Gå til innhold
Hundesonen.no

Ned i vekt..


BareLinn
 Share

Recommended Posts

Vi har Adams matkasse, og det er en del kjempegod, spennende mat som vi ikke hadde tenkt på selv. Jeg vil nok anbefale alle å teste det ut, om enn bare for å få litt inspirasjon. Vi har avbestilt det fra nå av og fremover, men ikke avsluttet kundeforholdet, så jeg kan bare gå inn på nett og si at "ok, neste uke vil vi ha kassen", og så får jeg det på mandagen. :) Kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

For å ta meg selv som eksempel - så var jeg av de med BMI på over 35. Med en startvekt på svimlende 145 kg! Og en livsstil som en ikke burde anbefale noen! Store og få måltider ( åt en gedigen midda

Tasser innom for å motivere litt jeg Klem til alle som vil ha og heia heia til de som skal starte på ny frisk! Desember 2013 - 145 kg Februar 2015 - 85 kg Sunt kosthold - og økt aktivit

Kikker litt igjennom bilder, og det er litt som har skjedd her de siste årene. 2010: 2015: Kjenner motivasjon for å gå ned de siste kiloene kommer snikende. Kom på noen kilo etter neders

Posted Images

Jeg røyk på en smell inatt, trøstespising selvfølgelig. Men ble ikke veldig mye heldigvis. Jeg burde klare å stå imot, men følelser er noe dritt altså :P Blir middag og dessert ute idag, men det er regnet inn så det har jeg ikke dårlig samvittighet for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke spist sjokolade. Men spiser sukker og er ikke hysterisk. Det viktigste er å kvitte seg med avhengigheten først. I går var det fiskemiddag og da blir jeg alltid så fysen etterpå, så da tok vi hermetisk ananas med vaniljesaus til dessert. Himmelsk!

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Adams matkasse, og det er en del kjempegod, spennende mat som vi ikke hadde tenkt på selv. Jeg vil nok anbefale alle å teste det ut, om enn bare for å få litt inspirasjon. Vi har avbestilt det fra nå av og fremover, men ikke avsluttet kundeforholdet, så jeg kan bare gå inn på nett og si at "ok, neste uke vil vi ha kassen", og så får jeg det på mandagen. [emoji4] Kjempekjekt!

Det går ikke med Godtlevert :( da må man velge hvilke uker man ikke vil ha... eller avslutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke spist sjokolade. Men spiser sukker og er ikke hysterisk. Det viktigste er å kvitte seg med avhengigheten først. I går var det fiskemiddag og da blir jeg alltid så fysen etterpå, så da tok vi hermetisk ananas med vaniljesaus til dessert. Himmelsk!

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Flink!

Men det har jeg lurt litt på; etter jeg har spist fisk, så får jeg alltid ekstremt sukkersug. Så da er det ikke bare meg altså?

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pause i slankingen. Har nådd mitt delmål og kroppen nekter å gi fra seg flere kilo. Spiser fremdeles magert og sukkerfritt til hverdags. Tenker å begynne på igjen, men jeg tror jeg må lure kroppen min til å tro at nå er slankingen over. Er fornøyd med å holde vekten stabil. Er smalere rundt midjen selv om jeg spiser litt mer nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlei som jeg er har jeg bestemt meg for å prøve ut spisdegslank.no og begynner med dette neste tirsdag (leveres mandag kveld) :) Er så matlei, har det forferdelig travelt med både eksamensperiode og full jobb, trenger en fast spiseplan og mulighet for suksess. Gleder meg veldig, men vet også at det blir tung den første tiden, men det ordner seg nok ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Adams matkasse, og det er en del kjempegod, spennende mat som vi ikke hadde tenkt på selv. Jeg vil nok anbefale alle å teste det ut, om enn bare for å få litt inspirasjon. Vi har avbestilt det fra nå av og fremover, men ikke avsluttet kundeforholdet, så jeg kan bare gå inn på nett og si at "ok, neste uke vil vi ha kassen", og så får jeg det på mandagen. :) Kjempekjekt!

 

Vi og har Adams matkasse og er veldig fornøyd. Hadde de annenhver uke i  vår når det var hektisk med flytting og konfirmasjon, men nå har vi gått ned til hver 4. Uke.

 

For inspirasjon til matleie kan jeg også abefale en fb gruppe som heter mat fra bunnen :)

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke med Godtlevert :( da må man velge hvilke uker man ikke vil ha... eller avslutte.

Prøv Adams matkasse istedet hvis dere vil starte opp igjen :) Det var en forutsetning for at jeg skulle teste ut noe at jeg lett kunne bestemme når jeg ville ha :lol: Eneste er at man må bestemme seg minst en uke i forveien, og da vet man ikke alltid hva menyen er. Men det er jo forståelig at de trenger en uke på å få tak i alle råvarene. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde Adams matkasse og ble veldig skuffet.. Det er ikke verdt pengene i mine øyne..

