Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Ja, jeg syns også at den så mest brukervennlig ut for dere begge :ahappy:

-

Den er bestilt. Blir spennende! :) Jeg tror han vil like den, og det tror jeg nakken og skuldrene mine også vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Ja, jeg syns også at den så mest brukervennlig ut for dere begge :ahappy:

 

--

I dag har jeg vært passe effektiv føler jeg, har badet og blåst 2 pudler, barbert 4 poter, 1 ansikt og 2x halerot (glemte halen til Ali da hun ble barbert på torsdag). Nå lurer jeg på om jeg skal putte et stk terv i dusjen og kjøre samme runde på henne. Vel, hun slipper å barbere ansikt og halerot da, selv om jeg vurderer å barbere to poter :P

 

Sånn apropos terv, så lurer jeg på om hun begynner å bli litt senil :lol: Det er det, eller så trives hun mye bedre på Haga enn på Kløfta, for hun er mer leken enn hun var (ikke sånn leken med oss, men leke for seg selv eller med pudlene-leken), hun løper mer og hun virker generelt mye gladere. Det er godt å se, fine lille nepeskrellet mitt :heart:

 

EDIT: Jeg glemte å skryte! Fortsatt ikke min hund, men fra Leahs oppdretter (Malins tante)! 

Postet bilde

Så pudler kan! Flinke Cissi og Mini :heart: 

Jeg har en hund som tydelig viser at hun trives mye bedre når vi besøker enten foreldrene mine eller hans, enn hjemme hos oss.. Men det har noe med at her hjemme hos oss har hun ikke jorder å løpe på, må bruke bånd osv :P

Ellers har jeg hatt en middagsdupp på 3 timer nå.. Nei, jeg tror kanskje ikke jeg er helt i form :P resten av gjengen er på sykehuset for å hente hjem pappa, så da kunne jeg jo strengt tatt benytte sjansen å gå en liten tur med hundene :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund som tydelig viser at hun trives mye bedre når vi besøker enten foreldrene mine eller hans, enn hjemme hos oss.. Men det har noe med at her hjemme hos oss har hun ikke jorder å løpe på, må bruke bånd osv :P

Ellers har jeg hatt en middagsdupp på 3 timer nå.. Nei, jeg tror kanskje ikke jeg er helt i form :P resten av gjengen er på sykehuset for å hente hjem pappa, så da kunne jeg jo strengt tatt benytte sjansen å gå en liten tur med hundene :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Middagsdupp som er ferdig før klokka ett? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11951503_10155923740680693_6832452677050997897_o.jpg

Ny lederhund på gang? Attpåtil "egenprodusert" - jeg blir så stolt! Hun er 1 år og 2 mnd, og går foran på storspann med den største selvfølge! Faktisk kjempeblid :) Bilde fra treningstur i dag tidlig

(totalt avrøyta da, bikinistyle...)

11930991_970829749625155_7276331744487093782_o.jpg

Så utrolig gøy! :)

Liker veldig godt å se bilder av hundene dine, så fortsett å legg ut :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha stått opp klokka 6 hele uka, så var det veldig godt å sove til 10 i dag! :D

Men nå har jeg lyst til å være lat hele dagen, og det går ikke. Vi får besøk av svigermor og svigerstefar senere i dag... Fyren var taktisk nok til at han tok på seg ekstravakt på jobb, så han kommer hjem samtidig som vi får besøk :P Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne ryddinga engang, det er litt her og litt der, men ikke skikkelig ille noen steder :aww:

Edit; Det ble visst endringer i planene. Vi skal ut å spise i kveld! Da ble det plutselig litt mindre å gjøre :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått på stand for MDG på Midtsandtangen. Du verden for et yrende badeliv, reneste rivieraen jo! Og folk var glade og hyggelige og sa at de støttet oss og noen sa at de likte oss, men hadde et annet parti som de alltid har stemt på. :P

Nå skal hundene og jeg bare slappe av i hagen en stund, og så blir det bading i sjøen klokka 17:20 blank. Da er det flo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hundene og jeg bare slappe av i hagen en stund, og så blir det bading i sjøen klokka 17:20 blank. Da er det flo.

Hvem skal bade, du eller bikkjene? :P

Hjemme fra grilling. Nå skal hundene få herje litt i hagen, og så skal jeg legge meg i sofaen på den andre verandaen etterpå :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tok et dypt siste pust og døde for halvanna uke side, sammen med godeste genseren. Venter i spenning på om butikken klarer å levere ny på mandag som de sier at de skal. Over en mnd uten har min største respekt

Det er ikke helt etter eget ønske, akkurat. For tre uker siden fikk jeg tilbud om å overta en gratis, og det hørtes jo flott ut, men så var det litt vanskelig å finne et tidspunkt hvor både jeg og bærehjelpa kunne samtidig, så den kom ikke i hus før nå. Men nå er første vask i gang! :banana:

Nå skal jeg kope litt i sofaen, før jeg går på bad og pelsstell av tre hunder som skal stilles i morgen. Jeg later som om beintyggingen deres er tannstell i mellomtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært på en fin fjelltur sammen med Pepper.. Trodde det skulle være en koselig og deilig tur, siden toppen bare var 295moh.. Men der tok jeg feil gitt :P Mye stigning og høye steg.. I allefall for meg med tiny legs :lol: Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb. Lite å gjøre gitt:p Har klippet kuer, kost med kalver, og ikke minst viet valpen litt oppmerksomhet. Hun ligger ute i bilen og venter på at pappa skal hente. Tålmodig den saken der :) Pappa glemte tyggebein når han leverte for noen timer siden så valpen har ligget der noen timer uten noe å gjøre på og uten å lage en eneste lyd. Fikk litt kos av de to busslassene som har vært på omvisning og det skjer jo ting rundt hun hele tiden så så veldig kjedelig tror jeg nok ikke at det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb. Lite å gjøre gitt:p Har klippet kuer, kost med kalver, og ikke minst viet valpen litt oppmerksomhet. Hun ligger ute i bilen og venter på at pappa skal hente. Tålmodig den saken der :) Pappa glemte tyggebein når han leverte for noen timer siden så valpen har ligget der noen timer uten noe å gjøre på og uten å lage en eneste lyd. Fikk litt kos av de to busslassene som har vært på omvisning og det skjer jo ting rundt hun hele tiden så så veldig kjedelig tror jeg nok ikke at det er :)

:|:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal bade, du eller bikkjene? :P

Hjemme fra grilling. Nå skal hundene få herje litt i hagen, og så skal jeg legge meg i sofaen på den andre verandaen etterpå :)

Det var jeg som skulle bade, men jeg må bare bryte sammen og tilstå at jeg feiga ut. Jeg var i fjæra da, snakket med kjente der og gikk hjem. Det så så kaldt ut. :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...