Krilo Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Tenkte på termometer og nesespray (eller sprøyte og saltvannsløsning) så da pakker jeg det med meg. Babynestet blir med ut på sin siste tur tror jeg, for det er nesten for lite allerede... trodde det skulle vare litt lenger, men føttene hans treffer allerede enden. Har også altfor mye klær, vi skal liksom bare være borte i to døgn! Null peiling på pakking til baby, men angående nestet, kan dere ikke åpne det i bunn? Den kan vi med vårt, da stikker føttene ut nederst men det har ikke så mye å si for redefølelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Ble aldri helt sånn... ETTER svangerskapet derimot Sånn var (kremt er er vel mer riktig ) det her også.. Sipper mye og lett av ingenting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Sånn var (kremt er er vel mer riktig ) det her også.. Sipper mye og lett av ingenting.. Her og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 La sammen to og to, sjekket denne fine the wonder weeks appen, og jaggu stemte ikke det jeg ante, midt i et nytt utviklingssprang. Det forklarer alle de nye lydene hennes, og den intense øvinga på å rulle rundt +++ mere nye ting hun har begynt med, og dårlig matlyst/ ikke ro i kroppen til å spise og den evige markinga både før hun sovner og i søvne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Her også. Fikk tårer i øynene av å se T gå i 17. mai tog f.eks.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Angående babynest/rede: på jobben så ruller vi sammen håndklær som vi legger rundt babyene. På de største babyene blir beina ofte liggende over kanten, men det har ikke så mye å si så lenge man får pakket godt rundt de ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Denne jenta er hormonell. Når jeg tre ganger i løpet ettermiddagen går i grininga for ting på tv og i avisa, da er det en del svingninger i gang! Holder fortsatt på slik.... minsten blir 16 år på søndag..... Kanskje det gir seg om noen år når han flytter ut og jeg blir alene her?? Er vel større sjanse for at det er en tapt sak.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Supert, venter jeg med å kjøpe. Skal brukes i fjøs så bare den er sånn ca hel så holder det. Vi har denne, str 86. Blir det for lite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Hvis den er relativt normal i størrelsen så holder det en god stund enda, hun er ikke så stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Null peiling på pakking til baby, men angående nestet, kan dere ikke åpne det i bunn? Den kan vi med vårt, da stikker føttene ut nederst men det har ikke så mye å si for redefølelsen Har samme nestet som deg tror jeg, Sleepyhead, så ja de kan åpnes i bunn. Men syntes det blir rart å bruke når føttene henger helt på utsiden, men virker nok litt til. Vet ikke helt hvor fort de vokser i lengden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Har samme nestet som deg tror jeg, Sleepyhead, så ja de kan åpnes i bunn. Men syntes det blir rart å bruke når føttene henger helt på utsiden, men virker nok litt til. Vet ikke helt hvor fort de vokser i lengden.. Vi har åpnet det og hun merker ikke noe til det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Åh har ikke sett på finn, kun fb men på fb er jo prisene tilsvarende nytt somregel, hvertfall det som er i nærheten her, da gidder jeg ikke kjøp brukt. Døh, hun må jo ha Felleskjøpet dress! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Døh, hun må jo ha Felleskjøpet dress! alt sånt starter på fire år i størrelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 I går skamklipte jeg ungen min Hun har pannelugg som går langt ned i øynene og hun nekter å bruke strikk eller spenne. Jeg er veldig mye flinkere til å klippe potehår enn pannelugghår Det hjelper jo ikke at ungen aldri sitter stille heller. Heldigvis vokser det fort ut igjen! (Håper jeg). Jeg fikk melding fra legekontoret kl 22 i går kveld med svar på siste blodprøver. Tror legen min har litt dårlig samvittighet over at hun ikke har helt trodd på meg når jeg har sagt hvordan jeg føler meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 I går skamklipte jeg ungen min Hun har pannelugg som går langt ned i øynene og hun nekter å bruke strikk eller spenne. Jeg er veldig mye flinkere til å klippe potehår enn pannelugghår Det hjelper jo ikke at ungen aldri sitter stille heller. Heldigvis vokser det fort ut igjen! (Håper jeg). Jeg fikk melding fra legekontoret kl 22 i går kveld med svar på siste blodprøver. Tror legen min har litt dårlig samvittighet over at hun ikke har helt trodd på meg når jeg har sagt hvordan jeg føler meg. Lol! Pannelugger er ikke bare bare! Mamma løp og tok telefonen en gang når hun drev og klippet meg, men jeg trengte jo ikke mamma til det så jeg klippet bare hele luggen av jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 I går skamklipte jeg ungen min Hun har pannelugg som går langt ned i øynene og hun nekter å bruke strikk eller spenne. Jeg er veldig mye flinkere til å klippe potehår enn pannelugghår Det hjelper jo ikke at ungen aldri sitter stille heller. Heldigvis vokser det fort ut igjen! (Håper jeg). Jeg fikk melding fra legekontoret kl 22 i går kveld med svar på siste blodprøver. Tror legen min har litt dårlig samvittighet over at hun ikke har helt trodd på meg når jeg har sagt hvordan jeg føler meg. Pappan her ble så skuffet sist jeg klippet panneluggen, så nå har vi latt den bli ordentlig lang. Hadde også det problemet at hun ikke ville ha noe i håret, men nå har det blitt så langt at det er i veien, så da ber hun om det selv. I tillegg har hun blitt så glad i å pynte seg, så bare vi har noen glitrete spenner eller strikk så går det bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Jeg har jobbet for lenge i barnehage til å ha en jente med langt hår! Når de nekter å bruke kliper og strikk, får håret fullt av snørr, baconost og i tillegg nekter å vaske håret. Bah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Jeg har jobbet for lenge i barnehage til å ha en jente med langt hår! Når de nekter å bruke kliper og strikk, får håret fullt av snørr, baconost og i tillegg nekter å vaske håret. Bah! Mamma jobbet i barnehage når jeg var liten, og både hun og kollegaene hennes var lei av at jeg alltid fikk mat og annet klin i håret så hun lot ene kollegaen klippe meg når hun var på tur med en annen gruppe. Når mamma kom tilbakr lurte hun på hvem den nye gutten var... Det var meg det etter det hadde jeg kort hår frem til 2. Klasse sånn ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 alt sånt starter på fire år i størrelse Neida, de starter på 2 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Gratulerer !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Gratulerer så mye cloudberry!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Gratulerer så mye Cloudberry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts