har en hund som har gått grunnkurs tre ganger, og aldri kommer til å vinne noe som helst? :P

Jeg synes gavekort eller leker er innafor. Matskål, utstillingsline, ett pent halsbånd eller lignende er også fint. :) Hundefór og godbiter er uinteressant pga. allergier (gavekort på hundefór hadde dog vært fint), og nips som lysestaker og vaser osv. hadde jeg antageligvis kastet. En fleecegenser, fleecepledd eller lignende hadde jeg også satt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fan av tørrfôr som premier, men ellers er jeg ikke så nøye på det egentlig :). Det er alltid morsomt med noe godt til hunden, evt leker, pynteting som skåler, kopper og fat begynner jeg liksom å ha litt vel mye av, så det er vel bare pga plassproblemer jeg helst ikke vil ha slike ting, men de jeg har fått tidligere bruker jeg jo, så .... :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stilt så mye, så jeg er fortsatt der at jeg synes det er kjempestas med pokaler, glass og ting som kan settes på hylle sammen med de gjeveste rosettene. Husker ennå hvor skuffet jeg ble en gang jeg fikk et brunt håndkle, det gjorde seg ikke noe særlig på rosettveggen. Problemet er jo at de som har stilt mye synes disse glasstingene fra Nille er så uinteressante at de ikke gidder å hente dem i premieboden en gang, mens en nybegynner rødmer av stolthet og får hjertebank av den samme lille glassvasen.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har vært mest brukt av premier her er et godt, mykt koseteppe, og en stort badehåndkle. I tillegg vant vi en karaffel med tilhørende drikkeglass (4) fra Hadeland glassverk en gang. Det har blitt mye brukt. Ellers ligger alle vaser, drammeglass, pokaler og sløyfer i en eske på loftet, og det meste av halsbånd og hundeting har ikke vært av det slaget som har blitt mye brukt (sett bort fra godbiter og fôr). Men sløyfene ville jeg ikke byttet ut selv om de blir lagt bort, de er alltid stas å få:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store slufser!! Drit i alt annet og bruk penga på rosetter! :teehe:

Før så ga jeg bort alt av försekker, men nå synes jeg det er supert siden vi bruker tørrför på hytta. Noe jeg har vært mes fornøyd med å vinne var en kjempemyk hundeseng fra Plantasjen. Hundeleker bruker vi ikke så det er bare bortkasta, godbiter er greit, wetbed er supert, håndklær er ok, telysholder,lysestaker fine boller (sånn som de som var på Støren) har man alltid bruk for :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...