Gå til innhold
Hundesonen.no

Latrudas Glory Glory Halleluja-kull


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 318
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei, det blir ikke navnet på en av valpene, men det er helt klart temaet for kullet. Endelig klaffet det, endelig kunne jeg dra fra ultralyd med bekreftet drektighet. Etter fire mislykkede forsøk, var

Da er G-kullet født! Det ble en lang fødsel, nesten ni timer fra vannet gikk til alle kom ut, så vi er ganske slitne her alle sammen. Bilder og sånt får komme senere, de skal få fokusere på å spis

Okay, crappy mobilbilde som en start, men den 'fonen SUGER på å ta bilder. Jeg kommer tilbake sterkere med visuelle inntrykk

Posted Images

Det er viktig å begynne med de viktigste tingene først :)

Gratulerer og lykke til!

But of course! Det er jo et hasteprosjekt, når en må legge inn kanskje tre ukers postgang fra Kina og sånn :whistle:

Vel, jeg begynte med å oppdatere hjemmesiden, er greit å ha den a jour i fall det faktisk er noen som er interessert i valp fra dette kullet, men SÅ blir det eBay :D

Tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger, det er sååååååå koselig å få dele gladnyheter på sonen, og jeg skulle ønske jeg kunne gi hver og en av dere en stor klem. Jeg er så forbaska letta, og skal bare kose meg med dette en stund før jeg eventuelt begynner å bekymre meg for ting som fremdeles kan gå galt. Jeg er jo ikke akkurat født med den største dosen optimisme her i livet :P

Foenix synes forresten at jeg burde begynne med sånn tilleggsfôring, det har hun hørt at drektige tisper får. Den er SULTEN! Jeg prøver å forklare at hun spiser for 2 ekstra, ikke 20.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes at Glory Glory Hallelujah var et utmerket stamtavlenavn jeg da :D

Det er kanskje på en topp ti-liste, men rangert for langt ned til å bli med på de forhåpentligvis topp to-navnene jeg har plukket ut. Som jeg nærer tett ved mitt bryst inntil videre ;)

Hurra hurra hurra! :D

Kan vel være flere enn 2 også? Ultralyd er vel ikke 100% på antall?

Det er vanskeligere å få presist antall når det er mange som deler på trang plass, enn når det er to som ligger greit fra hverandre.

Men joda, en valp eller to kan teoretisk gjemme seg. Men de er for det første dyktige der jeg går (de har aldri tatt feil når jeg har vært der), og jeg har for det andre ikke behov for å bygge opp falskt håp om at det er flere. Akkurat nå har jeg tenkt til å fokusere på at disse to skal leve opp, bli født, og fortsatt leve opp.

En berneroppdretter mistet nettopp et helt kull i absorbsjon, og en annen oppdretter fikk hastekeisersnitt hvor hele kullet unntatt en døde av blodforgiftning. Det er ikke glansbilder og regnbuer å drive oppdrett, og jeg liker å være nøktern i forhåpning og innstilling.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje på en topp ti-liste, men rangert for langt ned til å bli med på de forhåpentligvis topp to-navnene jeg har plukket ut. Som jeg nærer tett ved mitt bryst inntil videre ;)

Det er vanskeligere å få presist antall når det er mange som deler på trang plass, enn når det er to som ligger greit fra hverandre.

Men joda, en valp eller to kan teoretisk gjemme seg. Men de er for det første dyktige der jeg går (de har aldri tatt feil når jeg har vært der), og jeg har for det andre ikke behov for å bygge opp falskt håp om at det er flere. Akkurat nå har jeg tenkt til å fokusere på at disse to skal leve opp, bli født, og fortsatt leve opp.

En berneroppdretter mistet nettopp et helt kull i absorbsjon, og en annen oppdretter fikk hastekeisersnitt hvor hele kullet unntatt en døde av blodforgiftning. Det er ikke glansbilder og regnbuer å drive oppdrett, og jeg liker å være nøktern i forhåpning og innstilling.

Da skjønner jeg veldig godt at du vil fokusere på de to som er!

Ikke bare bare å drive oppdrett skjønner jeg :/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...