Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Det er offentlig sektor, så regner med at de kanskje ikke er like runde i kantene der :lol:

Men de søker etter 2 nye stillinger, har gjort lenge, så kan jo hende jeg har flaks :) mtp at de står i fare å måtte stenge i helgene pga for lite folk, så er det jo håp..

Men jeg vet ikke om jeg funker med å være borte fra hele bønsjen her ei hel uke.. Og så må jeg jo sjekke om flypriser og slikt.. Kan jo ikke bruke opp hele lønna på flybilletter liksom :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Reise fra familen er nok det vanskligste, men det er jo mange skiftarbeidere som får det til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Reise fra familen er nok det vanskligste, men det er jo mange skiftarbeidere som får det til da. 

Joda, det går nok på en måte.. Det er jo uansett ikke for så mange år uansett.. Men ja, får ringe vedkommende i morgen og høre om muligheten..

Så får jeg prøve å overleve barnehagestarten i morgen :lol::P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt @Tinkie, Kuro og Musikeren hjem, sendt de to vennene våre som sov på sofaen til øving og hjem, og nå tråkker jeg, mr

mr. Eple og @Enits sin Lumi av gårde for pizza og film hos noen venner (Oda og Jørgen, @Enits!) Denne helgen har vært så bra at jeg er oppriktig knust for at den nærmer seg slutten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de vel ekstra fornøyde da :lol:

Det er jo selvsagt, vi er jo knallbra vi, liksom :aww::lol:

--

Hjemme igjen fra kurs, og lille dokka mi har fått bruke hodet sitt :D Hun er ikke så verst er hun ikke, og hun blir nok enda bedre når hun er bittelitt mindre bortskjemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå maler jeg bad, og jeg er lei allerede, etter 1,5 vegg :P

Hadde vært så mye enklere om det var noe annet enn liggende panel, da kunne jeg brukt rulle og blitt ferdig mye raskere :aww:

Du kan jo rulle bortover også vettu :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Onkel&Nevø

Hei sonen.

Når jeg blir stor så vil jeg bli like stor og tøff som onkel Onkel og onkel Nevø. Men aller mest som onkel Nevø, for han er schjempesterk.

Her er bilde av meg som har fått lov til å prøve kløven til onkel Nevø:

238e4609-3098-4125-ae5c-c229b0cd532c_zps

Hilsen Fetter (onkel Nevø har hjulpet meg med å skrive)

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jeg skal begynne på siste strøket nå, så er det klart til å sette inn vaskemaskina! Jeg savner faktisk å kunne vaskeklær, det er ille :lol:

Hvis man kjøper seg tørketrommel, så blir klesvasken artig den første uka også :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX du sa ikke noe om den potensielle "premien" fra Finland :aww:
Kjempesøt bamsevalp!

Spør igjen jeg! Noen her som har brukt Petal cleanse(mot dyreallergi) over tid?

Ønsker også å kjøpe flasker om noen soniser har det liggende :) Begynt å bruke de fast, og sparer gjerne litt på å kjøpe hos noen som ikke trenger de lengre el.

En valpekjøper av meg har gjort med god suksess. Vet ikke om hun fortsatt bruer det. Hunden er nå ca 1,5 år.

Får ikke sett bildet, men gratulerer så mye med den spesielle dagen!

nå skal jeg snart se igjennom noen bilder fra dagens tur. Prøvde å få noen brukbare av Sarek så får man se da om jeg lykktes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Av smertene så så jeg endringen med en gang. bivirkninger har vel vært fra ikke noe til etter tre måneder før dem kom. Den som jeg ikke merket bivirkninger de med smertestillende i ca tre år. HAr hørt at hunder har kunnet leve 7 -8 år uten bivirkninger på smertestillende også. Så ja du må bare se tiden ann og tenke at minien skal ha et fullverdig liv den tiden han har igjen. Fullverdig blir det jo ikke med smerter

Det blir å gå på smertestillende resten av livet hans, nå. Livskvalitetener det viktigste, ikke hvor lenge han lever, selv om jeg så klart håper han lever lengst mulig:)

Han har gått på Metacam i 5 dager nå, merker ingen bedring til det positive. Tror jeg. Han var forsåvidt mistenkelig sprek til å gå i dag selv om det var ganske kaldt. Slapp å bære han i dag. Vet ikke om det et tilfeldig, eller om medisinene begynner å virke.

Veterinæren skulle ha tilbakemelding etter en uke, og det begynner å nærme seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I dag gikk vi tur med en herremann, som ble imponert over Timmians ro, og evne til å gå på beina. Han hadde aldri møtt en chi før, og visste ikke at de kunne gå selv. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX du sa ikke noe om den potensielle "premien" fra Finland :aww:

Kjempesøt bamsevalp!

Tsk, skal dere ha alle detaljer før avreise da?

Det var bare en håndfull mennesker som visste om ham, så sonen må ikke ta det personlig :P

I dag gikk vi tur med en herremann, som ble imponert over Timmians ro, og evne til å gå på beina. Han hadde aldri møtt en chi før, og visste ikke at de kunne gå selv. :ahappy:

Det er litt festlig og veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...