Tøfflus Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fort gjort, hilsen hun som bare skulle sosialisere og miljøtrene valpen, som nå er 5 år. lånehunden som er her fremdeles etter drøye to år, snakker vi ikke om. Lettlurt du Neida, husker jo godt da "noen" faktisk hadde kjøper til nevnte valp og "noen andre" simpelthen brøøøølte NEI, MIIIIN Lånehund? Meg ikke forstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Banzai stiller som onkel etterhvert! Så kan jeg få kose på bebis Vi er med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Litt moro på mårran... https://tv.nrk.no/serie/hund-paa-ramme-alvor/FHLD30001789/10-12-1989 Herlig En ung Arild Berntsen der - og mange andre kjente gitt *ler*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Vi er med! Sikkert greit å drøye det litt da... Han er litt vel heftig og begeistra, han gutten min Men superfin og god med valper altså, bare litt for valp i hodet selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Lettlurt du Neida, husker jo godt da "noen" faktisk hadde kjøper til nevnte valp og "noen andre" simpelthen brøøøølte NEI, MIIIIN Lånehund? Meg ikke forstå husker jeg falt pladask for han på fireukesbildene, etter det var han bare min. Klart du ikke fikk selge til noen andre! Lånehunden ligger i hundegården og soler seg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Sikkert greit å drøye det litt da... Han er litt vel heftig og begeistra, han gutten min Men superfin og god med valper altså, bare litt for valp i hodet selv Jeg er spent på hvordan min blir, når han blir husvarm. Fortsetter han som nå, så blir valpetiden en drøm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Jeg er spent på hvordan min blir, når han blir husvarm. Fortsetter han som nå, så blir valpetiden en drøm Jeg håper det blir litt futt og fres i han jeg, så han passer med Banzai Herregud, det har ikke vært et rolig øyeblikk i livet vårt etter Banzai entret heimen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Har signa meg opp på crossfit i mårra... 116 kg fettklumps skal utfordre burpees og squats igjen! Ser for meg at det å kjøre bil etterpå kommer til å bli en utfordring! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Herregud så pinlig å komme inn i klasserommet 5 minutter for sent i dag! Første forelesning og jeg klarer ikke stille opp til klokken 08:15, flaks jeg heretter bare trenger å gjøre det én gang i uken!! Vi har ikke lengre auditorium pga klassen er blitt så liten, så nå når man kommer for sent kommer man inn rett ved siden av tavlen . Har også bestilt meg ny telefon, S4'en min holdt ut i 2,5 år, men nå er det på tide å skifte kjenner jeg! Sony Xperia Z3 kommer i posten asap.... Digg med storstipend! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Ummmm... Klokka på ringing 08:30, våknet nå. Oida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 ..har jeg gått fra dette Til dette Han heter Rambo! Har hatt lyst på stor tv i mange år, men ikke tatt meg råd til det. Så dette har jeg gledet meg lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Casper er sliten etter to dager i fjøset Han har hilst på sauer, ender, høns, kalkuner, griser, kanin og marsvin og katter Litt godt for han å oppleve litt nye miljøer. Han har vist vært seg selv hele tiden, og det er godt å høre Var vist flere som hadde nevnt at de syntes han var så behagelig og flott hund 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Uff da . Men var det ikke noe håp om at de kunne bli bedre heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Tror jentene burde få gå løs forbud før utstillinger, det ser ut som om de har vært med i krigen.... Hva med å se seg for hvor de løper og løfte beina?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Ånei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Stor klem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Å nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 @Pippin&Symra eller andre trøndersoniser; blåser det mer på midtsandtangen enn på rye idag tror dere? Vi skal ha piknikmiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk :hug: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Takk for klemmer! Sank litt inn nå, trodde ikke jeg skulle gråte. Er ikke sjanse for at det blir bedre dessverre. Er ikke noe jeg kan gjøre, han skulle bare få være hund. Kan jo leve lenge med dette heldigvis. Nå har jeg iallfall ett svar... selv om det var litt sjokkerende med så mange prolapser... stakkars lille casper, ikke rart han har vondt. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Tordner som bare rakker'n. Skulle lufta udyret. Udyret er heldigvis ikke redd for litt vær, eieren derimot. Tror vi holder senga en time til, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 @Pippin&Symra eller andre trøndersoniser; blåser det mer på midtsandtangen enn på rye idag tror dere? Vi skal ha piknikmiddag Litt trekk her, 2 km unna midtsandtangen, men bare behagelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts