Gå til innhold
Hundesonen.no

Din favorittlyd


marjea
 Share

Recommended Posts

Inspirert av den sovende hunden (som endelig hoppet opp i sofaen), og som resultat av at man tenker på alt mulig annet enn det man egentlig burde.. så lurer jeg på - hva er din favorittlyd?

Min favorittlyd er definitivt lyden av en sovende/drømmende hund. Lyden av at F sover gjør at jeg er nødt til å ta en pause fra det jeg holder på med, og bare lytte. Og smile. Jeg får aldri nok, jeg simpelthen elsker de lydene hun lager :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

*Bein som knekker *negler mot tavle

great minds osv.

Knitrende bål

Rolig Skvulpende vatten kombinert med lukten av sjø, og lyden av fotspor (meneske eller hest) i snø og mange minus kommer høyt opp på listen :-) Akkurat nå lengter jeg til førstnevnte <3

Og yrende fuglekvitter på vei til t banen om morgenen i disse tidlige vårdager <3

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli delt førsteplass for meg mellom løvsangerens vakre og heiloens sørmodige sang på fjellet om sommeren. :heart:

Edit: Andre favoritter er svarttrosten. Og gransangeren. Og rødstrupen. Og stillheten på fjellet om vinteren. :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli delt førsteplass for meg mellom løvsangerens vakre og heiloens sørmodige sang på fjellet om sommeren. :heart:

Edit: Andre favoritter er svarttrosten. Og gransangeren. Og rødstrupen. Og stillheten på fjellet om vinteren. :heart:

Signerer rødstrupe og svarttrost :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gryntene Bobby lager når han koser seg eller er forventningsfull og humler i blomsterbusk. :) Og fuglekvitring. Og korps som øver seg til 17. mai (selv om jeg vet det er ganske få som er enige med meg der). Og lyden av gammeldags gressklipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker vann. Selv om jeg alltid blir så tissatrengt, så elsker jeg også lyden av vann!

En liten sildrende bekk er klart favoritten, men bølger som slår rolig mot land, stillheten eller lyden av bevegelsene i havet under vann og når man svømmer alene i et basseng er balsam for sjelen. Dypt til skogs uten noe annet enn naturen rundt seg står også veldig høyt på lista :wub:

Favorittlyden fra Keo er at han er en svært tyst hund i hverdagen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lundehundlydene :wub: Finnes ikke bedre lyder i denne verden rett og slett. Litt sånn "jodlende", brumlende vidunderlig herlig lyd :ahappy:

Her er et eksempel på lydene. Shensi har ganske likt som han og jeg smelter som smør i solstek av det <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...