Gå til innhold
Hundesonen.no

Albus (fralle), Sirius Black (eng. cocker) og nykomlingen Aragorn (iggis)


May-Iren Nordnes
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ettersom jeg "snikleser" så mye på sonen fant jeg ut at det kanskje var på tide å presentere meg selv og hundene mine Meg selv: Opprinnelig fra ei lita bøgd i Trysils dype skoger, har hatt hund

@janson Folk stod vel ikke i kø for å leke med Mikke heller - for noen pingler! Han var kul selv om han gav meg blåmerke Å, jeg blir så glad inni meg når jeg får så fine kommentarer om gjengen m

Aragorn har rukket å bli 5 måneder allerede - som tiden flyr! Han har vokst seg stor og fin da

Posted Images

@Annik Han er fra et lite oppdrett i nærheten av Ski, Heddas Herligste Arthur heter han ;-) Gemytt- og utseendemessig er han helt fantastisk, MEN han har allergi og må stå på kortison resten av livet...han utviklet allergi som unghund og tåler ikke støv og pollen. Han har ca. et allergiutbrudd i året og da gjerne på sommeren :-( As we speak har han ørebetennelse i begge ørene og en hudinfeksjon i ansiktet. Han har også hatt infeksjon ved testiklene et par ganger i tillegg til andre allergiplager.

Jeg tviler på at jeg skal ha flere franske i mitt eie, til tross for at Albus er min once in a lifetime hund <3 Det er fantastiske hunder, men det var det med helsa da...Albus blir 6 år i september og jeg håper han blir hvertfall seks til!!!

@Grim Haha, det hadde vært fantastisk! B-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Annik Han er fra et lite oppdrett i nærheten av Ski, Heddas Herligste Arthur heter han ;-) Gemytt- og utseendemessig er han helt fantastisk, MEN han har allergi og må stå på kortison resten av livet...han utviklet allergi som unghund og tåler ikke støv og pollen. Han har ca. et allergiutbrudd i året og da gjerne på sommeren :-( As we speak har han ørebetennelse i begge ørene og en hudinfeksjon i ansiktet. Han har også hatt infeksjon ved testiklene et par ganger i tillegg til andre allergiplager.

Jeg tviler på at jeg skal ha flere franske i mitt eie, til tross for at Albus er min once in a lifetime hund <3 Det er fantastiske hunder, men det var det med helsa da...Albus blir 6 år i september og jeg håper han blir hvertfall seks til!!

@Grim Haha, det hadde vært fantastisk! B-)

Det er så utrolig synd at de har så mange helseplager, for de er jo så herlige! En dag, i fremtiden, håper jeg å kunne få en helt frisk fransk bulldog! Krysser fingrene for at avlen går rette veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Annik Han er fra et lite oppdrett i nærheten av Ski, Heddas Herligste Arthur heter han ;-) Gemytt- og utseendemessig er han helt fantastisk, MEN han har allergi og må stå på kortison resten av livet...han utviklet allergi som unghund og tåler ikke støv og pollen. Han har ca. et allergiutbrudd i året og da gjerne på sommeren :-( As we speak har han ørebetennelse i begge ørene og en hudinfeksjon i ansiktet. Han har også hatt infeksjon ved testiklene et par ganger i tillegg til andre allergiplager.

Jeg tviler på at jeg skal ha flere franske i mitt eie, til tross for at Albus er min once in a lifetime hund <3 Det er fantastiske hunder, men det var det med helsa da...Albus blir 6 år i september og jeg håper han blir hvertfall seks til!!

@Grim Haha, det hadde vært fantastisk! B-)

Sykdommer er også en ting jeg er veldig redd for, spesielt når jeg skal anbefale for andre. Og det blir enda verre når det er snakk om en rase jeg ikke er inne i på noen som helst måte :P

Men utifra bygning og snuteparti, så ser han helt perfekt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...