 

Ikke? Jeg er kjempefornøyd jeg, masse gode råvarer og spennende oppskrifter :)

Men så klart, det er ikke noe vi kan ha hver uke, for det blir for dyrt for oss også :lol: Det er jo dyrere enn å kjøpe mat selv hvis man er mer prisbevisst enn kvalitetsbevisst, og vi har ikke råd til å bare være kvalitetsbevisste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke? Jeg er kjempefornøyd jeg, masse gode råvarer og spennende oppskrifter [emoji4]

Men så klart, det er ikke noe vi kan ha hver uke, for det blir for dyrt for oss også :lol: Det er jo dyrere enn å kjøpe mat selv hvis man er mer prisbevisst enn kvalitetsbevisst, og vi har ikke råd til å bare være kvalitetsbevisste.

Små porsjoner, gjentagende følelser av at det var klassiske innsparinger (feks mye potet istedenfor fisk) osv.. Vi hadde laks en dag; vanlig porsjon så regner man vel ca 200g fisk pr porsjon.. Vi fikk 150g pr porsjon.. Når det da også er knepent med grønnsaker også, så blir det lite.. Og Kyllinglårene vi fikk en gang var bare skikkelig uappetittlige..

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppskrift?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei altså, oppskrift ja.... Får se om jeg husker da :P Det var ihvertfall 4 stk små søtpoteter som jeg skrella og skjærte i tynne staver (ønsker meg sånn grønnsakspiralsak!) woka dem lett med litt salt og rosemarin. Falaflene lagde jeg av 2 bokser med kikkerter, en halv løk, litt mel, 1 egg, endel chilli og hvitløkskrydder, 2 fedd hvitløk, litt natron og sitronskall og sitronsaft når jeg har det, former dem til små baller og steiker dem i ovnen i ca 25 min på 220 grader (snur dem halveis) tomatsausen var en boks hakka tomater, oregano, bassilikum (krydder altså, sjeldent jeg har friske urter :P ) bittelitt sukker, ja egentlig smak den til sånn som du vil ha den selv, koka den en liten stund før jeg putta søtpotene oppi :) Jeg tror det var sånn det var :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså, oppskrift ja.... Får se om jeg husker da :P Det var ihvertfall 4 stk små søtpoteter som jeg skrella og skjærte i tynne staver (ønsker meg sånn grønnsakspiralsak!) woka dem lett med litt salt og rosemarin. Falaflene lagde jeg av 2 bokser med kikkerter, en halv løk, litt mel, 1 egg, endel chilli og hvitløkskrydder, 2 fedd hvitløk, litt natron og sitronskall og sitronsaft når jeg har det, former dem til små baller og steiker dem i ovnen i ca 25 min på 220 grader (snur dem halveis) tomatsausen var en boks hakka tomater, oregano, bassilikum (krydder altså, sjeldent jeg har friske urter :P ) bittelitt sukker, ja egentlig smak den til sånn som du vil ha den selv, koka den en liten stund før jeg putta søtpotene oppi :) Jeg tror det var sånn det var :lol:

Den oppskriften måtte jeg bare gi til min søster, er akkurat sånne ting hun elsker å lage :lol: Må prøve den selv en gang også! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vekta viser stadig lavere tall :ahappy: 

Her og :ahappy: 

 

Går ikke så fort her da, men jeg har en kropp som både hjelper og saboterer. Hjelper med at den krangler og ikke vil ha mat, saboterer med at den blir slapp og sliten og ikke orker aktivitet. :lol: Damnd if you do, damnd if you dont. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og :ahappy: 

 

Går ikke så fort her da, men jeg har en kropp som både hjelper og saboterer. Hjelper med at den krangler og ikke vil ha mat, saboterer med at den blir slapp og sliten og ikke orker aktivitet. :lol: Damnd if you do, damnd if you dont. :aww: 

 

Jeg har faktisk gått ned i snitt ca en kilo pr uke de siste sju ukene, så her går det radig!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittestillende kontorjobb og sliter med veldig med at jeg får lyst på noe (kjedespising).

Er nøtter et ok alternativ eller bør jeg styre unna? Spiser pastiller og drops, men en blir lei det også.
Å knaske gulrøtter/epler bråker, så da må jeg gå fra plassen (vi sitter i åpent landskap), så derfor frister ikke det alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittestillende kontorjobb og sliter med veldig med at jeg får lyst på noe (kjedespising).

Er nøtter et ok alternativ eller bør jeg styre unna? Spiser pastiller og drops, men en blir lei det også.
Å knaske gulrøtter/epler bråker, så da må jeg gå fra plassen (vi sitter i åpent landskap), så derfor frister ikke det alltid.

Litt nøtter er bra, for det er jo sunt og mettende, men det er også veldig kaloritett, så jeg ville absolutt ikke spist det hvis du sitter og kjedespiser.

For meg er nøtter på kontoret veldig greit, for jeg sitter stort sett ikke så lenge, og da er en håndfull før jeg løper videre veldig greit :P Men ikke som permanent inntak, nei...

Hva med å skjære opp frukt? Eplebåter og druer, for eksempel? Da bråker det ikke så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...