Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Dere skal til Bø? Går det greit at jeg legger inn en bestilling hos dere og noen andre henter den for meg i Bø? Og evt. om ingen kan ta den med for meg, så kan dere sende den til meg etterpå? Eller blir det krøll for dere, så jeg bør ha sikra meg at noen kan hente den for meg før jeg legger inn bestilling?

Hilsen vanskelig kunde :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes den zero nomeselen i str stor dvergpinscher tro? Det som er problemet hans er at han er kraftig bygd i kasse og hals, men har en kort rygg..

(Funfact, han har samme halsmål og dybde på kassen som pyrren min som er 7 cm høyere og har 10 cm lengre rygg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, var inne og kikka på nettsida på zero dc selene, og på den fargen og størrelsen som eg har lyst på så stod det at den ikkje var inne på lager (eller noko sånn). Blir dei bestilt inn gjevnlig, eller blir dei bestilt inn om ein har forhåndsbestilt? Eg er på jakt etter ein tursele, mulig og til spor. Skal vere til ein stor puddel (liten og kompakt type) på 22-23 kg, bruker halvstrup på ca 45 cm. Eg ser for meg at han må ha størrelse sm, kan det høyres fornuftig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal til Bø? Går det greit at jeg legger inn en bestilling hos dere og noen andre henter den for meg i Bø? Og evt. om ingen kan ta den med for meg, så kan dere sende den til meg etterpå? Eller blir det krøll for dere, så jeg bør ha sikra meg at noen kan hente den for meg før jeg legger inn bestilling?

 

Hilsen vanskelig kunde  :icon_redface:

Huff beklager at jeg ikke så denne, ja du kunne bestilt og hentet på stand. Er mange som gjør det og andre som henter for de etc.

Lengter også etter en gul zero dc sele, har de kommet inn?

Gul størrelse? Mem gul gul som Harly eller neon gul?

Hei, var inne og kikka på nettsida på zero dc selene, og på den fargen og størrelsen som eg har lyst på så stod det at den ikkje var inne på lager (eller noko sånn). Blir dei bestilt inn gjevnlig, eller blir dei bestilt inn om ein har forhåndsbestilt? Eg er på jakt etter ein tursele, mulig og til spor. Skal vere til ein stor puddel (liten og kompakt type) på 22-23 kg, bruker halvstrup på ca 45 cm. Eg ser for meg at han må ha størrelse sm, kan det høyres fornuftig ut? 

Gul har vi ikke hatt inne på en stund men vi har en bestilling gående nå så jeg kan få med gul igjen :)

Hvilken farge ønsker du?

Størrelse small eller sm høres fornuftig ut ja. Lani bruker halvstrup i 45 og har small.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart med orange kanter, kunne eg tenkt meg. Det kan vell bli bra til ein svart hund?

Det meste kler svart hund :ahappy:

Jeg har bedt leverandøren om å få med litt ekstra med sort med orange kant og gule seler nå, de holder på å sy ordren nå :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hvor stor er treningsvesken fra Jacson?

Større enn man skulle tro! Liten nok til å slenge over skuldra på trening og konkurranse, men stor nok til alt man trenger. Jeg bruker den på konkurranser, og får fint plass til treningsdagbok, godbiter, leker, bånd, mat til meg og bikkja, drikke osv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk! Ser fin ut, men for liten plass til å putte et hundeteppe i, i tillegg til det andre ser det ut som? ;-)

 

spørs hvor stort teppe du skal ha med det, vanligvis er ikke baggen min så sprengt :P jeg har plass til vannskål, vann til meg,hunden, matpakke og ting og tang også slenger jeg genseren min over på toppen. og bærer veska på skulderen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Da bestiller jeg en ;-) Har veldig lyst på en sele, men må nok prøve først.. Hvor mye kommer porte på (Oslo)?

Edit: æsj, der var sort med oransje kanter utsolgt.. Når får du inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Da bestiller jeg en ;-) Har veldig lyst på en sele, men må nok prøve først.. Hvor mye kommer porte på (Oslo)?

Edit: æsj, der var sort med oransje kanter utsolgt.. Når får du inn igjen?

Er mange på vei iløpet av et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har du igjen flere zero-seler i mini2? Og er de i så fall med til kr.sand?

Mini2 er vi utsolgt for, bare mini1 og den var med til kr.sand. Beklager at jeg ikke så at det var kommet svar i tråden her! Mini 1 og 2 er bestilt opp fler av og kommer om en ukes tid :)

Hvordan ligger zero dc selen an? :-D

De er straks ferdige, fikk beskjed om at alle nomeselene var ferdig, de bare syr ferdig resten av ordren nå. :frantics:

Flott helg i Kristiandsand, tror jeg spottet litt soniser her og der, men jeg fant iallefall en Prima!

10622919_10155272676950464_8074442099289

Og vi har fått fylt opp lageret av FitPaws produkter igjen :D

fitpaws-k9fitbone.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...