Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Å herregud så deilig at hundene kan få løpe løs igjen :D Jeg hadde glemt hvor møkkete Isak bruker å bli og hvor mye som setter seg i pelsen hans og blir med hjem. Men, men, det gjør ikke noe når man ser hvor mye hundene koser seg :D

20576384030_ba3d87a393_z.jpg

20143288683_a3b963aee0_z.jpg

Isak sin versjon av å drikke vann, å legge seg ned i gjørmedammer mens han drikker...

20754957852_5c0b94a3eb_z.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Guest Christine

Moteshowet gikk bra, og jeg har en kul hund :ahappy: Ble stående litt på scenen mens de snakket om rase, hund og produkt, og flinkeste settervimsen stilte seg opp selv, samt gikk ut på scenekanten og skuet utover publikum mens han så fornøyd og stolt ut. Dette var gøy :)

Nettopp kommet hjem nå, og skal straks ut å kjøre igjen for å sette opp telt på stevneplassen. For denne helgas stevne har jeg null forventninger eller mål for hundene pga varmen. Godt det fins gode muligheter for å kjøle ned hundene, hvis ikke hadde jeg droppet stevneplaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lani har hatt et EP anfall og fått hjernerystelse :hmm: får henne hjem nå snart. takk for alle klemmer.

Det viste ikke jeg heller du :aww::P hun tumlet over meg inatt og braket i bakken ut av senga og begynte å riste/krampe, skumme, tømme seg etc.. de har tatt alt mulig av prøver og hatt hun der i hele dag og vi vet ikke om hun falt og slo seg såpass at hun pådro seg hjernrystelse OG et anfall (lite sannsynelig ) så da fikk hun nok et anfall og deiset ut.

Huff, masse masse god bedring til Lani :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt misunnelig på dere som ikke har båndtvang lenger. Her er det fremdeles sau i marka, og båndtvangen er vel til 15. oktober eller "naturlig beiteslutt". Hurra for inngjerdet jorde. :lol:

Her har vi til 31. Okt. :(

.....burde jeg egentlig ha sovet. Lykke har jobbet hardt med å skremme vekk alle spøkelsene som banket på døren i 18.30-19 tiden.... Juhu.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi til 31. Okt. :(

....burde jeg egentlig ha sovet. Lykke har jobbet hardt med å skremme vekk alle spøkelsene som banket på døren i 18.30-19 tiden.... Juhu.

Missery loves company - eller noe sånt. :aww:

Jeg skal fryse ned kyllingfilleter, kan jeg helle marinade på før jeg fryser dem? Eller er det waste?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den årlige Hundhammerfesten er i gang på stranda nedenfor huset mitt. Sikkert mange kjente der, blant annet bror og svigerinne, men jeg orker plutselig ikke. Har hatt masse folk rundt meg hele dagen på tur med elever og kolleger. Sitte på verandaen og lese i stedet tror jeg. Einstøingen meg.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lani har hatt et EP anfall og fått hjernerystelse :hmm: får henne hjem nå snart. takk for alle klemmer.

Skitt altså, får håpe det bare er et engangstilfelle (hender det og), EP er noe SKIKKELIG dritt! God bedring ihvertfall. Hva gjør man med en hund med hjernerystelse - bortsett fra at den ikke får lese eller se på TV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare der husdyr beiter. I områder det ikke beiter dyr eller som ikke er nevnt i båndtvangsforskriften, er den over nå.

Jeg husket feil ja. Blandet sammen med helårsbåndtvangen på endel steder i kommunen.

Ikke at det ble så mye bedre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lani har hatt et EP anfall og fått hjernerystelse :hmm: får henne hjem nå snart. takk for alle klemmer.

Å nei, så dette først nå jeg. Så utrolig leit! Masse god bedring til Lani :console::no::flowers::heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er borte og langt til veterinær. Har en hund som halter. Finnes det noe jeg kan gi som kan minske smertene? Eller må jeg innom veterinær&apotek i morgen. Han klarer ikke stå på beinet

Har du rimadyl ol. Så kan du antakeligvis gi det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt altså, får håpe det bare er et engangstilfelle (hender det og), EP er noe SKIKKELIG dritt! God bedring ihvertfall. Hva gjør man med en hund med hjernerystelse - bortsett fra at den ikke får lese eller se på TV?

Den får fri fra leking,tur,og alt :P

Pasienten

11895938_10155930507180464_6349898792150

Blir passet på :)

11873451_10153508178690180_7430967771463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til de som trenger og vil ha :console:


_____

Endelig helg! Har parkert på terrasen i sofagruppa vår, herlig :D Fikk oppdrag på sykehuset i dag med Thorvald, to ungdommer på kreftavdelinga med familier som kom ut og hilste på oss. Thorvald sovna i fanget på den ene :wub: Godt å bli klødd bak øret i varmen :) I morgen blir det teltttur :D :D

11899810_10156002410880341_1013242835530:heart:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krible krible krible... Det kribler i magen allerede.. Robert og jeg skal på agility-stevne i Fredrikstad i morgen og søndag... Jeg kjenner allerede nervene... Kjære vene..

Vi kjører til Fredrikstad i kveld og skal bo i lille campingvognen! Det blir gøy :)

Du kjørte ikke tilfeldigvis Slemmestadveien isted? Passerte en bil med identisk vogn nemlig!

Postet bilde

Fineste. :wub:

I dag skal jeg ha sei til middag. Fikk flere fine sei på stang i går nemlig. :) Ikke helt sikker på hva jeg skal ha av tilbehør da, hmmm...

Er det Nordland dere har havnet i?

Er borte og langt til veterinær. Har en hund som halter. Finnes det noe jeg kan gi som kan minske smertene? Eller må jeg innom veterinær&apotek i morgen. Han klarer ikke stå på beinet

Uff håper det ikke er noe alvorlig!

Endelig er kjøkkenet vårt helt ferdig, vel vi skal bytte sånn vifte da, men ellers kom siste plate på idag og vi var egentlig ferdig ifjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi håper det ordner seg!

Hvor skal de gifte seg?

Håpet det ordner seg til bryllup for både @SFX og brudeparet! :o

AN ble jeg veldig glad for at jeg ikke trenger å bekymre meg for ting som forsvunnet organist neste sommer. Vi skal jo ikke ha noen kirke, prest eller organist.

Håper virkelig han dukker opp og at alt blir som det er planlagt @SFX

Tusen takk, folkens, jeg håper det løser seg. Det er jo over syv døgn igjen...

Vielsen er i Varteig kirke i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hundene har vært på en slitsom tur i terrenget. Trodde jeg skulle ta en snarvei, men selv om man kan se langt avgårde til dit man skulle gått, så kan det være MYE terreng, små daler og sånt imellom. At jeg aldri lærer...Så vi fikk kjørt oss i dag, måtte klatre litt også. Og spist multer for å få mer energi :P

På jobb i dag hadde jeg hørselstest av ei pittelita jente som var for tidlig født. Som ei dukke og så søt! Spennende å ha folk i absolutt alle aldre innom :)

Nå skal jeg og samboern se GOT. Vi måtte finne oss en serie som begge kunne tenke seg å se og da ble det den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...