Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du noen diller?


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei, jeg har ingen diller. Bare konstant dårlige vaner.

Min Dill er best av dem alle (Nei, klarte ikke dy meg ) Av mat-diller så har jeg perioder med alt. Nå er det brødskive med leverpostei. Aller helst vil jeg ha kun brødskive med leverp

Vil ikke akkurat si at risbrød er så sunt.. I tillegg kommer de i poser på 330 gram Og nei, det kan ikke ligge noen igjen til i morgen. Eller til senere i kveld. Eller til etterpå.. Må.spises.nå!

Hahahaha føler alle på forumene jeg er på vet at jeg er hekta på pops :lol: Nå har jeg faktisk spist meg lei på det. Skal jeg spise sjokolade nå må det helst være stratos!

Det er jo umulig å gå glipp av! :lol:

Jeg har forsåvidt gjort det samme. Men det er veldig viktig at det er stratos-bar da, ikke stor plate! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist 35g cheerios havre med 265g melk (ikke spør hvorfor mengdene - hengt meg opp) til frokost i godt og vel tre år nå. Dille? Tja. Vil nesten heller kalle det tvangstanker. Haha. Blir så sur når jeg ikke får spist det til frokost! Utover det har jeg dilla på hjemmelaget skinkepizza om dagen, og kunne spist det til middag hver eneste dag :P Og ellers er jeg et forbanna vanemenneske når det gjelder mat, og jeg har helt faste matvarer, godterisorter og i det hele tatt som jeg foretrekker fremfor annet. Hatt dilla på mozell light i ett års tid også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Diller som i "dilla på mat" eller som i "teit" atferd? :P

Ved førstnevnte kan jeg nevne Cola, den forsvinner liksom ikke så lett. Ellers har Regia kakao kommet langt inn i hjertet mitt (den røde boksen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull.. En stor en hver dag omtrent, helst 1L Q sjokolademelk og Coop sin pepperoni pizza. Og hvis jeg skal ha skiver så må det være salami og majones på, spist nesten bare det så lenge jeg kan huske! Hadde en periode hvor jeg spiste 4 sjokoladedonuts fra rema1000, solo og sånn brød med ost på toppen med ost og skinke inni HVER dag til lunsj på jobb. Ble litt lei til slutt, etter det var det kun indisk mat til lunsj i en god måned eller to ;p jeg er så kresen, så når jeg fort finner noe jeg liker, så spiser jeg det til jeg er dritt lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting akkurat nå faktisk. Hadde jeg kunnet så hadde jeg spist mye polarbrød med skinke, det er utrolig godt! Men har ikke penger til det, også må jeg spise mye av det før jeg blir mett.

Hadde en periode med skikkelig usunn frokost, men guri så godt det var! Rugsprø med nugatti og banan. Smaker himmelsk, men det er noen år siden jeg har smakt det nå. Farlig å begynne på, for det er nesten umulig å stoppe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Mange og stadig vekk........

Vi nærmer oss årstiden hvor jeg blir helt MANISK på klementiner og kan sette til livs en kilo pr. dag. Banan er alltid en hit.

Ultra og Meny har et fantastisk godt grovbrød - det med banan på er en dille jeg har hatt i mange år.

Havreknekke med smør og Norwegia (all annen ost er gugg).

Godteri - Pandalakris - OMG - PANDALAKRIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh den nye ballerinakjeksen hadde jeg helt dilla på i sommer! Den er kjempegod! :)

Appropi Ballerina, finnes ikke den med jordbær (eller var det bringebær?) gele i midten lengre? :( Finner den bare som blåbær eller krem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg ikke noe, men i går hadde jeg lyst på avocado, agurk og røde druer smoothie, så jeg kjøpte inn ingrediensene og lagde det i dag :D Nam!

Syntes det hørtes litt guffent ut :huh:

Akkurat nå har jeg ingen diller, men ender vel opp med å spise alt for mye klementiner etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...