Gå til innhold
Hundesonen.no

Albus (fralle), Sirius Black (eng. cocker) og nykomlingen Aragorn (iggis)


May-Iren Nordnes
 Share

Recommended Posts

Den cockeren er ikke helt tam, hehe. Han elsker å bli dratt i ører og hale og slengt i bakken av favorittdama si, staffen Nova :wub:

post-11442-0-87845200-1422043173_thumb.j

Aragorn har blitt 4 måneder gammel allerede og veier faktisk 4,2 kg! :shocked: Han blir ingen liten italiener :) Han var flink gutt hos veterinæren og fikk helsesjekk og vaksiner.

post-11442-0-97073000-1422043174_thumb.j

Albus og Aragorn har virkelig funnet hverandre :wub::D:ahappy::heart:

post-11442-0-83703700-1422043172_thumb.j

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ettersom jeg "snikleser" så mye på sonen fant jeg ut at det kanskje var på tide å presentere meg selv og hundene mine Meg selv: Opprinnelig fra ei lita bøgd i Trysils dype skoger, har hatt hund

@janson Folk stod vel ikke i kø for å leke med Mikke heller - for noen pingler! Han var kul selv om han gav meg blåmerke Å, jeg blir så glad inni meg når jeg får så fine kommentarer om gjengen m

Aragorn har rukket å bli 5 måneder allerede - som tiden flyr! Han har vokst seg stor og fin da

Posted Images

Guest Liquorice

Den cockeren er ikke helt tam, hehe. Han elsker å bli dratt i ører og hale og slengt i bakken av favorittdama si, staffen Nova :wub:

attachicon.giflek.jpg

:lol: :lol:

Fin gjeng du har! Har selv hatt en (sort) engelsk cocker- hun var like spinnvill som din ser ut til å være :P Kommer nok alltid til å ha litt forkjærlighet for spaniels :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol:

Fin gjeng du har! Har selv hatt en (sort) engelsk cocker- hun var like spinnvill som din ser ut til å være :P Kommer nok alltid til å ha litt forkjærlighet for spaniels :wub:

Hehe, han er til tider ganske spinnvill, ja! :drool::bananas: Men med en veldig god avknapp og han går godt overens med både barn, folk og hunder uansett kjønn, alder og størrelse :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Liquorice

Hehe, han er til tider ganske spinnvill, ja! :drool::bananas: Men med en veldig god avknapp og han går godt overens med både barn, folk og hunder uansett kjønn, alder og størrelse :heart:

Herlig rase! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kjempe gøy introduksjon av alle hundene på første siden :ahappy: Utrolig moro at du har så forskjellige raser. Hva var det som gjorde at du gikk for de rasene?

Fine hele gjengen :wub: Franske bulldogger har en utrolig kul personlighet, godt å høre at din får ha det i en (nesten helt) frisk kropp også :) Aragorn ser skikkelig robust ut! Hvilket oppdrett er han fra?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lola Pagola @MegaMarie

Jeg liker å trene hund (spesielt spor), men er ingen gjeterhundtype - derav cocker :wub::D

Frallen er den perfekte maskot/attåthund og jeg liker bullehunder veldig godt :ahappy:

Mynden var litt tilfeldig, må jeg innrømme...men han passet så utrolig godt inn i resten av gjengen så det er som om han alltid har vært her :wub: Jeg kjenner de som har søsteren hans. Han veier allerede over 5 kg (som er maxvekt på rasen), så han blir definitivt ingen pipestilk! :punk:Han er myyye kraftigere enn søsteren sin, hvertfall. Han er fra Kennel Dogcastle i Hobøl.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hundene stortrives med å være med meg på jobb og være ute på tur i Nordmarka sammen med barna i barnehagen (en om gangen, hehe). Føler meg heldig som kan inkludere barn og hund på denne måten! :heart: Aragorn har blitt over 6 måneder allerede og veier 5,2 kg! :shocked::bananas:

Noen nye bilder av trioen:

Aragorn og mopse-Melis (12 uker)

post-11442-0-80513500-1427902157.jpg

Elegant valpis :rofl:

post-11442-0-86699500-1427902158_thumb.j

Litt mer heldig på dette bildet :dog_running:

post-11442-0-47861400-1427902159_thumb.j

post-11442-0-36193500-1427902160_thumb.j

Sirius Black :stalker:

post-11442-0-48605000-1427902161_thumb.j

Albus i tet :lama:

post-11442-0-45886900-1427902162_thumb.j

post-11442-0-33929200-1427902158_thumb.j

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de er, alle tre :D og blir så facinert av Aragorn, han ser som MegaMarie skriver skikkelig robust ut, er så mange italienere med spaghettibein og utstående øyne, han der var liksom en skikkelig mini-mynde han :D

Helt enig. Kjempefin. :wub: Litt forelsket i cockeren din også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn og jeg skal prøve oss på Freestyle og har meldt oss på kurs i mai og juni :D Det er en av de få hundesportene jeg ikke har vært særlig borti. Han er veldig spretten og elsker å lære nye triks, rygger som en rakett enda vi aldri har trent på det før nå i det siste - jeg tror rett og slett det er noe for oss to! :D:bananas:

Bare fordi de er så søte :wub:

post-11442-0-63019200-1428658548_thumb.j

post-11442-0-11903000-1428658661_thumb.j

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...