Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Guest Klematis

I morgen blir en lang dag, har jeg en mistanke om. Legetimen min 1030, Timmys kiropraktorveterinær-time 1730 i Oslo.

3 timer og vel så det i bil, muligens en tur innom søs på vei tilbake, og kompisen underveis.

Bizi blir med, så får vi gått en god tur med dem mellom slaga. Timmy kan jo ikke besøke Oslo uten å treffe favorittmennesket sitt.

Det var den fridagen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne gamle damer som tror de er super sprek og tryner på sykkel vel :aww:

40 er ikke det nye 20 vettu :aww::lol:

Men jeg tror ikke jeg er supersprek - jeg trimmer bare bikkja... og jeg vil alltid være 20... i hodet mitt i hvert fall :aww:. Forøvrig er nesten50 det nye 25... bare sånn til informasjon for frekke, små damer :aww:.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror ikke jeg er supersprek - jeg trimmer bare bikkja... og jeg vil alltid være 20... i hodet mitt i hvert fall :aww:. Forøvrig er nesten50 det nye 25... bare sånn til informasjon for frekke, små damer :aww:

Men da må jeg vel bare si; heeeyy.. Vi er omtrent like gamle vi da :lol: :lol:

Men du vet.. Du hadde vel klart å holde deg oppå sykkelen hvis du ikke måtte glane på naboen :lol: :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ga opp Trondheim prosjektet mitt hehe. Selvom 27 spotter på skinne låt veldig digg ut! Ble litt vanskelig å få fraktet hit også!

.. Gjør jeg forberedelser for å dra på Ahus imorgen. Hundene har fått trene søk på stabbur og lekt på jordet etterpå. Alle veldig happy. Unntatt Emma som mistet sine lange lokker på ørene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det :D. Ok - man får litt trim da, for disse fluene sitter jo ikke akkurat stille og venter på at man skal skvise dem heller :D.

d062.gif

Nå er jeg stolt eier av to stk sånne :lol:. Den ene sitter på armen nå :). Takk for tips!

Den følelsen vet jeg alt om.... fikk sms fra en venninne i to-tida på søndag. Hun lurte på om jeg ville ha besøk litt senere på dagen. Det ville jeg selvsagt - så da var det bare å kaste seg rundt og rydde og vaske og ordne gitt. Egentlig er det kjempesmart med sånn kortmeldt besøk, for da MÅ man, også rekker man ikke å gå rundt og grue seg til å ta tak i alt rotet :). Flaks for meg hadde jeg heldigvis litt mat i kjøleskapet og fryseren :).

Hvor får en kjøpt fluesmekker da?

Og hvorfor har du plaster på armen, hvis du har vondt i kneet?

Jeg har dessverre ikke fått ryddet særlig mye, for jeg hadde allerede en avtale om å treffe ei fôrtispe i dag. Og da jeg kom dit vartet de opp med hjemmelaget pizza og kake, så da ble det ikke den kjappe turen for å se om hun er noe å stille på EDS som jeg hadde tenkt. Det ble fem timer innmari trivelig skravling, med innlagt ringtrening. Så søte mennesker, jeg er så glad for at de tok kontakt og ville være fôrvert.

Jaja, stå opp tidlig i morgen, og leke orkan med vaskebøtta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irriterende med oppdrettere som har suffix istedenfor prefix... umulig å finne frem til ting i dogweb når man ikke vet hundens navn. Eller bare vil ha en oversikt over hvilke hunder og hvor mange fra gitt oppdrett... liker kennelens a, kennelens b osv. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irriterende med oppdrettere som har suffix istedenfor prefix... umulig å finne frem til ting i dogweb når man ikke vet hundens navn. Eller bare vil ha en oversikt over hvilke hunder og hvor mange fra gitt oppdrett... liker kennelens a, kennelens b osv. Enkelt og greit.

Går det ann å søke slik ved hjelp av 'Avansert søk', tro?

Bedre enn Bikjer-programmet hvor man ikke kan søke på kennelnavn på alle hunder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irriterende med oppdrettere som har suffix istedenfor prefix... umulig å finne frem til ting i dogweb når man ikke vet hundens navn. Eller bare vil ha en oversikt over hvilke hunder og hvor mange fra gitt oppdrett... liker kennelens a, kennelens b osv. Enkelt og greit.

"Avansert søk" er din venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... man innser at det er ikke bare,bare og vende hode av med at man ikke lengre har hund når, man i dag på tur med Kidsa i nabolaget oppdager en hundebæsj midt i gangveien . Og jeg automatisk sjekker lommene for Hundeposer. Min datter på 7 syntes det var kjempe moro når jeg automatisk sa at den plukker vi med oss så ingen kan skylle på oss iallefall hehe...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, den følelsen når du har helt glemt at du får besøk i morgen tidlig, og huset ser ut som det har vært bombing og lynnedslag samtidig. Og besøket er av den typen som får helt mark av å se uferdige prosjekt, som for eksempel halvveis malt inngangstrapp eller uklipt gressplen. Vel, han får bare leve med det, så får jeg gjøre mest mulig inne. Det må jo gjøres, men jeg hadde ikke tenkt å gjøre alt i kveld. Handle noe å servere må jeg vel også, og jeg har 250 kroner ut uka.

Det er litt kjipt. Man har liksom lyst til at besøket skal komme til et nogen lunde ok hus, men samtidig så synes jeg at man som gjest også må tåle at andre kanskje har det litt annerledes enn seg selv/ikke være kravstor på at man skal komme til strøkent hus hver gang. Jeg er veldig ydmyk sånn når jeg kommer til andre. Men ønsker selv å ha det alright når jeg får besøk :P Det sagt så tar jeg bare over det værste om jeg ikke har så god tid. Så får det stå til med resten. Med mindre det er storslått og fullt av folk da. Men da vet man ofte det litt i forveien også.

Og har jeg god tid så rydder og vasker jeg over det meste. Føles mye bedre da :ahappy:

Har du noe du kan lage isteden for å kjøpe? :)

Da har jeg handlet for altfor mye penger på dyrebutikken igen.

Store tyggebein til lillefrøken, og ører til Timmiansen, for han mista helt motet av det forrige tyggebeinet han fikk, det var rett og slett for hardt, og endte med at jeg måtte grave ut innmaten for han med saks...Tror dette øret falt i smak, hører bare tyggelyder inne fra huset hans, og Bizi er også meget konsentrert ute i hundegården. Da kan mor se litt på Netflix. :D

Handler du penger på dyrebutikken du a :P

Ja, gjør det :D. Ok - man får litt trim da, for disse fluene sitter jo ikke akkurat stille og venter på at man skal skvise dem heller :D.

d062.gif

Nå er jeg stolt eier av to stk sånne :lol:. Den ene sitter på armen nå :). Takk for tips!

:shocked: Jeg håper jeg slipper å gå med bleie på kneet *ler*.

Du er bare så søt, du :wub:

Jeg lager kålstuing til deg any day

f050.gif

*klipp*

Har to sånne smekkere her nå jeg også, drept to veps i dag. De har kommet inn litt hver eneste dag og jeg har ikke skjønt hvorfor i all verden de er inne når de kan være ute? :P

Så oppdaget jeg et vepsebol mellom ytre og indre vindu i dag. Det forklarer noe ja.. Får håpe jeg slipper å løpe rundt å klaske vepser hver dag fremmover nå!

*se for seg Siri med bleie på kneet* :shocked::lol:

:icon_redface: Ååååååå, takk! :drool:

Jeg synes det er så behagelig med knekkebrødsmuler i bh-en jeg.

Forøvrig har jeg lyst til å legge meg, men må vente på vaskemaskina. I den ligger nemlig den lyse høyvannsbuksa som jeg vil ha på meg i morgen.

Puppepeeling! :aww:

Får sikkert myk og fin hud om du gnukker litt også!

AN er magen mett og nå skal jeg ta med knoll og tott ut litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å forstue foten min kraftig natt til mandag, nå er jeg drittlei. Har ikke smertestillende akk nå heller, så får ikke sovet siden ingen liggestillinger er behagelige :gaah: Det koster seg å drikke litt for mye :sleep::P

Men aaauuee.. Krykker er og veldig kjedelig. Og skumsle, hilsen Khela den pysete hunden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte skikkelig fælt i natt! Var tre gutter innom i går og kjøpte senkesett av meg. De gjorde det i drømmen også, også gikk vi inn i uteboden for å hente de. Også ringer lillesøsteren til Rørlegger'n, som leier i kjelleren. "Eeeh, du er klar over at huset brenner? Sånn skikkelig!" Også snudde jeg meg og hele forsiden av huset sto i full fyr! Jeg løp bort og tok en krakk som tilfeldigvis sto under vinduet og greide å knuse det, en av gutta løfta meg opp og jeg fikk kastet Damir ut av vindue.

Sykt, sykt ekkelt. En av mine største frykt er brann i huset. Og å drømme så realistisk og at det virket så ekte er bare fælt.. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg gjøre en hel masse jeg ikke kan.. Det kan bli interessant :P

Ellers så vil jeg dele hvor gullhår i rævva min kjære søster har.. For under 1 Mnd siden falt hun av hesten. I full galopp og traff en sten. Resultat: forslått..

I går var hun med på MC-velt sammen med pappa.. Resultat: en strekk i nakken, forslått kne, et skrubbsår og 2 brannsår..

Pappa derimot ligger innlagt med 7 ribbensbrudd og små indre blødninger..

Det kunne jo ha gått veldig mye værre med dem begge, men jeg er imponert over hva den lille tøtta av ei søster tåler :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg gjøre en hel masse jeg ikke kan.. Det kan bli interessant :P

Ellers så vil jeg dele hvor gullhår i rævva min kjære søster har.. For under 1 Mnd siden falt hun av hesten. I full galopp og traff en sten. Resultat: forslått..

I går var hun med på MC-velt sammen med pappa.. Resultat: en strekk i nakken, forslått kne, et skrubbsår og 2 brannsår..

Pappa derimot ligger innlagt med 7 ribbensbrudd og små indre blødninger..

Det kunne jo ha gått veldig mye værre med dem begge, men jeg er imponert over hva den lille tøtta av ei søster tåler :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Herregud da snakker vi flaks!!!

....er jeg egentlig alt for tidlig oppe ettersom jeg jobber kveld. Men våknet og skal jo på røntgen i dag, sovnet ikke igjen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...