Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Gikk forbi en bil som sto parkert idag og la merke til at dekket hadde utrolig lite luft. Jeg tenkte at kanskje vedkommende sikkert var klar over det og gikk videre. Men så kom jeg på den gangen jeg kjørte med 0.6 i dekket til bilen til pappa uten å legge merke til det før det lukta brent, og hvor galt det kunne gått. Så skreiv en lapp og la den i ruta. Håper eier av bilen ser lappen og at den ikke regner bort!

Det var veldig snilt av deg. Jeg ser aldri ned på dekkene på bilen min iallefall.

@SFX Det må da finnes noe brukbart i Stange eller på Espa? Ådalsbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Orket en halvtime på hesten i dag... slitsomt å være forkjøla. .. og så har jeg kjøpt meg ny ridebukse i dag, med helskinn med silikontrykk. Mi løøøøv - hvilket feste man fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timmy slapp å trekke tanna si, tok litt tannstein bare.

Vi kom oss hjem nå, ingen vannskader i heimen, kjelleren er tørr, og mens jeg var borte har min kjære pappa vært innom og gravd en grøft for å lede alt vannet bort fra veien min, slik at den ikke skal bli mer ødelagt.

Veien som ble ødelagt et par km fra huset mitt ble reparert og åpnet igjen i natt, brua i byen som var stengt har åpnet igjen.

Men, nuh er Petra i gang her, så mulig de stenger brua igjen.

Blir vel omkjøring til jobb i morgen da.

Jobben har blitt evakuert til et sykehjem, og der er det riktig så trivelig, så det blir bare fint å komme dit i morgen.

Sykehjemmet satte visst pris på at hjemmesykepleien midlertidig låner en av avdelingene, de synes vi ler så mye, og høyt.

Det sa de på hjelpemiddelkontoret også.

Ok, så er vi i godt humør, det er vel bra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror lårene til Vigdis hadde vært skikkelig gode til middag, de ser sånn ut ihverfall!

Ha ha, ja! Det er noe med bulledyra. Jeg har kjent på den følelsen med alle mine. Det er sånn skikkelig Donald Duck kalkunlår-greie over dem. Bullehunder er skikkelig møre og saftige. Jeg vedder på det.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, ja! Det er noe med bulledyra. Jeg har kjent på den følelsen med alle mine. Det er sånn skikkelig Donald Duck kalkunlår-greie over dem. Bullehunder er skikkelig møre og saftige. Jeg vedder på det.

Ja, det er noe med de dyra der altså! Får nesten vann i munn av å tenke på helgrilla Vigdis :drool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg vil bo der jeg! Lave forventninger eller ikke, jeg blir oppriktig lei meg dersom jeg ikke får den, og det har jeg ikke helt tro på, var mange som hadde tatt kontakt. Søt, liten leilighet - akkurat passe til meg og ziva. De hadde mellompuddel selv, søt tispe som het pippi. :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket en halvtime på hesten i dag... slitsomt å være forkjøla. .. og så har jeg kjøpt meg ny ridebukse i dag, med helskinn med silikontrykk. Mi løøøøv - hvilket feste man fikk.

Ååh kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Ønsker meg det jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg vil bo der jeg! Lave forventninger eller ikke, jeg blir oppriktig lei meg dersom jeg ikke får den, og det har jeg ikke helt tro på, var mange som hadde tatt kontakt. Søt, liten leilighet - akkurat passe til meg og ziva. De hadde mellompuddel selv, søt tispe som het pippi. :)

Vi heier på deg! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se så tydelig sikksakk-bliss Blaze har fått! Det har ikke vært så lyn-forma før, han burde jo skifte navn til Harry!

DSC_0485_zpscinpeofi.jpg

Selv om jeg savner Trondheim, familie og venner så er jeg smått betatt av dette stedet altså.

DSC_0687_zpsvcqux4zk.jpg

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...